Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op maandag 21-01-2008 om 14:46:31
Wie weet een goede? want alles wat ik download kan je steeds maar in stukjes of een helft doen..

thx
----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 21-01-2008 om 14:51:40
gewoon online doen met
http://media-convert.com/omzetten/
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
maarten-m1 Gepost door maarten-m1 op dinsdag 22-01-2008 om 19:12:03
ja dat heb ik geprobeerd, mn files zijn te groot (film) tis namelijk voor mn ipod...
----------------------------------------
in principe zijn we levensgenieters, maar ik battle koning alcohol met zijn leger van halve liters.
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op dinsdag 25-11-2008 om 22:52:32
Over converters gesproken

Heeft er iemand een tip voor me. Ik zoek een .mp4 naar .mp3 converter. Alles wat ik tot nu toe gedownload heb zijn trial versions.. Iemand gecrackte shit?

Dank je!
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 25-11-2008 om 23:35:46
Quote:
maarten-m1 schreef op 22-01-2008 @ 19:12
ja dat heb ik geprobeerd, mn files zijn te groot (film) tis namelijk voor mn ipod...


Je kunt in iTunes meestal 'convert for ipod' doen bij filmpjes volgens mij. Weet niet of het voor alle bestandstypen werkt alleen. Ik heb het ook altijd gedaan met m'n South Park episodes.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.