Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
We gaan Karten! waar? We gaan karten in Huizen (zie pic) op de Coronel karting baan. wanneer? Vrijdag 31 oktober wat kost het? Karten voor 1 run is iets van 13,50 euro, maarrrr: Nu 2 runs voor 25 euro en ONBEPERKT voor 32 euro Ik wil mee! Vrijblijvend intekenen hier op het forum of via e-mail: Limon@NLhiphop.nl link http://www.coronel.nl/huizen_karting/index.html pics ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2003 @ 22:57:02 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
represent!! probeert iedereen dan ff te komen? zou dope zijn..![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
voorlopig komen iig: Limon Bibi SpadeAce Dapozza GZA&RZA C-Rene ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
yea! die hard race fan en nog nooit gekart... | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Iets met niet kunnen die week. ![]() ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
kep ook nog nooit gekart![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Helaas moet ik als Koning van de karts, verstek laten gaan. Ik zou graag mee gaan maar heb andere verplichtingen dat weekend... Mocht het anders worden laat ik het weten.. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
tja, die aanbieding is alleen in okt geldig. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
doen we t een week eerder? | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
nee of dan alleen op vrijdag avond 17 okt. of vrijdag 31 oktober ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Ik ben voor de 31e, zei ik op irc ook al. Moet alleen nog verzinnen hoe ik daar ga komen en vooral hoe ik weer terug ga naar het oosten. ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
trein? Je kan sowieso op een treinstation gedropt worden... vrijdag de 31e is dus ook een serieuze optie. ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
willen er nog meer mensen mee? ONBEPERKT karten! ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
misschien... zit nog te denken | ||
The Host aka PeArL PaNdA ![]() |
![]() | ![]() |
Ej wat een goed idee, ik ben dan helaas in Barcelona.. dus dat is wel een beetje naar. Veel plezier iig en als jullie nog een keer gaan ben ik er denk wel bij zodat ik jullie even kan laten zien hoe zo'n kart werkt ![]() Doe voorzichtig! ---------------------------------------- But I, being poor, have only my dreams I have spread my dreams under your feet. Tread softly... because you tread on my dreams | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
we doen als verstappen! ow wacht dat is niet zo slim... | ||
limon![]() |
![]() | ![]() |
Ok, vrijdag 31 oktober wordt het dus! Karten in Huizen (nabij Hilversum) Tussen 19.00 en 20.00 ergens aanwezig zijn. Voorlopige lijst: Limon Dapozza SpadeAce Creech GZA&RZA Tim Avatar C-Rene ... [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-10-2003 @ 22:57:58 ] ---------------------------------------- Voorzitter van de Typhoon-fanclub | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Het spijt me maar ik heb dan afscheidsfeestje van me werk. Dit is me laatste dag FRS. Misschien dat ik op de terugweg nog ff langsdrop... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
ik kan dan ook niet, heb een snowboardwedstrijd..![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
offtopic [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2003 @ 19:08:36 ] | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
offtopic [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-10-2003 @ 19:08:44 ] | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Komt Angel-Eyez ook? ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
nee kan nie is hartsikke ver....en heb geen geld.. | ||
![]() | ![]() |
jammer ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Ivo_ Hiphop is voor Hippies |
![]() | ![]() |
nou... dan kom ik ook niet | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, dat wordt weer niks zoals altijd ![]() | ||
![]() | ![]() |
ach ik mis niks... Angel-Eyez is er toch niet ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
maar dap is toch ook leuk gezelschap spade ace?![]() | ||
![]() | ![]() |
die zie ik al genoeg ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
amen | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |