Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Riagg MC (Kemphanen) is de host van deze avond. Deze avond zullen er meerdere locale acts op het podium staan, wie precies horen jullie later, maar daar zullen ook grote namen tussen staan... De hoofdact is "Chillburgs Finest" welke een aantal vrienden mee gaat nemen om de tent op zijn kop te zetten! Onze eigen SLM zal als back-up fungeren deze avond en er zullen ongetwijfeld meer hook-ups zijn met mensen van NLHiphop. Kom die shit checken... dit gaat meer dan een avond Hip-Hop worden!!! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Dope ![]() Ben benieuwd gek, ben vannacht ook weer in de bakkerij te vinden, maar de optredens daar zijn altijd wel relaxed. Wanneer zijn er enkele andere namen bekend? "Later".. | ||
![]() | ![]() |
Gaat dope worden... no doubt! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik kom waarscheinlijk ook wel ff chekken | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
weet je al een tijd hoelaat dit begint? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Hele avond is Hiphop... aanvangsttijd van onze act weet ik pas maandag, maar ben iig voor een uur geboekt... dus word een zwaar optreden... alle remmen los.. ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Yeah dit wordt lauw. | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
Zoow.. een heel eind opgeschoten met mijn set... Druk bezig met wat nieuwe beats enzo... heb er helemaal zin in! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Roikuh Eindhoven/Strijp-S |
![]() | ![]() |
geschikt man ---------------------------------------- Props Bennekel Edi en Stratum | ||
![]() | ![]() |
Zekers! Word trouwens HQ-video gemaakt van het optreden, dus de mensen die niet komen kunnen later alsnog die Revolutie bijwonen! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
aight dan chec ik het op die video nog wel een keer![]() ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
![]() | ![]() |
FF een schopje in de hoop dat er meer mensen gaan komen.. ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Okay... ik heb de hele avond maar geclaimt ![]() Check it!!! Timetable 22.H - 23.H : resident-Dj 23.H - 24.H : Chillburgs Finest feat. SLM, Lee, Majestics, Dax, L2N, Dutchie en Gunz 24.H - 01.H: Chillburgs Finest Presents: * Ferry & Jelle * Dax & L2N * Dax Freestyle-sessie 01.H - 02.H : open mic feat. CB-Finest & Riagg MC 02.H - 03.45: resident-Dj + hosting by Riagg MC Dat wil dus zeggen, lieve snuifbuiskindertjes... Dat die shit AAAAAAAN gaat zijn!!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 02:06:51 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Roikuh Eindhoven/Strijp-S |
![]() | ![]() |
Spliffa Spit em Blazin ofwa kzal me maat vrage of hij open mic spit cuz i aint ready for it ![]() maar zulle er zeker zijjn ---------------------------------------- Props Bennekel Edi en Stratum | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
goed voor elkaar man ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
als t ammel uitkomt komk ook wel ff kijken ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 24-01-2008 @ 18:59 als t ammel uitkomt komk ook wel ff kijken Als je maar niet op het podium springt om ongevraagd een couplet te doen op Ik wil niet dat je weg gaat ![]() Nee.. just kidding... is dope als je komt! Ook voor ferry... En daarna kun je nog wat spitten met open mic mischien [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-01-2008 @ 20:43:43 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
iets meer enhousiasme graag? ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
het kutte is dat dvd dan ook is ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
Vertel mij wat... ik had zelf ook hééééél graag bij Spinal & Steen gestaan... maar toch.. hun zie je zo vaak, dit is éénmalig!!!! ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Weeeurd, L2N en SLM op 1 podium is iets wat niemand hier ooit had verwacht. Sowieso wordt dit een en al dopeness.. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga het nog maar een keer zeggen ![]() DOPE! | ||
![]() | ![]() |
Zowiezoow dopeness ja... heb er zwaar veel zin in man!! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha gaat gunz mee ja dan kom ik ook zeker wel | ||
![]() | ![]() |
das wel de bedoeling ja... zoiezo ga je mee... want je staat op de timetable.. dacht dat we het daar al over eens waren op msn ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Hey wordt er ook nog ergens iets opgehangen ofzo in de bakkerij? Als er iets te doen is in de bakkerij is t nl. wel vol. Vorige x met riagg bijv. | ||
![]() | ![]() |
opgehangen? je bedoelt qua geluid? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
L2N [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 02:04:00 ] ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
"Niiiiiiiiiiiieemand... " ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 02:16:10 ] ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
klappen ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 24-01-2008 @ 19:16 (...) Als je maar niet op het podium springt om ongevraagd een couplet te doen op Ik wil niet dat je weg gaat ![]() Nee.. just kidding... is dope als je komt! Ook voor ferry... En daarna kun je nog wat spitten met open mic mischien reken daar maar niet op tekst kan ik me niet eens meer herinneren ouwe, open mic leg er een beetje aan of ik nog kan lopen tegen die tijd maar we zien wel ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
hoezo dat? operatie ofzo? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Ik gok op alcohol. | ||
![]() | ![]() |
hahaha... ja, daar denk ik weer niet aan... ik word nooit dronken als ik snuif ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 25-01-2008 @ 00:10 opgehangen? je bedoelt qua geluid? aankondiging, flyertje ofzo in de bakkerij. | ||
![]() | ![]() |
Ja... Dub gaat wel posters en flyers laten drukken heb ik begrepen.. ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
ik ga niet snuiven als ik ga zuipen man altijd 1 van de 2 ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
CB beetje enthousiast voor 1e optreden? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hahaha... eerste optreden als rapper welteverstaan ![]() maaruh.. wel enthousiast ja! ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 25-01-2008 @ 18:10 ik ga niet snuiven als ik ga zuipen man altijd 1 van de 2 ik neem aan dat dit een geintje is aangezien ik haast niemand ken die snuift zonder te zuipen, shit is niet doeltreffend dan!! ontopic, kom wel even kijken, kleine moeite en leuk om verschillende mensen (weer) te zien.. | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
zuipen en snuiven is volkome nutteloos je zuipt je klem je bent dronken je snuift ben je nuchter en je kan niet slapen Kortom klote of je snuift je gaat zuipen merkt niets van het zuipen je bent veels te druk en kan niet slapen kortom ook klote snuiven is klote zuipen is baas [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-01-2008 @ 12:03:46 ] ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
et-cetera ja, sorry! ![]() |
![]() | ![]() |
klopt maar dan ben je het wel met me eens neem ik aan dat alleen snuiven helemaal nutteloos is.. en wat je zegt, je zuipt 50 euro weg, bent zat, haalt een halve (of hele wellicht) waarna je nogmaals 30 euro weg zuipt en lig je dan smorgens eindelijk in je bed kun je uren naar je plafond gaan staren... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
he l2. dan kom ik ook. | ||
![]() | ![]() |
Schop ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
Quote: et-cetera schreef op 26-01-2008 @ 11:55 (...) ik neem aan dat dit een geintje is aangezien ik haast niemand ken die snuift zonder te zuipen, shit is niet doeltreffend dan!! ontopic, kom wel even kijken, kleine moeite en leuk om verschillende mensen (weer) te zien.. nee geen geintje, maar ik ben gelukkig geen verantwoording aan iemand schuldig ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
sTooN | ![]() | ![]() |
HAHA RELAXT IN DE BAKKERIJ ![]() ZAL ER ZIJN | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ga beats maken jij!! owja ik ga de open mic rocken [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-01-2008 @ 14:19:51 ] | ||
![]() | ![]() |
nice... ![]() ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
![]() | ![]() |
NLHH hook ups mislukken 99 van de 100 keer, CB gaat optreden en het halve forum zegt aanwezig te zijn. Mooi hoor. | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 3 ] |