Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Revu Gepost door Revu op dinsdag 22-01-2008 om 15:44:33
Op zijn vorige album Ozmozes bestookte Blaxtar ons met Bijbelverwijzingen, numerologie, Latijnse spreuken en Da Vinci-code achtige formules. Zijn tweede kindje ligt sinds vorige week in de schappen. Blax aan het woord over Chronozbaäl, de moeilijkheidsgraad van zijn teksten, de kern van geluk en waarom zijn Ozmoses trilogie misschien wel nooit afkomt.

Video interview staat nu online op Revu.nl, Klik dan!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 15:45:04 ]
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 22-01-2008 om 15:51:37
Hahaha yo Revu man ik heb je in me hoofd nu al ontmaskerd whaddup.. maarre ik ga checken nog (ff niet nu)
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 22-01-2008 om 15:55:25
Blaxtar en Typhoon zijn voor mij echt helden der intergratie.. Ik zou willen dat meer autochtone Nederlanders ook maar een fractie van de intelligentie en het bewustzijn van die 2 hebben...
Altijd dat gezeik over buitenlanders... terwijl ik me door iemand als Blaxtar juist destemeer realiseer hoe dom en oppervlakkig de gemiddelde Nederlander is...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 22-01-2008 om 17:27:24
blaxtar is ook een nederlander
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op dinsdag 22-01-2008 om 17:37:35
terwijl ik me door iemand als Blaxtar juist destemeer realiseer hoe dom en oppervlakkig de gemiddelde Nederlander is..

Hehe dat heb k ook altijd als k naar hem luister, altijd van die scherpe, diepgaande opmerkingen.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op dinsdag 22-01-2008 om 17:40:08
Quote:
Patron schreef op 22-01-2008 @ 17:27
blaxtar is ook een nederlander


'k wou net zeggen... hehe
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 22-01-2008 om 17:48:57
Je snapt z'n punt wel toch. Surinaamse afkomst, dus ouders buitenlands. Dus hij heeft 'n goed punt.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 22-01-2008 om 17:50:11
tja... jullie snappen goed wat ik bedoel idd...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
n00t
Gepost door n00t op dinsdag 22-01-2008 om 18:10:42
Kan iemand Chronozbaäl even inboxen? Alvast bedankt!
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 22-01-2008 om 18:14:53
Quote:
Jspr schreef op 22-01-2008 @ 17:48
Je snapt z'n punt wel toch. Surinaamse afkomst, dus ouders buitenlands. Dus hij heeft 'n goed punt.


Nou nee, hij heeft helemaal geen punt. Blaxtar is Nederlanstalig opgevoed en heeft helemaal geen achterstand gehad zoals bijvoorbeeld. Turken en/of Marokkanen ...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 18:15:22 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 22-01-2008 om 18:19:56
Ja misschien heb je ook wel gelijk.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 22-01-2008 om 18:26:04
Of hij nu in Nederland geboren is of niet.... dat doet niks af aan mijn statement dat veel / de gemiddelde "autochtone hollander(s)" een stuk minder onderlegt zijn...

Ik praat niet over Assimilatie maar over integratie... dat is dus niet éénzijdig. Integratie gebeurt aan 2 (of meer) kanten... en iedereen weet dat er weinig onderscheid word gemaakt tussen "Allochtonen" en "Nederlanders van buitenlandse afkomst"... voor hen geld precies het zelfde integratieverhaal.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 18:27:55 ]

----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 22-01-2008 om 18:29:17
stormfront!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 22-01-2008 om 18:30:38
dude? waar heb je het over? Je volgt me echt niet geloof ik...
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 22-01-2008 om 18:33:40
Nou ja in het dorp waar ik vandaan kom heb je behoorlijk veel molukkers. Men ziet die allemaal gewoon aan als keurige nederlanders, hele aardige mensen geen last en shit. Ga je het echter over marrokanen hebben dan is het weer een heel ander verhaal. Ik denk dat mensen wel degelijk onderscheid maken. Het verschil tussen bijvoorbeeld 1e en 3e generatie is enorm en dan heb je ook nog eens de verschillen in rassen die er ook duidelijk zijn. Zo zorgen de marrokanen hier in overvecht zoiezo voor de meeste overlast. Ik ga geen rassen over 1 kam scheiden, maar het zijn gewoon feiten. Kijk wat die oorzaken daarvan zijn weet ik niet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Vent
Gepost door Vent op dinsdag 22-01-2008 om 18:36:38
haha interview/camera/montage: ronald huissen

makin moves nigga!
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-01-2008 om 18:40:09
dat is user revu

-aaah okay-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-01-2008 @ 18:46:51 ]
CB-finest
Spaadvader
Gepost door CB-finest op dinsdag 22-01-2008 om 18:41:06
word naar hierboven... los daarvan loopt iedere burger met een niet-hollands uiterlijk in meer of mindere maten tegen dezelfde problemen op..

En daarom heb ik veel respect voor deze jongens, ondanks dat feit hebben zij zich tot mensen met een hoge intelligentie, veel kennis en een hoog niveau van bewustzijn ontpopt... iets waar de gemiddelde autochtone Nederlander zelf vaak niet in slaagt.
----------------------------------------
Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 22-01-2008 om 18:43:06
maar, gaat het niet om de muziek verder? Opzich is het best boeiende discussie maar volgens mij wordt ie (Blax) er zelf onderhand ook wel moe van lijkt me. Ze zijn gewone normale mensen van planeet aarde, net als iedereen.
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 22-01-2008 om 18:44:18
ik snap wat je bedoeld, maar helaas is het word rapper al genoeg om veel mensen je niet meer serieus te laten nemen. Net zoals je vertelt dat je rapt beginnen mensen altijd zo raar te doen, terwijl dat als je zegt dat je gitaar speelt ze wel normaal kunnen reageren. Kijk ik weet dat het voor de massa een hype is, maar reageer niet zo tieves irritant dan. Ik ga offtopic.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0083 sec.