Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:04:25
Ok het valt me op dat al een tijdje iedereen stoer doet.
Daar is niks mis mee het is zelfs leuk, beetje fok de politie en neuk elke chick die naar me lacht!! Lache internet is toch anders dan zegmaar de buitenwereld en alles. Mensen kunnen bijvoorbeeld heel dun zijn en doen alsof ze dik zijn op internet. Ook nogsteeds allemaal cool, mensen kunnen elkaar uitlokken en lekker beefen ook cool. Maar ik heb zo'n hekel aan gasten die gaan roepen ja je mag dit niet en dat niet. Dezelfde gasten die fok de politie roepen hangen hier een soort politie uit. Bijvoorbeeld als je vind dat mensen teveel posten in een bepaald topic, vraag je dan maar af waardoor dat komt, wil je dat zelf ook? maak het er dan naar. De een probeert hier op tracks door te breken, een ander weer op battle, weer een ander op beefen, gimicken enzovoorts. Maar dat is allemaal cool, tjek wat je wilt tjecken, ik vind reacties ook leuk. maar ga nou niet allemaal super opletten wat iemand post, mensen worden hier veel te sirieus. Scheld elkaar lekker gewoon uit, maar ga niet lopen letten op wat iemand ophet internet nou doet. Ik zeg toch ook niet, jeeezus hee (....) wat zijn er veel posts in dit topic...
(ik concludeer eruit. jaloezie of aandacht tekort)
Hele tijd, ja jou mening is slecht en dan niks onderbouwds of watdan ook dat het nog een discussie kan opleveren, allemaal domme posts de laatste tijd, En je mag mijn posts ook best dom vinden, dan hoor ik zelf ook in me eige tekst.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 19-01-2008 om 15:06:15
Een beetje een soort transformatie naar dumpert.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 19-01-2008 om 15:10:57
Haha gaat er eentje de moeder uit hangen hiero. doe niet zo serieus, saaie zak.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:12:08
haha poppekontje is bv zo'n sukkel die ik in me tekst noem, mooi dat je ff een voorbeeldje komt geven, ik bedoel post dan niet toch idioot, doe ik ook niet bij je tracks...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 19-01-2008 om 15:12:59
Jezus poppekontje dat is dus precies het statement.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 19-01-2008 om 15:13:05
ja poppekontje is echt iemand die zo en zo reageerd altijd hé. Mooi dat jij even een voorbeeld komt geven.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 19-01-2008 om 15:14:02
jonge, hoe moet ik dat weten dan? is gewoon een achterlijke post, niet leuk gewoon dom.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Petfles
Teringhond & Co.
Gepost door Petfles op zaterdag 19-01-2008 om 15:16:32
Het is allemaal wel ingewikkeld hoor..
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 19-01-2008 om 15:16:37
Het ging hier een tijdje echt goed, niet te veel gehaat enzo. Maar zodra er dan weer nieuwe mensen komen begint het gezeik weer.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
poppekontje Gepost door poppekontje op zaterdag 19-01-2008 om 15:17:32
dus mijn mening is slecht? en dat onderbouw je door te zeggen dat het niet leuk is maar gewoon dom. Ok man, wie was eigenlijk die jongen die de begin post had geschreven?
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zaterdag 19-01-2008 om 15:19:03
Godverdomme L2 wat heb je nou weer gesmoked. Of ben je juist voor het eerst in tijden nuchet?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 19-01-2008 om 15:20:33
Ik ben een faker
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / [arch] Battle corner /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0157 sec.