Index / Drop je eigen audio / | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
yo beste mensen! hier een ding wat tussen een snip en een meesterwerk in zit ![]() het nummer kaasloos, wederom in een serie van allerlei gebreken in mijn studenten bestaan. shit is gemaakt in froetie 7 met weer z3ta+ en massive (voor dat bizar scheurende geluid) kaasloos ---------------------------------------- myspace | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
maak jij ook urban-beats? | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
eh ja -> maar dat wist je toch al? ---------------------------------------- myspace | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hoop wel dat je m nog af gaat maken met wat meer variatie end.. Dan kan het een harde track worden.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
mjah ik wil em wat kaler hebben voordat iemand (eppo?) er op spit, zodat het gefuck met geluiden wat sneller en doeltreffender gaat zonder dat ik de halve trakc moet leeg vegen voordat ik een beetje degelijk met vocalen aan de slag kan ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
ik vin hem kaasgaaf | ||
ZatteZakZix Hung like a Horse ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt ruw als fistfucken ---------------------------------------- May the Horse be with you! | ||
Devill | ![]() | ![]() |
klinkt dope, toch heb ik meer met waterloos! PO kan ik trouwens die massive lenen of is dat pas possible? ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
thanks mensen! tja ik meen dat hij ook in het lijstje van BC en CB stond, zelf ben ik niet zo'n held met die upload sites... ---------------------------------------- myspace | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Jezus skizz.. euhm weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen.. klinkt kankerhard dat wel.. en ik voel hem echt.. maar die drukke steez is niet echt mijn ding.. toch bigup zit goed in elkaar en hij bangd als een moeder! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hij is weer vet ouwe, klinkt nice. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
yaw swike! mocht je nou denken: die mawfacker moet tentamens maken maar hij hij heeft nog nooit zoveel tracks gedropt... dan klopt dat, shit is zo geest dodend saai dat ik er ter plekke inspiratie van krijg. voor het collabje pak ik me wiskunde boek er wel weer bij ![]() @ vent: hmm kaasloos is zo nog wel rustig ik ben er al weer een beetje mee aan het sleutelen geweest. de laatste versie eindigd helemaal met zaagnoise deluxe ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
oeh.. shit rockt hard man! Heb massive gisteravond in mn download cue gezet.. hoop dat wanneer ik vanaaf thuisben, de meuk binnen is.. Misschien wel een idee om ff wat hardere meuk te gaan producen.. Enniehoe, joe kiep it up! | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
ben benieuwd ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Waterloos, Kaasloos, what's next hehe...klinkt in ieder geval weer dope, ik hoor het wel als er vocalen opstaan | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk kastloos want die moet ik nog verven ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
dikke pokoes djacco ik vind het dope dat je niet van die histirische hihat meuk erin heb gedaan en dan ook nog een speciaal voor miiiiijjjjjj ik word hier lichtelijk emotioneel van props baas ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
ow ja die hihats had ik allemaal geen zin in dus vandaar ![]() ---------------------------------------- myspace | ||
![]() | ![]() |
zeg dat nou niet ik lekker mezelf belangrijk en geemotioneerd voelen en wat doen je je trapt het weer de grond in ik ben kwaad boos verdrietig en tog ook nog wel een beetje opgewonden maar vooral furieus tozz ik hou van skiz ![]() ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
n00t![]() |
![]() | ![]() |
Wat minder als waterloos, maar ook dit weer is een dope beat! Je maakt dikke shit man! | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
thanks man! het is alleen jammer dat ik nogsteeds niet elk elektronisch geluid kan maken wat ik in mijn gedachte heb... ---------------------------------------- myspace | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind em dope ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
skiz ga de vanavond mee carnaavallen ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
ik hou meer van reggae | ||
Skiz Big Pimpin' ![]() |
![]() | ![]() |
@ profix, terrecht @ eppo ja man ik bel je straks! ---------------------------------------- myspace | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
1 luv | ||
MOFO![]() |
![]() | ![]() |
klinkt goed alleen vind ik die kick wat minder, lijkt beetje op een waterdruppel effect dikke shit ouwe | ||
![]() | ![]() |
skiz houd van pipo ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
-fotosynthese- vankwaadtoterger |
![]() | ![]() |
deup ---------------------------------------- free eppo & tjerkovara | ||
Index / Drop je eigen audio / |