Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 16-03-2008 om 17:48:55
tja dan heb je alsnog teveel betaald
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 16-03-2008 om 17:49:36
Het leeft!
En het heeft een enge avatar!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Vent
Gepost door Vent op zondag 16-03-2008 om 18:57:59
Jezus wat een leipe party.. wij hadden die trein van hallef 9 pas naar huis dus ik word net wakker eigelijk eheheheh

ey JOS ik weet nie hoe het met jou is maar je was zo kk loesoe dat je op het station ipv 1 enkeltje utrecht met korting 2e klas.. een RETOURTJE 1e klas zonder korting heb gekocht en toen nog een kaartj eofzo.. jos heeft zo'n 40 euro teveel uitgegeven omdat wij hem maar ff weg hebbe late spacen toen die dronken was hehehe (oja je zusje is der muts kwijt)

Jere is ook een king idd en hij heeft ille foto's gemaakt.. hoop dat die videoshit een beetje dope is geworden van brandt.. ennneuhhhh PATRICE ik heb je nog gesmst maar denk nie dat je al iets heb gezien maar ik heb je vest dat je had laten liggen met je assie erin ook man

swikey is kankerking en de backstage is ge=escal;eerd gister ouwee

OJA props naar alle acts vond eigenlijk iedereen wel hard ENNUH leuk om jullie ook es gezien te hebbe tjerkovizzle eppo benjur en rik

escdalatie show was hardd

HUUSSUHHHH
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 16-03-2008 om 18:59:51
hahaha, dat is echt mooist
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 16-03-2008 om 19:04:01
haha ja ik kwam er vanmiddag achter inderdaad, zag twee kaartjes waarvan 1 retourtje zonder korting in de eerste klas achja... drank eh
----------------------------------------
Jos de Boss
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 16-03-2008 om 19:12:15
Veeheent, wat is een assie? Praat eens niet zo straat man!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Masahiro
Gepost door Masahiro op zondag 16-03-2008 om 19:14:08
z'n hasj, dat schorem rookt joints
Vent
Gepost door Vent op zondag 16-03-2008 om 19:14:18
hasj man
Leyla
Gepost door Leyla op zondag 16-03-2008 om 19:16:25
Aight, dan kan ik assie in de categorie cdoezoe plaatsen. Mijn straatgehalte is weer iets gestegen!
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Vent
Gepost door Vent op zondag 16-03-2008 om 19:19:23
oja wat ben je nou voor turk als je niet eens het woord assie kent! (als je mocro was had dit beter opgegaan)

maaruu wij wille foto's en shit zien en waarom praat niemand over hoe dope die dj's wel nie waren?
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op zondag 16-03-2008 om 19:29:10
aight waar blijven die foto's inderdaad?
----------------------------------------
Jos de Boss
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op zondag 16-03-2008 om 22:03:05
Shit was aan die avond, de backstage was inderdaad echt fucking bruut! Foto's zouden dope zijn, alhoewel ik niet echt meer weet of ik zelf op de foto sta ofzo

Owja, Lexxx Goudsmit was er ook Swike weet die shit hehe
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Dopaganda
Gepost door Dopaganda op zondag 16-03-2008 om 22:37:31
wat een akelige alkoholische ellende

nadeel van zo'n escalatie show is het delerium de volgende dag
keb me erg vermaakt, vkte en die groep uit utrecht waren dope, de rest niet echt kunnen checken vanwege backstage verplichtingen

swike thanx voor het organiseren van die sheize, shit was aan! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap
----------------------------------------
www.escalatie-team.nl/
Jere Gepost door Jere op zondag 16-03-2008 om 23:10:25
vandaag naar 013, ik dacht dat VKTE om half 8 op moest, word ik kwart voor 6 gebeld zo van: ze moeten over 15 minuten op, waar ben je. Ik met 180 daarheen gereden, laatste nummer nog net kunnen checken. Dit alles is de schuld van gisteren, als ik vandaag niet zo laat wakker werd was ik al om 18:30 in 013 om TImmietex te checken, die dope funky mafwakkah. Foto's krijgen jullie niet, ik haat jullie. Misschien morgen. Nu ga ik eten, tis immers weer 11 uur geweest. laterrrrr....

PS: Jos, fucked up van dat kaartje, wel weer een mooi verhaal, al kun je er zelf weinig over navertellen denk ik.
----------------------------------------
www.jere-me.com
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op zondag 16-03-2008 om 23:16:25
Ik wil video/fotomateriaal zien man... !!
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op zondag 16-03-2008 om 23:34:58
Quote:
Huussuh schreef op 16-03-2008 @ 17:46
(...)

correctie, 7 euro


Wat loop jij hier te posten pijpvader.
Risskant doet het voor hoeveel je mee hebt trouwens, stelletje knieperds.
doei
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Lugubermens
30-04-'45
Gepost door Lugubermens op maandag 17-03-2008 om 13:05:02
tez man,

ik wilde ook op die CD komen dan had ik standaard 1tje gratis gekregen

tfoealik!!

----------------------------------------
Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk!
Dopaganda
Gepost door Dopaganda op maandag 17-03-2008 om 14:16:37
Quote:
Noedels schreef op 16-03-2008 @ 23:34
(...)


Risskant doet het voor hoeveel je mee hebt trouwens, stelletje knieperds.


je moeder doet het voor hoeveel je mee hebt!

maar ff serieus, Risskant heeft de pegels hard nodig voor het afbetalen van de drukker, hij heeft een uitzondering gemaakt voor de betreffende persoon, en had daar later spijt van. denk dus niet dat hij dit nog eens doet.

zoveel is 10 euro trouwens niet voor het supporten van rauwe hiphop! bestellen dus die hap
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2008 @ 20:27:06 ]

----------------------------------------
www.escalatie-team.nl/
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 17-03-2008 om 14:21:25
ik kwam erachter dat ik die cd ook gekocht heb, maarrr alleen hij is behoorlijk naar de klote door de regen, krijg ik nu een nieuwe ? hehe
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 17-03-2008 om 18:41:49
ghehe bij mij was alleen het hoesje fokked op, maar wist ook niks meer van die cd af

en @ jere, ik wist er inderdaad niks meer van, m'n vriendin vertelde het de volgende dag en ik zag de kaartjes in m'n broekzak zitten. ben nog blij dat ik niet 2 van die retourtjes heb gekocht haha
----------------------------------------
Jos de Boss
Steach
ego is
Gepost door Steach op maandag 17-03-2008 om 20:04:35
ik heb em ook gehaald! en echt kankerharde muziek is het, dus beter haalt iedereen hem, echt echt echt kankerharde shit!

heb er dik respect voor, had al lang niet meer zulke harde dikke dikkedarmbrouwsels gehoord
----------------------------------------
www.hofvanjaeden.com
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op maandag 17-03-2008 om 20:20:21
Die Riss is echt een sneaky ondergrondse hiphop zakenman... check hoe zelfs een topic over een feest waar hij nieteens op de flyer stond langzaam aan een topic is geworden over zijn KVCH cd. Haha, keihard. Was een goed idee om hem mee te nemen. We zijn nog wel bijna op de terugweg tegen een benzinstation aangereden, maar ja, dat hoort bij de escalatie.

Hopelijk gaan inderdaad nog veel mensen die Cokehandel shit kopen want hij is idd opvallend dope.

Verder, die show ontaardde in pure punk. Totale chaos voor de echte liefhebber. De ingrediënten van een totaal bezopen Pat en speakers waar limiters op staan sowiewo garant voor chaos.

Wat ook nog wel lache was: ik had al iets van vier halve liters over het publiek heengespoten en er nog iets van zes opgedronken tijdens onze show, komt er iemand van de organisatie naar me toe van 'je mag geen blikjes in de zaal hebben.'
Waarop ik naar waarheid kon antwoorden: 'maak je geen zorgen, dit is m'n laatste.'




----------------------------------------
Fok 't
Masahiro
Gepost door Masahiro op maandag 17-03-2008 om 20:25:10
om em dan nog maar wat aandacht te geven
ik heb niet zo veel van risskant meegekregen.. paar keer live gezien, maar toen stond ie een beetje gay met zn armpjes te zwaaien en keek 'ie alsof ie moest poepen. tracks vond ik ook niet echt je van het. maar nu hoor ik iedereen (naja iedereen... die mad ille boys op de straten van dordt) er ineens over. begrijp er geen kont van auweh.

OfNiet
fanfaré
Gepost door OfNiet op maandag 17-03-2008 om 20:30:00
risskant is mad-dope! Heel die kamer ep is dik

----------------------------------------
9 3
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op zaterdag 22-03-2008 om 17:03:00
Quote:
Masahiro schreef op 17-03-2008 @ 20:25
om em dan nog maar wat aandacht te geven
ik heb niet zo veel van risskant meegekregen.. paar keer live gezien, maar toen stond ie een beetje gay met zn armpjes te zwaaien en keek 'ie alsof ie moest poepen. tracks vond ik ook niet echt je van het. maar nu hoor ik iedereen (naja iedereen... die mad ille boys op de straten van dordt) er ineens over. begrijp er geen kont van auweh.



Als jij dat niet snapt.. Wat doe jij voor hiphop dan?
----------------------------------------
myspace
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0177 sec.