Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 11-08-2008 om 15:07:36
welke namen gaan jullie evt. zien dan? ik heb iets van 60 favorieten gemarkeerd, alsof ik ze allemaal ga zien.

Santogold, MGMT, benga, magnetic man, etc.
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 11-08-2008 om 15:20:43
Als ik hier ongeveer de helft van kan meepakken en een aantal leuke extraatjes, is mijn LL keihard geslaagd;

Holy Fuck, Underworld, Iron and Wine, Modeselektor, Tunng, Does it Offend You, Yeah?, Santogold, Hot Chip, Roisin Murphy,
We Are Scientists, Sigur Rós, Yeasayer, MGMT, Tricky, Fuck Buttons, Fucked Up, Anti-Flag.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op maandag 11-08-2008 om 15:24:42
Heb een paar namen die ik per se wil zien zoals N*E*R*D, Pendulum, Franz Ferdinand, en een paar die me wel leuk lijken om live mee te pikken, bijvoorbeeld The Ting Tings, Crystal Castles, The Wombats, JVT, Amy.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 11-08-2008 om 15:27:45
ik kon vrijkaartjes krijgen (backstage), maar kon ze niet ophalen.......


Nu zie ik dat Underworld er staat en ben ik extra teleurgesteld..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op maandag 11-08-2008 om 15:54:11
pendulum is kanker schraal live

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 12-08-2008 om 14:24:37
Of pendulum live kut is weet ik niet, maar dat weet ik wel van dat nieuwe album. Wat een kak.

Misschien nog de film Heima van sigur ros checken op Lowlands, of de film over Joy Division, of 'no country for old men" , maar denk ook de film "heavy metal in baghdad". De enige metal band daar. Die tegen problemen oploopt, docu ofzo.

Maar óf ik films ga zien daar weet ik niet. Vind het een beetje verspilling, volgens mij is er nl. geen buitenbios dit jaar.

Line up is zo goed.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 12-08-2008 om 14:34:46
haha ik ben zeker op zondag aanwezig bij kees van hondt, shit ging los daar vorig jaar
----------------------------------------
Jos de Boss
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 12-08-2008 om 14:57:01
Quote:
Ziek schreef op 12-08-2008 @ 14:24
Of pendulum live kut is weet ik niet, maar dat weet ik wel van dat nieuwe album. Wat een kak.

Misschien nog de film Heima van sigur ros checken op Lowlands, of de film over Joy Division, of 'no country for old men" , maar denk ook de film "heavy metal in baghdad". De enige metal band daar. Die tegen problemen oploopt, docu ofzo.

Maar óf ik films ga zien daar weet ik niet. Vind het een beetje verspilling, volgens mij is er nl. geen buitenbios dit jaar.

Line up is zo goed.

Pendulum is leuk om meegemaakt te hebben, maar als je het een paar keer gezien hebt kom je niet meer terug. Dat is mijn optiek althans. En dat nieuwe album haha ja inderdaad, jammer. Control moet je gezien hebben en Heima is vreselijk sterk. Maar ik heb ze beiden thuisliggen dus inweze hoef ik die daar niet te zien. Ik begin trouwens mijn mening langzaam aan bij te stellen wat betreft het programma, er komen toch wel toffe looproutes uit
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op woensdag 13-08-2008 om 16:11:36
Vanavond bij m'n chick pitten en morgen alvast richting lowlands, als mensen me toevallig op een onverklaarbare wijze zien en herkennen, holla at ya boy!
----------------------------------------
Jos de Boss
cml.exe
Gepost door cml.exe op zondag 17-08-2008 om 16:15:40
Gister zeiden die commentators dat Jawat ook een cover had gedana uit de oude pop geschied. van NL. Was iets met Urban Dance Quad ofzo. Wie heeft die sessie?


----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-08-2008 om 18:11:10
Prins Extince is niet langer alleenheerser

Quote:
Extince heeft een nieuwe plaat uitgebracht, Toch?, en de tour daaromheen wordt vandaag afgesloten op Lowlands. De Osdorp Posse rapte als eerste in het Nederlands, maar Extince heeft het cool gemaakt. Door zijn invloed zijn rappers van het Engels afgestapt. Maar inmiddels is het genre zover ontwikkeld dat Extince op moet gaan passen niet links en rechts te worden ingehaald. Zover is het nog niet, maar de concurrentie ligt op de loer.

MUZIEK
The Godfather van de Nederlandse hiphop

PLUS
Extince brengt bij ieder mens een glimlach op het gezicht. In plaats van het veelgehoorde 'zijn jullie wakker!' vraagt Extince zich af of zijn publiek wel goed geslapen heeft. Het heeft iets aandoenlijks. En dat werkt weer aanstekelijk. Technisch is het tiptop in orde. Hij is altijd goed te verstaan en zijn teksten zijn ongeevenaard. De show met de Brabantse rapper in het middelpunt wordt verder opgeleukt door twee goede zangeressen en als rots in de branding Code Red achter de draaitafels.

MIN
Het moet niet te gezellig worden. Het ontbreekt nog wel eens aan een beetje opwinding. Extince wordt een jaartje ouder, maar het Lowlandspubliek niet. Wat betreft snelheid en enthousiasme schiet het af en toe net iets te kort.

CONCLUSIE
Extince is er een uit de buitencategorie en met niemand te vergelijken als het op rapkunst aankomt. Maar hij is niet langer alleenheerser. The Opposites en De Jeugd van Tegenwoordig die gisteren in dezelfde tent speelden zijn bijvoorbeeld momenteel wat relevanter. En dat merk je in de opkomst, die niet slecht was, maar de aanloop was lang niet zo groot als gistermiddag. Alleen de kundigste zijn is voor Extince niet langer genoeg. Het moet niet alleen gezellig zijn, hij zal weer moeten gaan strijden om de macht.

CIJFER
7


http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=39783343&news=39918185&type=-1
cml.exe
Gepost door cml.exe op zondag 17-08-2008 om 18:13:50
Heb je niet de optredens om te downloaden? Die van DJVT was ook vet.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-08-2008 om 18:43:32


Jeugd van Tegenwoordig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2008 @ 19:13:04 ]
dap
038
Gepost door dap op zondag 17-08-2008 om 19:12:48


Pete Philly en Perquisite
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 19-08-2008 om 11:20:49
Zoooo

Lowlands was vreselijk vet, wat blijft het toch een gruwelijk festival. Toffe optredens, gezellige mensen,
lekker weer en toch nog wat modder at the end.

Hoe hebben anderen het gehad? Welke optredens gezien?
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op dinsdag 19-08-2008 om 11:38:37
Lowlans was weer gruwelijk, bij NERD kapot los gegaan, opposites en de jeugd waren wel leuk om weer een keertje gezien te hebben, The Roots waren dik, exter viel me een beetje tegen, verder qua niet hiphop ben ik nog bij Danko Jones geweest, die echt een gruwelijke show weggaf, 50 jaar nederpop was echt verschrikkelijk (no no no no klonk echt supervals) Gogol Bordello was echt lachen, Bongra en Dj Promo waren ook wel vet, jammer dat het zo superdruk in de X-ray was, ik kon er niet inkomen, dus maar buiten gechilld, verder was kees van hondt ook wel lauw alleen jammer dat ik daar door m'n enkel ben gegaan en dus maar buiten de tent heb gechilld.

heb dit jaar wel een groot minpunt meegemaakt op lowlands, toen ik gister naar huis wou ben ik eerst nog ff langs de medical post geweest voor m'n enkel ze hebben me verbonden, en daarna boden ze aan om me naar de kiss-n-ride te brengen, dit deden ze in een busje waar nog iemand inzat die met zn voet niet verder kon. maar in plaats van me naar de kiss-n-ride te brengen waar je opgehaald word, werd ik afgezet waar je afgezet wordt op donderdag en vrijdag. kon ik dat hele kk eind weer teruglopen met een dubbelgeklapte enkel, vrienden van me zijn nog naar de medical toe geweest om te vragen waar het op sloeg maar ze beweerde gewoon glashard dat ze me wel bij het goede had afgezet. volgende keer ga ik daar in ieder geval niet meer langs.

mja al met al toch weer een dikke lowlands!
----------------------------------------
Jos de Boss
Galexy
Klokkenluider
Gepost door Galexy op dinsdag 19-08-2008 om 14:52:23
Was zeker gruwelijk. N*E*R*D en Underworld waren echt de hoogtepunten van wat ik gezien heb, ging helemaal los.
Ook leuk om te zien dat vrijwel de hele Bravo los ging bij The Opposites. Bong Ra/Promo en Junkie XL was echt te druk gewoon, meer een beetje buiten de tent gestaan, net als bij Boemklatsch. Verder vond ik The Ting Tings en The Roots ook vet.
Pete Philly & Perquisite waren ook goed idd.
Volgend jaar weer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-08-2008 @ 15:31:59 ]
KevinR
010
Gepost door KevinR op dinsdag 19-08-2008 om 15:00:27
Lowlands was vet, vond dat we toch goed weer hebben gehad daar, behalve op zondag maarja boeiend.
Bongra/promo waren idd echt te druk.. maar die xray tent was ook maar klein vond ik.. Junkie XL was vet, underworld ook.. pete philly vond ik ook en n*e*r*d natuurlijk. Oppo's en DJVT was wel lachen.. Pendulum ook. Extince beetje buiten de tent staan kijken.. was veelste vroeg was nog helemaal suf. Verder ben ik een beetje bij alles wel geweest. Oftewel, was geslaagd dit jaar.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 20-08-2008 om 14:01:43
super dit jaar, fokking goed weer, ben verbrand hehe. Heb zoveel wel en niet gezien, hoogtepunt; erol alkan zondagnacht, bravo. Je ziet weer de mensen die tot het laatste door willen gaan, en dan de tracks die hij draait. volgens mij mgmt-kids (soulwax remix).

Santogold was vet, extince weinig van mee gekregen, the roots wel oke, stond helemaal achteraan buiten de tent. En beetje gespaced op de jvt en lele's beats, benga, bong ra...

de x-ray is ook best klein maar laat dat maar lekker zo . Dat houdt de sfeer als je middenin de x-ray staat goed!
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 21-08-2008 om 11:17:01
Hoogtepunten:
Fuck Buttons, Sigur Rós, Santogold, Digitalism, Holy Fuck

Ook dope:
Tunng, Headphone, Hadouken!, Tricky, Diplo, Roni Size, Yeasayer, Bong-Ra, Modeselektor

Aardig:
Blood Red Shoes, Roisin Murphy, Underworld

Verder nog een aantal halve optredens ed. gezien, maar fuckkk wat was het weer dope.

@ Joss, wel nare actie van die mensen, zou je niet verwachten.
@ Ziek, die Soulwax remix van Kids is gruwelijk! Helaas niet gehoord afgelopen weekend
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 21-08-2008 om 11:24:25
Gruwelijk is die track inderdaad, was volgens mij z'n afsluiter in de bravo, super.

Ben benieuwd wanneer die track uitkomt. Al denk ik dat hij heel anders klinkt vanaf een computertje
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 21-08-2008 om 13:23:49
@rem ja kut inderdaad, maar weinig aan te doen, inmiddels is het nu gelukkig zo goed als over, zijn er trouwens nog mensen bij dat ziekenhuisding in het lima gebied geweest, zo'n gozer heeft mij daar een nephoofdwond gegeven voor gratis, shit was lauw, daarna knuffelen met een lelijke zuster van oxfam novid, check het:



----------------------------------------
Jos de Boss
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 21-08-2008 om 13:25:50
Hehe, heb je daar het hele weekend mee rond gelopen?
dap
038
Gepost door dap op donderdag 21-08-2008 om 13:26:32
haha brrrr
Rem
Tourist
Gepost door Rem op donderdag 21-08-2008 om 13:58:16
Haha gast!
Ik heb wel verminkte gasten gezien, echte en zoals deze dus fake. Had geen idee hoe die mensen eraan kwamen,
ziet er wel goed ranzig uit.
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op vrijdag 22-08-2008 om 17:28:43
ghehe nee alleen vrijdag mee rond gelopen, 's avonds laat was m'n verband er al helemaal af en shit.
----------------------------------------
Jos de Boss
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0118 sec.