Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
MrMurray
Gepost door MrMurray op dinsdag 05-02-2008 om 12:29:57
oke ik vond dus uit waarom mijn headset het niet deed.
Een nogal vage rede want ik heb dus een geluidskaart een audiophile 2496.
Dan vraagt adobe of je de beste geluidskaart wil gebruiken. lgoscherwijs doe ik dit en toen kwam er dus geen sound uit mn headset. kwestie van terug switchen en hij deed het weer.
Ik heb nu echter nog 2 vragen en respect voor de gene die ze weet.

Vraag 1 : hoe komt het dat ik mijn geluidskaart niet kan gebruiken ? dit lijkt me nogal onlogisch hij is niet kapot want hij gebruikt em wel om op te nemen.

Vraag 2 : Nu is dus het probleem dat ik wil tapen maar er geen opname word gecreeërd terwijl die wel op opnemen staat etc. in cool edit werkt het gewoon ?

Hoop dat ik wat hoor van jullie zou egt masterr zijn ouwes

----------------------------------------
Stilstaan is en blijft achteruitgang..
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 05-02-2008 om 12:52:46
ga gewoon zelf een beetje kloten man, niet bang zijn dat je op 'n Vernietigings-button klikt ofzo... zo heb ik Adobe ook onder de knie gekregen.
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op dinsdag 05-02-2008 om 22:34:19
Vanuit australie, zonder adobe voor m'n neus, word het lastig uitleggen.
Maar je kan bij instellingen de geluidskaart instellen die je wil gebruiken. Vervolgens kan je microfoon soort van toewijzen naar die geluidskaart.

Ik had hetzelfde probleem. Heb inderdaad door een beetje te kutten uit kunnen vinden hoe het werkte. Adobe Audition vind ik echt relax om mee te werken. Maar het programma eist in het begin wel wat geduld.

Cheers
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.