Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
Seubie Gepost door Seubie op zondag 27-01-2008 om 22:10:04
Groningen gaat Lindgren inruilen voor janssen + 2á3 miljoen denk ik..
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op zondag 27-01-2008 om 22:12:01
bron: soccernews.nl

Quote:
NOS Langs de Lijn meldt op zondag dat Lukas Podolski voor de rest van het seizoen wordt verhuurd aan Feyenoord. De aanvaller is bij Bayern München uit de gratie geraakt en zal het restant van dit seizoen voor de Kuipbewoners uitkomen.

Sinds de komst van Luca Toni (Fiorentina) en Miroslav Klose (Werder Bremen) komt de 23-jarige aanvaller niet meer aan speeltijd toe bij Der Rekordmeister. Bayern denkt dat Podolski bij Feyenoord wel aan speelminuten zal toekomen.

Als Podolski daadwerkelijk de tijdelijke overstap naar Feyenoord maakt, wordt hij herrenigd met oud-ploeggenoot Roy Makaay. De aanvaller kwam deze zomer over van de Duitse Bundesliga-club.


zou me toch leuk zijn...
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Seubie Gepost door Seubie op zondag 27-01-2008 om 22:17:53
haha ziek dit:

- timmer -
- verdedeging-
- van bronckhorst, landzaat, sahin, de guzman
makaay - podolski

of 4-3-3 met slory..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 27-01-2008 om 22:20:58
terecht dat je die verdediging weglaat
----------------------------------------
beng!
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op zondag 27-01-2008 om 22:22:36
Quote:
Seubie schreef op 27-01-2008 @ 22:17
haha ziek dit:

- timmer -
- verdedeging-
- van bronckhorst, landzaat, sahin, de guzman
makaay - podolski

of 4-3-3 met slory..


ja dat zou wat zijn,
Snap alleen niet dat je sahin daar hebt staan en geen bruins
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 28-01-2008 om 00:50:19
Ik zie de logica ook niet, Lindgren terug te halen..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Seubie Gepost door Seubie op maandag 28-01-2008 om 07:49:04
Groningen heeft de vervanger van Lindgren al binnen, (ex)aanvoerder van 'jong' porto alegre, 2 jaar geleden. Hebben toen eurovoetbal gewonnen, is volgens mij wat ik nog herinner een hele goeie. (heb toen Porto Alegre zien spelen)
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 28-01-2008 om 10:43:41
gaat weer nergens over dit. Die lindgren is misschien aardig voor een club als groningen, maar voor ajax is dat toch niks. Laat ze zelf eens goed gaan scouten ipv allerlei spelers weg te plukken bij andere eredivisie clubs of toppers kopen die al lang over hun hoogtepunt heen zijn of spelers terug kopen die zelf hebben verkocht. Hoop dat die martin van geel snel optieft.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 28-01-2008 om 11:09:25
Quote:
Gaucho schreef op 27-01-2008 @ 22:20
terecht dat je die verdediging weglaat


De trainer van Ajax vergeet volgens mij ook regelmatig de verdediging
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2008 @ 11:10:45 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 28-01-2008 om 11:09:55
Lindgren is een goeie speler. En op het moment past 'ie wel bij het Ajax niveau denk ik. Maar in Europa dat haalt 'ie niet denk ik.

Maar we zitten toch niet in Europa.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op maandag 28-01-2008 om 11:18:17
ook wanneer dat zo is blijft het wanbeleid.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 28-01-2008 om 11:29:03
Denny Landzaat heeft met verbazing en ergernis kennisgenomen van de uitspraken van Martin van Geel over het exorbitante salaris dat de middenvelder in Rotterdam op zou strijken, zo meldt De Telegraaf. Een nieuwe rel in Neerlands voetballand lijkt geboren.

“Normaal worden over dit soort zaken nooit uitspraken gedaan en ik kan maar één reden bedenken waarom hij dat nu wel doet”, vertelt de kersverse aankoop van de Rotterdammers. “Dat is om zichzelf in te dekken. De waarheid is dat Ajax eerder interesse had, maar dat ik op het moment dat Feyenoord zich meldde, al een hele tijd niks meer van Ajax had gehoord.

“Feyenoord was daarentegen wel daadkrachtig. Mijn verdiensten hier zijn niet abnormaal. Het is niet meer dan spelers als Roy Makaay of Giovanni van Bronckhorst krijgen”, aldus de Oranje-international. De Rotterdamse club sprak zondag van ‘tendentieuze uitlatingen’ en heeft zijn onvrede inmiddels kenbaar gemaakt bij Ajax.

Van Geel stelde dat Feyenoord aan Landzaat een hoger salaris betaalt dan de Spanjaard Albert Luque krijgt bij Ajax. Daarom zou Landzaat De Kuip hebben verkozen boven de ArenA. Ajax had immers ook belangstelling voor de middenvelder van Wigan Athletic.

Volgens Feyenoord koos Luque echter afgelopen zomer voor Ajax en niet voor Feyenoord, mede vanwege zijn salariswensen. Die lagen volgens de Rotterdammers beduidend hoger dan die van Landzaat.

Die uitspraken van Van Geel vond ik hierin toch ook niet echt netjes.
livio
Oldschool
Gepost door livio op maandag 28-01-2008 om 12:41:20
Quote:
Oud-voetballers verdacht van witwassen miljoenen
Uitgegeven: 28 januari 2008 12:16

BREDA - Justitie verdenkt de voormalige profvoetballers Yassine Abdellaoui (Willem II, NAC, De Graafschap) en Geoffrey Prommayon (PSV, FC Eindhoven, Willem II) van het witwassen van crimineel geld.

Volgens de tenlastenlegging gaat het om ruim 2,3 miljoen euro. De twee mannen plus een Bredase postagentschaphouder moeten maandag voor de rechtbank in Breda verschijnen voor een zogenoemde regiezitting.

De zaak dateert al van 2003 toen het verdachte drietal ruim een maand vastzat. De witwaspraktijken bestonden uit doorsluizen van grote bedragen naar een bankrekening in het buitenland. Dat gebeurde met overschrijvingsformulieren van Western Union. Ook werden dollars en ponden in euro's omgewisseld. Het zou gaan om vele honderden transacties.

XTC-handel

Volgens het Openbaar Ministerie wisten de verdachten dat het om crimineel geld ging, vermoedelijk verkregen door xtc-handel.
(c) ANP


Voetballers moeten voetballen en zich niet met boevenzaken bezighouden.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 28-01-2008 om 14:33:00
wordt beetje moe van die figuren bij ajax.. anders koop je ff heel fc groningen doe is gek.. kijk is verder dan je jodenneus lang is er loopt talent ZAT rond op deze aardbol.. pfff
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Finger
Gepost door Finger op maandag 28-01-2008 om 15:42:29
ind blijf eens van onze spelers af.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 28-01-2008 om 16:07:04
als dat van podolski waar is


---------------Timmer------------------
lucius - Bahia - Hofland - de cler
----guzman gio landzaat bruins--
-----------makaay podolski----------


Dan heb je wel een luxe probleem, want Slory brengt ook veel gevaar.
En sahin dan maar niet, helaas had veel verwacht van hem.

Verder vind ik lucius een balletje daar op rechtsback. de cler ben ik tevreden over en hofland is schandalig laatste tijd.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 28-01-2008 om 16:14:04
Bahia is ook niet echt een topper, en dat is nog zwak uitgedrukt. Ik begin feyenoord pas echt serieus te nemen als ze 1 of 2 goeie centrale verdedigers erbij hebben.
----------------------------------------
beng!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op maandag 28-01-2008 om 16:23:29
Ik zou eerder met Landzaat op rechts spelen en Hofs als aanvallende middenvelder. In het begin van het seizoen speelde hij echt goed samen met Makaay ook sinds hij geblesseerd raakte ging het slechter met Feyenoord.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op maandag 28-01-2008 om 16:30:29
True gaucho, maar dat vond ik een state in the obvious

edit: acel, ja helemaal vergeten. Maarja, dan heb je probleem met wie je moet opstellen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2008 @ 16:34:50 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 28-01-2008 om 17:50:35
Wie had dat nog gedacht na vorig seizoen dat ze dit seizoen alweer een luxeprobleem zouden hebben in rotterdam hehe.


Kuffour is nu ook offcieel bekend gemaakt.. Hadden ze niet beter bij die uitverkoop bij FC Groningen Sankoh erbij kunnen krijgen 2halen1betalen shit?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-01-2008 @ 18:31:00 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 28-01-2008 om 18:55:38
nevland alsnog fulham voor 2.5 miljoe
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 28-01-2008 om 18:57:10
ik hebe echt te doen met de Groningen supporters.. halve team wordt weggekocht in 1 week tijd
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 28-01-2008 om 19:00:27
zou mooie aanleiding voor z-side actie zijn of tegen groingen of tegen ajax
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Finger
Gepost door Finger op maandag 28-01-2008 om 19:00:53
Het is een complot zeg ik je, groningen wordt te goed.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 28-01-2008 om 19:01:47
Dan is Heerenveen nu aan de beurt hehe.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 28-01-2008 om 19:02:21
haha.. adriaanse zal wel naar hsv gaan nu die per direct weg is uit qatar
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 28-01-2008 om 19:05:25
Of Ajax.. Ik hou hoop.

Al kan ik Verbeek ook steeds meer waarderen. Ik mag de beste man wel.. Ook na 'em in Studio Voetbal gezien te hebben..
"Hoe denkt u nu over de situatie Alves?"
"Wie?

Hehe Rijkaard zou trouwens het mooiste zijn.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Finger
Gepost door Finger op maandag 28-01-2008 om 19:09:29
Ik zou een speler met zo'n instelling niet eens meer bij mijn club willen hebben.
Seubie Gepost door Seubie op maandag 28-01-2008 om 19:47:44
halve team, nevland lindgren en silva..

Silva en nevland zijn heel vervangbaar, nevland zijn rendement was veel te laag de laatste tijd zowiezo, al moet ik zeggen dat hij altijd heel hard werkt. Maar nu is het wel tijd voor de nieuwe generatie, Hiariej, Cahais, Nijland, Özturk etcetera.
Seubie Gepost door Seubie op maandag 28-01-2008 om 20:22:36
Trouwens ajax heeft ook geen verkeerd team..

Vermaelen - heitingha - kuffour - silva/ogararu/colin (rechtsback zwakke plek)
Lindgren - Davids - Perez - gabri
Suarez + huntelaar

Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 29-01-2008 om 00:17:35
Quote:
Advocaat Pim de Vos heeft bij de arbitragezaak tussen zijn cliënt Afonso Alves en AZ de rollen omgedraaid. De Alkmaarders hadden moeten weten dat de handtekening van de Braziliaanse aanvaller niets waard is.

De Vos meent dat AZ best wist dat Alves geen benul had waar hij voor had getekend. 'Alves is een groot kind', voerde De Vos als verdediging aan. 'Hij begrijpt geen snars van de overeenkomst.'

Zijn gebrekkige opleiding - 'alleen lagere school' - en zijn minimale kennis van het Engels - 'hij weet net wat goal betekent' - zijn de redenen waarom de aanvaller van SC Heerenveen iets tekende waar hij later niet achter bleek te staan.

AZ is van mening dat Alves precies wist waar het over ging omdat zijn advocaat alles voor hem heeft vertaald in het Portugees. Dat het om een concept-contract ging, zoals het Alves-kamp beweert, bestrijdt AZ.

Voor alle partijen dringt de tijd. Heerenveen stelt geen prijs meer op de wispelturige spits, AZ wilde hem nog altijd maar kwam ook de afgelopen dagen niet tot een compromis en Middlesbrough kan pas handelen als Alves in het gelijk wordt gesteld.

De arbitragecommissie van de KNVB doet vanavond geen uitspraak. Wanneer dat wél het geval zal zijn, is nog onduidelijk. Het is zelfs denkbaar dat er pas na het sluiten van de transfermarkt op 1 februari uitsluitsel komt.


Dat lijkt me een mooie, Alves een half jaartje niet voetballen. Wordt hij zo 10 mil minder waard. Daag daar gaan je centjes.......
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 29-01-2008 om 00:42:57
Idd nice ja
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 29-01-2008 om 00:55:20
Ach eeuwig gezeik om een arrogante Braziliaan..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 29-01-2008 om 09:08:12
uhh sorry maar wat is daar mooi aan. Als dat lulletje rozenwater zich dus als een mongool gedraagt en heerenveen wordt daar de dupe van dan is dat nice? Ik weet niet maar ik hoop dat heerenveen de hoofdprijs voor hem krijgt. Heerenveen is op dit moment het beste op het veld en het beste in beleid, ik hoop dat ze dit seizoen een mooie prijs kunnen pakken.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-01-2008 om 12:00:59
alves is een nerd

die reactie van verbeek was idd geniaal dodo
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 29-01-2008 om 13:26:48
DIT is mooi. De column van van Hanegem, lezen die shit hehe. Hij vergelijkt Alves en Wilders met elkaar.


Quote:
Het is misschien een gekke vergelijking maar ik zie toch een belangrijke overeenkomst tussen Afonso Alves en Geert Wilders. Die twee zijn constant in het nieuws en het gaat volgens mij in beide gevallen helemaal nergens over. Die Limburgse pruikenmaker probeert een heel verkeerd beeld van de islam aan ons op te dringen. Vreselijke man. Laten we zwijgen over hem. Maar nee hoor, hij zit te klungelen aan een film en iedere krant heeft het erover. Negeren die gozer, hij heeft niks positiefs toe te voegen aan onze maatschappij en manipuleert alleen de media maar en dus ook ons. Kranten, televisiestations en radiozenders die het goed met de maatschappij voor hebben, boycotten deze carnavalsfiguur.

Alves is op een ander front irritant aanwezig in de publiciteit. Hij wil zo veel mogelijk geld pakken en dat verdelen met zijn vrienden, familie en zaakwaarnemers. Dat is heel jammer van zo'n goede voetballer, maar het zal wel. Hij heeft het er zelf naar gemaakt met zijn gerommel. Al staat hij nog zeven keer voor een arbitragerechter bij de KNVB, het interesseert me niks meer.

Ik vond daarom de reactie van Gert-Jan Verbeek op de vraag naar Alves heel mooi. ,,Wie? Alves? Ken ik niet." Belachelijk maken die types, dat helpt al een stuk.


Bron: Algemeen Dagblad
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-01-2008 om 14:48:59
ik ben de Alves-soap een beetje zat nu. Gelukkig is dat gezeur om hem snel afgelopen.

Quote:
Ajax verhuurt Robbert Schilder de rest van het seizoen aan Heracles Almelo. Dat zei technisch directeur Martin van Geel dinsdag op een persconferentie in de Amsterdam Arena. De middenvelder speelde het hele vorige seizoen ook al op huurbasis in Almelo. Schilder speelde dit seizoen acht Eredivisiewedstrijden en scoorde daarin één keer.

Vorig seizoen kwam Schilder 31 keer in actie voor Heracles en in die duels maakte hij één goal. Ajax wilde hem aanvankelijk niet kwijt, maar daar kwam verandering in door de aankopen van Kenneth Perez en Rasmus Lindgren.


----------------------------------------
beng!
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 29-01-2008 om 14:53:06
Quote:
MaffeDodo schreef op 29-01-2008 @ 13:26
DIT is mooi. De column van van Hanegem, lezen die shit hehe. Hij vergelijkt Alves en Wilders met elkaar.


(...)

Bron: Algemeen Dagblad


Haha, ik vind de humor van van Hanegem niet altijd even sterk, maar deze is wel erg leuk
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 29-01-2008 om 15:14:27
Die Da Costa van psv is em naar Fiorentina gepeerd zie ik. Speelde de laatste tijd toch al niet.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op dinsdag 29-01-2008 om 15:20:51
dayumm bijna van dat transfer gezeik af. PSV heeft vindt ik nu eindelijk een wat georganiseerder elftal, en met dzsudzsak erbij vondt em alle wedstrijden tot nu toe erg goed, gaat wat worden in de toekomst. Nu nog koef erin en kampioen worden, ben ik weer tevreden

snap btw niet waarom da costa vervangen moet worden? kill speelde toch nooit?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-01-2008 @ 15:22:18 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 29-01-2008 om 15:22:24
Als ik Groningen supporter was zou het een pak van me hart zijn als straks de deadline weer is. Nu al halve basisteam weg..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 29-01-2008 om 15:32:37
Ik hoorde net dat de politie aankomende zondag weer wil gaan staken. Dat zou gewoon voetbalsupporters pesten zijn.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-01-2008 om 15:41:27
Quote:
Wij hebben exclusief te horen gekregen dat de wedstrijd Ajax - P$v van aanstaande woensdag muzikaal opgeluisterd zal worden door niemand minder dan Osdorp Posse! Rechtstreeks vanuit de rioolputten in Amsterdam Osdorp komt de Osdorp Posse –Def P en kornuiten- de wedstrijd op geheel eigen wijze inleiden. De originele Amsterdamse taal zal dus te horen zijn in de Arena, daar waar-ie thuishoort!

----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 29-01-2008 om 16:18:50
klopt was vorig jaar al gepland tegen feyenoord maar toen was ajax te negatief in het nieuws door de uitspraken van kenneth en wesley vond het bestuur dus was wederom zondag gepland maar dan zijn ze niet in nederland dus woensdag zijn ze voor de aftrap te bewonderen, leuk! geregeld door mede 410'er
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 29-01-2008 om 16:20:19
Haha dope! Dat nummer vind ik bijna de enige toffe hehe. Mooi om effe mee te pikken.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-01-2008 om 16:44:12
kan iemand dat nummer even uploaden? ben hem kwijt...

ontopic: Samaras naar Celtic
----------------------------------------
beng!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 29-01-2008 om 16:59:32
Fucking vet OP hahaha. Helaas ben ik er niet bij...nog ajacieden hier kaarten te koop? of seizoenscard "te leen" voor een huurprijs + borg ofzo?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 29-01-2008 om 18:43:29
Wat een bullshit dat het halve basisteam weg is, 3 spelers (overigens wel 1 hele dragende, en nevland ook wel) weg maakt nog geen drama hoor. Ik ben er heilig van overtuigd dat Groningen hier (sterker?) uitkomt.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 29-01-2008 om 19:12:11
Silva goeie speler heb je een jonge gozer voor terug, die er nog niet staat. Nevladn, superspits, is nog geen vervanger voor. En dan heb je nog Lindgren, belangrijke speler, tevens aanvoerder, nog geen vervanger voor. Ik zie niet echt dat Groningen hier sterker uit gaat komen ... het zal wel weer een paar jaar duren voordat groningen weer zo'n sterk elftal heeft. Maargoed, dat is het lot van een subtopper
----------------------------------------
beng!
Seubie Gepost door Seubie op dinsdag 29-01-2008 om 19:20:43
Get your facts straight, Nevland was aanvoerder, lindgren 2e aanvoerder. De vervanger van Silva (Cahais) is een goede voetballer, gister met jong groningen meegedaan (3-1 winst, en gescoord) en een goede partij gevoetbald. Nevland is vervangbaar, omdat zijn rendement dit seizoen toch al te laag was, en nijland 'aan de poor rammelt'. Lindgren is het grootste gemis maar ook de vervanger daarvan is al binnen gehaald (die overigens langzaam gebracht gaat worden). Natuurlijk is er ook nog de roover, een goede voetballer volgens mij, ken ik niet goed.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0181 sec.