Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] ]
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 23-01-2008 om 21:49:41
haha, jezus... ik moest net even naar de buren heen om post te brengen (was verkeerd bezorgd). Ik bel zo aan, zie ik opeens mijn buurvrouw uit het bovenraam kijken om te zien wie het is, ''ik kom er aan'' riep ze. Even om een beeld te schetsen, mijn buurbrouw is een alleenstaande vrouwvan ongeveer 34 jaar gok ik, met een leuk koppie en een goddelijk lichaam. Bleek dus dat ze aan het douchen was en ze kwam beneden met alleen een handoekje om haar lichaam, de druppels liepen nog over haal lijf heen, en haar haar was nog nat. Ik geef zo die post aan haar en zeg ''Ik stoor toch niet, ik had het ook wel even later kunnen brengen hoor''. Zij: ''Nee joh, je stoort helemaal niet, kom anders even naar binnen, ik heb je al zo lang niet meer gesproken!'', terwijl ze dit zei weet ik bijna zeker dat ze aan het flirten was. Ik werd helemaal gek maar aangezien ik een vriendin heb (die ik heel erg lief heb) zie ik nogal onnozel ''Nee (haar naam), sorry ik heb het nogal druk met studeren, misschien een andere keer''. Dus ik loop zo weg en vanaf het moment dat ik wegloop heb ik eigenlijk al spijt, haha. De gedachte dat ik op dit moment gewoon in een kamer had kunnen zitten met een halfnaakte vrouw, nog net geen MILF (omdat ze geen kinderen heeft) maakt me gek. Nu uit ik mijn frustraties hier maar even...damn
----------------------------------------
beng!
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0208 sec.