Index / Drop je eigen teksten / | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Utopie Een weelderige omgeving zonder troep en vervuiling met een glas rosé in me hand vertoef ik me buiten groen gras en struiken bewegen op het ritme van een lente bries Perfectie is mijn intentie en is gebrand op m'n netvlies Voor mijn huis loopt er een smal kiezelpad naar het strand M'n vrouw zit daar en lacht en staart stil naar de nacht Chill pratend, lachen maken we het zeker laat vannacht Had slechts seconden nagedacht en in een vlaag van macht Pak ik je hand vast al zwoel dansend bij het maanlicht Golven deinen mee op het ritme van verleidend aanzicht Weet niet waar het aan ligt maar je woorden raken me Deze utopische gevoelens kan ik niet zomaar matigen Kom mee dan verlaten we een wereld van pijn en verdriet Omdat jij liefde en geluk ten alle tijden verdiend Ben al tijden verliefd sinds ik je lijf heb gezien Eigenlijk lief, heb je alles wat ik in een meisje wil zien Het is nog niet af, maar ik zou graag wat feedback krijgen van mensen hier om te kijken of ik het goede pad op ben of niet.. moet ik het concept veranderen of bepaalde lines.. ?? Het is namelijk voor een vriendin van me voor valentijnsdag ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 17:02:59 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Dope gek! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 25-01-2008 @ 17:02 met een glas rosé in me hand vertoef ik me buiten Pak ik je hand vast al zwoel dansend bij het maanlicht vertoef ik me buiten. Gramaticaal volgens mij onjuist en anders nog het klinkt niet lekker. Het woordje me weglaten of vertoef en dan ff iets anders formuleren ofzo. Die 2e line zou ik iets anders formuleren. Misschien iets van: Pak ik je hand waarna we zwoel dansen bij het maanlicht. Dat klinkt natuurlijker. Voor de rest is het nice, maar het hoeft niet perfect te zijn toch? Chicks waarderen het toch wel. wilde mn vriendin ook verassen met valentijn, maar ze kwam binnen en toen had ik mn track net opstaan dus das fockt. Als je misschien nog zin heb om iets te checken van het weekend. https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=24650 toevallig zelfde soort onderwerp hehe. edit: Golven deinen mee op het ritme van verleidend aanzicht. Ik zou er je verleidend aanzicht van maken. Dat staat een beetje krom als je het zo leest of ligt dat aan mij? [ Dit bericht is gewijzigd door op 25-01-2008 @ 20:05:29 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het best slecht. geforceerd, rare woordkeuze soms, lichte stijlbreuk.. en rosé is best gay | ||
jona_k | ![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 25-01-2008 @ 20:06 ik vind het best slecht. geforceerd, rare woordkeuze soms, lichte stijlbreuk.. en rosé is best gay slecht??? kom op? misschien vind jij het niet goed maar dan heeft hij gewoon meer oefening nodig toch ik vind het belange niet slecht ! ik ben zelf beginner.. feed mijn topic aub | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
masahiro heeft opzich gelijk hoor ![]() en ik ben wel wat beter dan een beginner moet ik bekennen sorry Jona_K ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
ken beter van je hyreme... vind het allemaal wat basis en denk net echt dat het raakt | ||
Index / Drop je eigen teksten / |