Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Topical NL 3 Votes K.O Minimaal 16 Lines, onderling afspreken Deadline zondag 27 Januari 23:59 Onderwerp Griekse Mythologie Inleidend Verhaaltje Seubie en Bar-T, ik denk zeer gewaagde tegenstanders van elkaar hoewel Seubie wellicht licht favoriet is i.v.m. de drop tegen Tony die hij in Tekstweek 1 had. Beide hebben nog niet echt kunnen laten zien wat ze waard zijn en op welk vlak ze het beste zijn. Misschien dat het dit seizoen ze lukt met de topicals !! Succes !!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-01-2008 @ 23:30:55 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
BAR-T beter doe je normaal.. |
![]() | ![]() |
pff wat een onderwerp![]() ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
jongens jongens wat is dit nou, nouja komt wel goed denk ik.. succces | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ben klaar, het is niet goed ofzo maar vind het onderwerp maar niks als ik heel eerlijk ben, drop wel als bar-T ook heeft gedropt en anders is het het niet waard ![]() | ||
![]() | ![]() |
van mij mag je gewoon droppen ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
![]() | ![]() |
vind het eigenlijk best dope onderwerp achteraf maar opzich wel moeilijk om er iets goeds van te breien.. al zeg ik het zelf Doch mein Drop hoofdpijn deze ochtend liever kruip ik weer in bed Was ik maar geen god .. wil dat ik weer kind ben maar Ik ben een reus en tevens de baas van goden er is geen andere keus dus ben agressief als wodan en met mn adelaar trek ik me terug op de olympus denkend aan hera..maar door Eros word het zo niks dus ik ben de oppergod met de natuur aan mn zijdje daarom is dit zo opgekropt omdat ik hera niet kan krijgen En mensen op de aarde zeuren ..een akkoordje met posseidon weer de wereld overstromen maar natuurlijk krijgt noach de eer en maar klagen dat het slecht gaat en hopen op athena maar nu reageer ik verwaand en neem ik de benen maar voor ik dat doe vervloek ik even Demeter Ze krijgen niks te eten op de aarde daar beneden Laat hephaistos maar even Die hele aarde affikken Ik laat al die fokking teringleiers dakloos op het strand zitten En he fok die 16 lines ik ben oppergod zorg voor gods genot maar het is nu fokking zot dus blok die drops van gebeden en van smeken Ik wil stilte ik wil slapen .. dus laat me even laat mij het even verklaren.. in deze tekst ben 'ik' 'zeus'. andere lui om dit beter te begrijpen: Wodan: god vd oorlog olympus: Zeus woont op de berg olympus Hera: Godin van huwelijk Eros: Zij schoot met pijlen van liefde op zeus zodat hij ook gevoelens voor andere vrouwen had dan voor Hera Posseidon: god van zeeen en aardbeving noach: uit de bijbel Athena: god vd hemel Demeter: god vd Landbouw Hehaistos: God vd smeedkunst, vulkanen en vuur Heb ik een fout, neemt u mij niet dadelijk .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 18:27:17 ] ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Het was een relatief rustige dag, gezien de laatste tijd Voor de verandering wat minder haat en nijd Toen opeens een man, begin dertig aan kwam geraasd Zijn handen waren klam, hijzelf was stomverbaasd hij riep iets uit, over een houten paard buiten de poort maar zoiets is toch ongehoord? Maar eenmaal buiten de stad, kon ik het zelf waarnemen Het was een reusachtig, houten wezen. De ziener zei dat het een list was, bedrog maar dit kan niet zo zijn toch? Wie brengt nou als list, een paard naar onze burcht? Als straf van de goden, werd onze ziener gewurgd. Anderen waarschuwden ook, voor dit paard. maar die mensen waren door de schrik van de kaart. Ook de dochter van de koning zei dit, maar ach, dat meisje denkt als een klein kind. Na dit geschenk gaan we de oorlog winnen, we halen hem binnen Het drinken en beminnen van vrouwen kan beginnen. Aan het eind van de nacht, was iedereens lot beklonken Niemand besefte het, want iedereen was stom dronken Want dit zogenaamde, geschenk voor de goden zou dezelfde nacht en de volgende dag, iedereen doden. Midden in de nacht maakte sinon het teken, de drukte was bedaard Met zijn allen bevrijdden ze de soldaten uit het paard. Toen was het tijd, we traden binnen het was tijd om de oorlog te winnen. Dit paard, in deze stad stallen was de beste manier om de stad te laten vallen. Deze mensen, waren stijf van de drank niet meer zo mans als ik heel eerlijk ben, stonden ze geen enkele kans Het is iets wat ik nooit meer zal vergeten, die nacht. Wat is zo'n lange oorlog, snel afgelopen, eigenlijk bizar want na een ellen lange strijd, is dit wel een anti climax. Verscheidene helden zijn gevallen, Achilles onder andere Maar doodgaan door een pijl in je been, ach verman je. slechtja, maar boeiend vote maar ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
votes? | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Quote: Seubie schreef op 22-01-2008 @ 20:30 votes? | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Vind het allebei niet zo goed, sommige dingen rijmen niet echt. Maar het is ook echt een kutonderwerp. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
ja klopt, maar vote even dan is dit ook geweest. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Zoals beiden weten is het niet echt een mooie tekstweek drop. Bar-T houd zich meer aan het opgegeven onderwerp. Waar Seubie het een beetje laat jammer genoeg. Wat stoeprand zegt qua rijm gaat bij mij ook op, had beter gekund. Beiden dus, maar jullie dropten beiden ook (te?) snel. Vote: Bar-T...tekst is net iets beter. Drop volgende keer een dope tekst, en de feed is ook doper ![]() | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
dankje, niet helemaal mee eens want troje is toch wel een beetje het verhaal van de griekse mythologie maar oké. meer votes? | ||
Graham Grampa! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dat Bar-t gewoon het onderwerp goed heeft gebruikt. de manier hoe hij heel veel griekse goden aan bod laat komen, vind ik redelijk slim uitgewerkt. vandaar dat mijn Vote naar Bar-T uitgaat. | ||
![]() | ![]() |
thx voor votes.. the more the better! ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
sreob | ![]() | ![]() |
vanavond probeer ik nog even ak dr an denk en als het dan nog nodig is tenminste ---------------------------------------- hiphop naar het oosten,laat maar komen | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vote ook voor Bar-T ik vind zijn verhaal iet wat leuker te lezen en leuk dat hij zich wat meer in het onderwerp heeft willen verdiepen. Toch vind ik je rijms simpel en saai, en druk ik nogmaals met ernst op het fenomeen ''Multi-gebruik'' Je begint lekker met multi's (welliswaar een beetje simpele maar het is een begin) maar daarna vind ik er geen enkele meer. (Of ze zijn zo simpel dat ik het niets aan vind) Seubie zijn verhaal vind ik wat simpel, iedereen die de film/verhaal kent zou zo'n beetje met deze tekst kunnen komen, beetje voor de hand zo, te simpel over gedacht misschien? Ik vind je rijms ook veel te simpel en een enkele multi die ik zag vond ik ook niet interresant. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2008 @ 07:59:31 ] | ||
![]() | ![]() |
ok thx voor feed en vote Slm.. en k weet dat je gelijk hebt .. k zal er aan werken ---------------------------------------- http://www.sexy-lena.com/?uid=427833 | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |