Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Beetje lastig dat ze op hhv.de geen maten bij de shirts hebben staan. Staan ook wat leuke t-shirts op. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-03-2009 @ 13:02:20 ] | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Nog mensen met tips voor andere winkels? | ||
Wekss ja das waar! Ja..ja, das waar! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat op label54.nl te kijken en ik zag wel wat vette polo'tjes staan. Alleen weet iemand van de kleding (polo's) van gio-goi en supreme being of dat getailleerd is of niet? Sowieso vind ik ook www.chemical-records.co.uk erg dope en niet duur! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.ongetemd.com/ Haags/Schevenings merk ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
mijn mening natuurlijk maar ik vind 90% van wat hier wordt gedropt echt lelijke kleding, totaal niet mijn ding ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
www.caliroots.com Soort van Freshcotton achtig.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
die vind ik wel nice, maar nog nooit van fred perry gehoord, kent iemand dat merk oh t plaatje valt een beetje klein uit.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2009 @ 16:56:47 ] ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, ik heb van dat merk gehoord. De polos's lijken op die van Londsdale. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
fred perry is een merk die veel door casuals gedragen werd/wordt. Gabbers liepen er vroeger ook mee. Het is officieel een tennismerk. Fred Perry was een goede tenniser. Ik heb ook schoenen, polo's en een petje van het merk gehad. Vind het altijd wel mooi ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Fred perry is idd wel ok, je ziet het steeds vaker liggen! Iemand die weet of polo's van supreme being en/of gio-goi getailleerd zijn? @ hyreme, ik draag zelf ook geen baggy jeans of wijde shirts ofzo, als je dat bedoelt zul je op label54.nl / http://www.chemical-records.co.uk nog best dingen naar je smaak vinden...beiden bieden een beetje een gemengd aanbod aan! [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-04-2009 @ 17:24:51 ] ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Manuz Zet die beat op repeat ![]() |
![]() | ![]() |
thanks, ben alleen altijd bang met schoenen online bestellen...... met de maat enzo, elke schoen is weer anders..... ---------------------------------------- Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26 "Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan." | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Ja, net als met shirtjes voor meisjes. Valt ook altijd net te strak of juist weer veel te groot. jullie snappen zelf. ik hou van label54 dat ze die cm erbij zetten.. maar ze zijn duur. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Wekss schreef op 15-04-2009 @ 14:22 Ik zat op label54.nl te kijken en ik zag wel wat vette polo'tjes staan. Alleen weet iemand van de kleding (polo's) van gio-goi en supreme being of dat getailleerd is of niet? Moet je even een mailtje sturen. Krijg je binnen een dag antwoord. | ||
![]() | ![]() |
ok tnx man! ---------------------------------------- www.FLOWFUSIE.NL voor al jullie moeders! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Net 3 shirts besteld bij label 54 voor 20 eu, inclusief verzendkosten! hoe te duur? hehe. Iemand ervaring met de bezorgtijd? ik heb ze letterlijk net besteld, hoop ze morgen dus in huis te hebben. edit: hehe laat maar, even naar boven gescrolld, hoop ze morgen te zien dus! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2009 @ 07:28:07 ] | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] ] |