Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Internet op mijn kamer suckt echt als de tyfus. Zal zo eens foto's in kamer topic zetten. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Nee niet in Cordes wel in 2 andere kroegen, in Purmerend ga ik altijd naar zo'n bierspeciaal café en daar hadden we een boekje van, stonden ook 3 café's van in Den Bosch dus was daar heen geweest. Bar Le Duc en de Deugniet, vet grappig, altijd allemaal oude mensen binnen maar wel heerlijk bier. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
hmm moet ik nog eens heen dan. Jspr, hoe kan je dat nou onthouden haha ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Tering man me toetsweek verneukt ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik zag een pagina van gister en daar poste je dat je hier bijna 1000 dagen zat, en toen schoot het me weer te binnen. Heb afgelopen tijd ook wel 1 of 2x gecheckt hoe lang het nog duurde haha. Quote: Beste studenten uit Maaike (Achternaam)'s groepje, Ik heb inmiddels jullie verslagen van Werkvelden mogen bekijken als coordinator, en was getroffen door de kwaliteit ervan. Mijn complimenten voor jullie, en natuurlijk ook voor Maaike! De verslagen sturen we binnenkort door naar de psychologen. Als deze ook akkoord gaan met de verslagen, hebben jullie de cursus met een mooie voldoende afgesloten! Vriendelijke groet, (naam coördinator) Beterrr ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook nog maar 8 dagen heheh ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
congrats hoor edit; al ben ik een OG wat dat betreft [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 13:55:56 ] | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
tis ook niet dat ik er over op schep. Maar nieuwe pappies hier (-200) denken wel dat ze heel wat zijn. edit: vroeger was er toch ook een elite sectie op het forum? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 14:08:17 ] ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
pistache hehe ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Kokosnoot op je hoofd. | ||
![]() | ![]() |
pistache is the bom shit ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Jouw vote voor een euro! | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
goudendraak whut! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
http://nl.youtube.com/watch?v=P3WcK9Y6w28&NR=1 Deze moet je zien echt lache vooral die remix van 0:49 Zet je boxen zacht als je jonger dan 14 ben haha!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Echt kanker ik heb om 19.15 pas m'n volgende toets en ik zit hier al vanaf half 12. | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
kijk mijn broer grappig zijn hiero ![]() nouja vnacht is hij er weer jongens have fun sjeahh ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
wie is je broer? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Wie is je moeder? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
zn broer | ||
![]() | ![]() |
ik ben in de war, zie jullie zo weer ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Tfooeee ik heb net een focking drama cursus gehad in Arthez shitt als ik had geweten dat het zo saai was, had ik me nooit ingeschreven.. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
was het dan z'n drama? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dr zijn tegenwoordig zoveel toffere dingen te leren op school. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 17-01-2008 @ 16:58 was het dan z'n drama? Naja eerst mocht ik 2 uur lang luisteren naar wat de basis is van humor,.. Daarna mocht je rennen een schreeuwen kijken wie dat het langste volhield,.. Toen gingen we 'body music' maken dus gewoon drummen op je knieën enzo (whooopiee) Toen gingen we kleinen,.. kortom het was een fucking dramaa... ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Als k jou was had ik mn oren toch wel opengehouden bij wat de basis van humor is. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 17-01-2008 @ 17:04 Als k jou was had ik mn oren toch wel opengehouden bij wat de basis van humor is. Humor,.. is sex,.. iets heel erg uitvergroten, iemand die ergens is waar je hem/haar niet verwacht, iemand die iets doet wat totaal niet klopt, pijn en humor is onverwachts.. Voorbeelden: Sex = Het woord "kontneuken" (hoort grappig te zijn) Uitvergroten = Zachte klap krijgen en dan heel erg overdreven reageren Iemand waar je hem/haar niet verwacht = Een meisje die bij de pik van een jongens was met haar hoofd Iets doen dat totaal niet klopt = Meisje die zich als een hond gedroeg Pijn = Als iemand van de trap af valt (dat is dan wel grappig) Onverwachts = Als je iemand oppeens een taart in het gezicht gooit ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
Heb ik dan nou zon vertekent beeld van humor of is dit gewoon klare bullshit? | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ey check request topic , kan iemand me helpen ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja, met een kankerknuppel op je melktanden. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Vent, je inbox zit vol. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
nu niet meer | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Kent iemand de Bakkerij in Eindhoven? Café / Coffeeshop ofzo? Is het tof ? Beetje relaxed om op te treden daar? Wat moet ik me er voor 'n tent bij voorstellen? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
ga jij er optreden? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Een muffe tent, voorin zit er een coffeeshop, dan heb je een bar gedeelte. En achterin zit een zaaltje, ik vind het er nooit relax maar ik ben geen stoner, er ligt een klein podiumpje in een hoekje als ik me niet vergis. Ik persoonlijk zou er niet optreden. Edit: Het zit wel op stratums eind dus kan je achteraf altijd uitgaan. Laat me weten trouwens of je het doet dan kom ik kijken. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 17:29:01 ] | ||
![]() | ![]() |
Kreeg net een gig aangeboden daar ja.. @slm... gewoon een klein kut-tentje dus? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 17:29:56 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Basicly, ja. Maar ik kom er niet zovaak. Ziek zal ongetwijfeld wel meer info kunnen geven. Edit: Hoe krijg ik topics terug in mijn actieve topics? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 17:34:10 ] | ||
![]() | ![]() |
nja... ach, andere kant.. het is weer podiumervaring.. Want ziek werkt er? Chilled er? is Partyreporter? Whehehe ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Bij je profiel staat dat ergens. | ||
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 17-01-2008 @ 17:39 nja... ach, andere kant.. het is weer podiumervaring.. Want ziek werkt er? Chilled er? is Partyreporter? Whehehe als rapper of als dj gig? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 17-01-2008 @ 17:39 nja... ach, andere kant.. het is weer podiumervaring.. Want ziek werkt er? Chilled er? is Partyreporter? Whehehe Neuh, maar hij weet daar waarschijnlijk wat meer over te vertellen dan ik. Aangezien ik in mijn hele leven misschien 10 keer daar binnen ben geweest waarvan maar 2 keer tot in het zaaltje achterin. En hij blowt geloof ik. Dus die zal er vast vaker geweest zijn. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahaha. ![]() http://nl.youtube.com/watch?v=mI3Q5SrLA7w M'n pa, oom en tante's heeeel vroeger, muzikale familie he ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
hahaha die ook meededen op tv aan dat ene programma? of was jij dat niet ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
weekend!!!!![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 17-01-2008 @ 18:32 hahaha die ook meededen op tv aan dat ene programma? of was jij dat niet Haha, ja man. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 17-01-2008 @ 17:28 Kreeg net een gig aangeboden daar ja.. @slm... gewoon een klein kut-tentje dus? ![]() Haha ik ben er heel vaak te vinden. Ik vind het een vd relaxte tenten in Eindhoven. Ik smoke ook regelmatig, mischien ligt het daar aan. Het is niet supergroot, maar klein vind ik het ook weer niet. Verschillende optredens zijn daar best dope, heb er nog regelmatig gepit. Vaker drum n bass, reggae of hiphop te vinden ![]() edit: Ik "wer'k" bij de Effenaar, niet bij de bakkerij. Apotheker zit aan de bakkerij vast, dat is een shopje. Zou dope zijn, optredens daar zijn vet! [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 18:37:40 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=1298 vriendinnetje van vroeger. eey er is hier ooit is een zangles audio boek gedropt, heeft iemand die nog? iminic dropte die als het goed is. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 18:36:47 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Maurice | ![]() | ![]() |
http://www.blaxtar.com/media.html | ||
Unexplained | ![]() | ![]() |
Eens kijken of ze dat al gewijzigd hebben.. Haha. Nee dus. WANNEER LEREN ZE HET EENS YO?! [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 18:54:44 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 17-01-2008 @ 17:48 als rapper of als dj gig? Als rapper... Ik draai de hardere vormen van house (oldschool, hardcore, darkcore) dat is daar niet echt de plek geloof ik ![]() Zag op internet dat er veel Reggae en Hiphop is... Quote: Ziek schreef op 17-01-2008 @ 18:35 (...) Haha ik ben er heel vaak te vinden. Ik vind het een vd relaxte tenten in Eindhoven. Ik smoke ook regelmatig, mischien ligt het daar aan. Het is niet supergroot, maar klein vind ik het ook weer niet. Verschillende optredens zijn daar best dope, heb er nog regelmatig gepit. Vaker drum n bass, reggae of hiphop te vinden ![]() edit: Ik "wer'k" bij de Effenaar, niet bij de bakkerij. Apotheker zit aan de bakkerij vast, dat is een shopje. Zou dope zijn, optredens daar zijn vet! Okay.. klinkt al positiever! Nja.. ga het wel doen iig... het is Vrijdag 8 Februari.. tijd moeten we nog vastzetten... ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
hmm , misschien als het zover is dat ik ook wel even kom checken. Of is het die dag van dvd 12. Edit- ja dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2008 @ 18:59:10 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |