Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
FinD Gepost door FinD op dinsdag 22-01-2008 om 14:57:29
http://fatlacemagazine.rawkus.com/?p=815

''It actually pains us to post this because we’ve got mad love for R.A. and Rude Jude is one of the most underrated hosts on hip-hop radio but hearing these two air it out is captivating. Both these dudes have a point and that’s the issue here but let’s just say they disagree to agree, if you get what we’re saying. Towards the end it also kind of fits into our current Tuff City Records theme. Check it out and let us know what you think. Thanks again to Paul O’Shady Rosenblog (in our blogroll) for the white on white verbal violence.''



Weet niet precies waar ik dit moet plaatsen maar vond het wel dope om te horen.. hebben allebeide wel een punt..
jammer dat ik het 2e deel niet kan vinden.
----------------------------------------
Sigs cause cancer.
MySpace
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op dinsdag 22-01-2008 om 15:07:51
Hammer was dope back in the days

hahaha wat een bull
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 22-01-2008 om 21:30:21
Wel leuk om te luisteren dit. Rugged man heeft wel een punt dat Kanye West geen hiphop is. Aan de andere kant kun je ook denken wat maakt het uit.

Ik voel me wel aangesproken dat die andere gozer een beetje denigrerend zegt dat rugged man zijn cds alleen door "22 old year white boys" worden gekocht. Aangezien ik blank ben 22 jaar en rugged man zijn cd in mijn kast heb staan.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op dinsdag 22-01-2008 om 22:00:51
Ik begin Nas te haten voor het starten van de hip-hop is dood campagne en het aanwakkeren van zulke discussies. Kom op zeg, kunnen mensen niet een keer stoppen met het rouwen over het feit dat de Golden Age rap word overschaduwed door de misselijkmakend toegankelijke snap-music/dirty south/whatever de fock.

Verdomme, "dit is echt, dat is nep". Nou dan ben ik als MC liever nep, want ik wil niet echt worden gevonden door een stel baby's dat een beetje de ander loopt te stigmatiseren.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 23-01-2008 om 02:50:15
Hahah die presentator is echt een zwerver eerste klas, verliest volledig de controle.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 23-01-2008 om 02:54:43
Quote:
DirtMcGirt schreef op 22-01-2008 @ 22:00
Ik begin Nas te haten voor het starten van de hip-hop is dood campagne en het aanwakkeren van zulke discussies. Kom op zeg, kunnen mensen niet een keer stoppen met het rouwen over het feit dat de Golden Age rap word overschaduwed door de misselijkmakend toegankelijke snap-music/dirty south/whatever de fock.

Verdomme, "dit is echt, dat is nep". Nou dan ben ik als MC liever nep, want ik wil niet echt worden gevonden door een stel baby's dat een beetje de ander loopt te stigmatiseren.


Waarom zou je je daar druk om maken als het niets boeit? Je zegt het zelf eigenlijk al. Wees gewoon jezelf, luister wat je wilt, dan is het probleem toch klaar?
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op woensdag 23-01-2008 om 03:09:35
Je hebt mensen die zeiken, en mensen die zeiken op de mensen die zeiken. Ik weet niet wat erger is......
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 23-01-2008 om 15:53:46
Haha dit is echt wel vet om te luisteren man haha...
Maarja, wie er nou echt gelijk heeft?

Wat mij betreft R.A., die andere gast weet ongeveer wel waar die over praat, maar brengt het op een totaal verkeerde manier en zet het ook echt door, terwijl die wat dát betreft helemaal geen gelijk heeft...Haha shit, maar bij ong. de helft slaat het weer totaal over, dan heeft die presentator weer even gelijk, Rumpletilskinz etc. daar kan R.A. niks over zeggen, hij weet niet wat die gast luisterde en real vond/vind

Hahaha dat ie gaat oordelen over zijn fans is wel fucking wack. Eindoordeel: R.A. The Rugged Man heeft gelijk, maar wordt ondergesneeuwd door die schreeuwende adhder, waardoor ie niet goed de kans krijgt shit uit te leggen...

Edit: Wel vermakelijk dit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-01-2008 @ 15:54:07 ]

----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 23-01-2008 om 17:06:43
Motherfucking word @ Monn-E.
Kon het niet beter verwoorden
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op woensdag 23-01-2008 om 18:58:32
Toepasselijk voor dit topic

RA The Rugged Man "Ultimate Hip Hop classics Vol. 1"
http://thaoriginalhiphop.blogspot.com/2007/05/ra-rugged-man_18.html

RA The Rugged Man "Ultimate Hip Hop classics Vol. 2"
http://thaoriginalhiphop.blogspot.com/2007/05/ra-rugged-man.html
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op woensdag 23-01-2008 om 19:02:18
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 23-01-2008 @ 03:09
Je hebt mensen die zeiken, en mensen die zeiken op de mensen die zeiken. Ik weet niet wat erger is......


Hehe, als je het tegen mij hebt is het een typisch geval van 'de pot verwijt de ketel...' Bovendien zeek ik niet, maar vroeg ik me af wat het voor zin had om te zeiken.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 24-01-2008 om 03:14:35
Nee ik had het niet tegen jou, het ging over die andere ketel, die volgens die ene pot aan het zeiken was.
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0108 sec.