Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op woensdag 30-01-2008 om 23:28:56
Hoe werk jij individueel of met een groep personen aan je bekendheid?

talentenjachten, mcbattles? geef je shows? bellen mensen je of je wil optreden? deel je gratis CD's uit? verkoop je albums? verspreid je alles op forums en krijgt zo contact met studio pappies?
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 31-01-2008 om 12:11:47
ik heb gewoon ooit ook zo'n topic gemaat als jij en toen alles nagedaan wat ze zeiden
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op donderdag 31-01-2008 om 12:12:54
Maar het is niet gelukt?
----------------------------------------
onderschrift
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op donderdag 31-01-2008 om 15:12:03
haha..
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 31-01-2008 om 15:13:10
Je moet gewoon een invloed rijke vriendjes hebben zoals miker g
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 31-01-2008 om 15:15:13
Gewoon als rapper zijnde flink de wet overtreden op zulke manieren dat er aandacht aan besteed wordt in de media, wel benadrukken dat je het als rapper doet, om dan vervolgens te zeggen dat je geen rapper bent maar een hosselaar. Schijnt te werken man.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Vent
Gepost door Vent op donderdag 31-01-2008 om 15:15:14
Aan alleen internet kan je genoeg hebben om een beetje startende bekendheid te krijgen opz ich.. daarna zal je skills moeten hebben om verder te komen.. een album droppen (wat echt dope is, mensen moeten het toch wel 3 x of meer kunnen luisteren) en dat een beetje goed promoten ofzo.. dan sta je wel redelijk op de kaart al heb ik het idee. Succes met bekend worden jongen!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 31-01-2008 om 15:29:45
Ik wordt vanavond bekend
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op donderdag 31-01-2008 om 15:32:19
Ga je voor een trein springen dan?
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op donderdag 31-01-2008 om 16:44:24
Gewoon een disstrack maken naar Beatrix, en haar met de dood bedreigen, gegarandeert succes. Maar die gebruik ik al dus jullie verzinnen maar een andere doodsbedreiging/disstrack naar een beroemd persoon.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Snacky Gepost door Snacky op donderdag 31-01-2008 om 17:49:35
hmmm... het ligt eraan welke vorm van bekendheid je wilt,
want je kan inderdaad een album maken en verspreiden via inet, als die dope is en je hebt skills zul je zeker op de kaart staan in underground land, myspace is een mooie methode, vrijwel alle muzikanten zitten daar wel, vaak zijn het de managers etc. die de myspace beheren, maar als jij een debuut album of mixtape of whatever maakt waar je skills duidelijk naar voren komen (en ook goed zijn) dan zullen er genoeg mensen zijn die jouw muziek horen en dus ook een vorm van bekendheid vergaart,
jedi mind b.v. heeft een hele ander vorm van bekendheid dan Ali B ofzo :p als je zijn bekendheid wilt zul je blije liedjes moeten maken, meerdere malen op de knietjes gaan, en zeker geen goeie rapper zijn want dan heeft de platenmaatschappij het risico dat je miss. ooit een plaat maakt met inhoud, en dat bevatten de benauwde en geindoctrineerde geestjes van de jeugd van vandaag niet, dus daar zit geen geld in.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op donderdag 31-01-2008 om 19:31:06
dit meen je tog niet
----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op donderdag 31-01-2008 om 22:53:42
JAA DIT MEEN IK HEEEL SERIEUS HOOR!! IK DAAG NU ELKE DAG IN MIJN STAD MENSEN UIT OM TE BATTLEN
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-01-2008 @ 22:54:19 ]
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op donderdag 31-01-2008 om 23:01:24
Als je echt het idee hebt dat je heel goed bent kan je altijd nog je een demo maken en die een flink aantal platenmaatschappijen afsturen in de hoop dat er 1 tussen zit die het wat vind...
Jay-L4HH Gepost door Jay-L4HH op vrijdag 01-02-2008 om 22:29:10
Of je stuurt een paar perskitjes ( = bio, demo, contactgegevens, persberichtje) naar de lokale radiostations. Zij zullen je eerder draaien dan de nationale radio...
djatta
Catzo!
Gepost door djatta op zaterdag 02-02-2008 om 00:32:20
Quote:
-Profix schreef op 31-01-2008 @ 22:53
JAA DIT MEEN IK HEEEL SERIEUS HOOR!! IK DAAG NU ELKE DAG IN MIJN STAD MENSEN UIT OM TE BATTLEN


drop ff wat dan en wat is jou stad?
----------------------------------------
"..Ruk me ribben uit me borst gooi me hart naar een slang, hij zet ze tanden in ze eigen staart.." C. Barker
BasiK_013
RealistiK Records
Gepost door BasiK_013 op zaterdag 02-02-2008 om 01:11:23
Ga gewoon Bomrushe
----------------------------------------
Stop me niet in een Hokje Tenzij er een Mic Staat
Beatzcollective
Gearjunkie
Gepost door Beatzcollective op zaterdag 02-02-2008 om 01:22:29
Steengoeie producties neerzetten doet al een hele hoop! Voor de rest zo goed als altijd bereidwillig zijn mensen te helpen met wat dan ook..

In de media;
- persberichten / artikels / recensies / reviews

Online:
- fora spammen
- marketing campagnes per doelgroep neerzetten (werkt voor mij als BC, het collectief uitstekend!)
- Battles

Overig:
- Mond-op-mond reclame (is eigenlijk de beste manier) Zorg dat mensen je kennen en weten wat ze van je kunnen verwachten
- Extra: artiestenbureautje / poppodia benaderen
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 02-02-2008 om 01:24:47
Quote:
chester schreef op 31-01-2008 @ 12:12
Maar het is niet gelukt?


helaas niet
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.