Index / Drop je eigen audio / | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Jaa, We zitten nogsteeds op Nova Zembla en hopen dat het poolijs snel smelt.. Ondertussen hebben we een 2 in 1 track gemaakt Je betaald dus als ware voor 1, terwijl je er 2 krijgt ![]() Mixtape komt snel! "De Stem van de toekomst - Nova Zembla" ---------------------------------------- onderschrift | ||
Beatzcollective Gearjunkie |
![]() | ![]() |
Heren, De stem is weer aanwezig...! ![]() Over jullie 2 in 1 track; 1e deel klinkt dope, maar op een gegeven moment heb ik de beat wel gehoord.. mag misschien iets meer variatie in.. vocal sample is sowieso dope! 2e deel is net kinderen voor kinderen man.. dat zangstuk.. hebben jullie vast expres gedaan.. hoe chill haha.. keep it up! | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
ja man, flex hoor BC, bedankt voor de eerlijke feed! Zangstuk is alleen wel serieus bedoelt ![]() ![]() ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Dat was me het avondje weer wel! [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-02-2008 @ 13:43:30 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Chille plaat, klinkt goed ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
eldizzy![]() |
![]() | ![]() |
ja mann vanavond ff soppie bij Oscar K we chillen m nogsteeds ![]() ---------------------------------------- krabbel krabbel | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
chille track, dope ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Toen ik hier net op nlhiphop kwam vond ik Chester al 1 van de betere qua audio's. Nu is dat dan wel Lexxxie, maar deze shit is ook wel weer goed gedaan. ps. na een tijdje is meer afwisseling wel fijn. Dat zingen is wel een beetje Snoop achtig. Als hij dat te veel doet is niet chill. Dat jij het doet ook niet echt. LATERz! [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-02-2008 @ 19:56:00 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
deze track heeft wel potentie, maar nog steeds net niet. chester blijft niet constant lekker gaan, de eerste ook niet. wordt een beetje eentonig na een tijdje. beat is wel lekker though ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Mensen, De Stem is nooit weggeweest!! Heel erg bedankt voor de reactie's ---------------------------------------- onderschrift | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Dit is gewoon echt, dikke shit Eerste beat is perfect om lekker op te flowen en jullie maken er goed gebruik van Het refrein op die 2de beat is gewoon kenkervet en dizzles stem past er helemaal op en chester maakt er ook iets nice van Binnenkort chillen in Z -city of nie dan haha ga zo door jongenss [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-02-2008 @ 17:24:02 ] ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kom es niet op al jullie tracks hetzelfde, breng wat variatie in die flows, dit is te fokking standaard, en dat is jammer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Weazel schreef op 02-02-2008 @ 19:54 Toen ik hier net op nlhiphop kwam vond ik Chester al 1 van de betere qua audio's. ![]() ![]() ![]() | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Nice nice. | ||
![]() | ![]() |
damn pascal hahahah ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Toen ik hier net op nlhiphop kwam , ging chester onverstaanbaar brabbelen over een gabberbeat , haha daar hebben we lang om gelachen xD ik kan deze track niet beluisteren, heb geen boxen ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
at op 8 ![]() http://www.soundclick.com/genres/charts.cfm?genre=HipHop&showonly=5&advVip=0&advFeatured=0&advSigned=2&advCountry=137&advState=0 ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
![]() | ![]() |
tweede deel van de track is trouwens wel leuk moet ik zeggen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
props chill nummertje ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind deze niet vet. | ||
![]() | ![]() |
bedankt voor de reactie's @Dge, ik verwacht nog wel een keer feed dat snap je natuurlijk wel ![]() @Kadee @pascool, soooooow, echt wel grappig [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 16:53:38 ] ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
tis ook echt humor hahah![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Sample van Pink Floyd, dope. De track kan me verder niet echt boeiend, mc's komen gewoon wel aight. | ||
![]() | ![]() |
Pink Floyd, wist ik niet eens vond het gewoon tof klinken bedankt voor je reactie. ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kadee schreef op 08-02-2008 @ 15:39 at op 6 ![]() http://www.soundclick.com/genres/charts.cfm?genre=HipHop&showonly=5&advVip=0&advFeatured=0&advSigned=2&advCountry=137&advState=0 ---------------------------------------- onderschrift | ||
Index / Drop je eigen audio / |