Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik rock al 2 jaar een bierbuikje! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
57 ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.spankjoran.com/ ---------------------------------------- beng! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe flauw![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2008 @ 18:38:57 ] | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
ik 351 ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe doe je dat dan, ik kom op 90 ofzo. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
na 1 keer 86 ook ja ---------------------------------------- argh | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
![]() je kan met je muis buiten het veld gaan en dan achter hem loslaten ![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
I own your arses ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha ja nou kan ik het ook ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Jezus mijn verste was: 237 ofzo ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
muahaha dan ook echt zo'n bebloede sneaker die weg vliegt ![]() ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou, dat was wel een paar minuten leuk... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
zo, die advertentie onderaan is best vervelend | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
deze? | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan het ni ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Bliepbliep.. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: haha nee maar jullie zien geen advertentie? | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
nlhiphop wordt commercieel ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/tech/2008/02/slimme_mensen_vaker_alcoholist.html Yes! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wordt? is! rete.. | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Weet iemand hoe de fok je Sony Ericsson k750i simlockvrij kan maken? ik raak gefrustreerd. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.simlockverwijderen.com/?gclid=CP2P56ngvJECFQVuMAod4U09Ng ik google maar wat dus niet bij mij komen als je tel zometeen niks meer doet | ||
![]() | ![]() |
aight, ik zal voorzichtig doen ![]() Thanks anyway - Nah fuck die shit.. ik ga niet dokken! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2008 @ 19:26:26 ] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Bij die software zit een virus die allemaal K3 wallpapers en ringtones stiekum instaleerd en zijn niet meer te verwijderen Giant. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
o shit nu zie ik die advertentie die livio postte dap verdikkeme, doe er ns wat aan | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Vieze rascist pascal! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind die advertentie onderaan om eerlijk te zijn toch ook wel redelijk vervelend. Wat levert hij op? | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Ja echt irritant die Reclame daaronder.. Net zo als dat ik morgen moet nakomen omdat ik me nederlands niet afhad ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
achja het leven gaat niet over rozen ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
maar kom me niet vertellen datk.. Laat maar. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Block die reclame gewoon ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe vette clip https://www.youtube.com/watch?v=4TXGhim-fVI ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Oke, wie wil me helpen.. ik zoek het stukje waar Joran vertelt over zijn arrestatie hier in nederland, 'Ik pakte 2 shirtjes' etc. | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 11-02-2008 @ 19:28 ![]() In Steenwijk zijn geen Turkse unlockers te vinden man :p | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dap je bent lief.. maar what happend hier? allemaal veranderingen en ik word niet eens op de hoogte gebracht ![]() maar wel serieuser hier, is nice ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
veto dap! VETO Tijd om buiten wat hossels te zetten. [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-02-2008 @ 21:37:41 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Bats, in je gezicht gek. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
euj, maar wat is er hier allemaal veranderd dan? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
banner onderaan de pagina letterype van gepost door blablabla is volgens mij anders en ehh, omebod, swike, en hyreme zijn moderators en dopere topics ---------------------------------------- .... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
hmm de reclame is gewoon ff een vervelende campagne, tzt zal het wat doelgroep gerichter. Ik zie het ook liever niet, maar we hebben ze hard genoeg nodig. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maar waarom dan 2 banners 1 is toch ook goed ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik stoor me d'r niet aan hoor. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
nee, 1 is dus niet genoeg, anders zouden we er geen twee doen. We maken meer kosten dan we inkomsten hebben. We kunnen ook een abonnement gaan heffen, maar dat zouden jullie veel vervelender vinden. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Ik had het vermoeden al, maar nu weet ik het zeker. Thomas Berge kijkt graag naar mij! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: sbu schreef op 11-02-2008 @ 21:47 nee, 1 is dus niet genoeg, anders zouden we er geen twee doen. We maken meer kosten dan we inkomsten hebben. We kunnen ook een abonnement gaan heffen, maar dat zouden jullie veel vervelender vinden. ja weet ik, maar wist niet dat het zo erg was dat jullie nu 2 banners nodig hadden. ---------------------------------------- .... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
geld het nog steeds dat jullie geld krijgen voor kliks? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja maar mag je niet aansporen tot klikken, dus ook niet ineens als een gek gaan doen want dat heeft geen zin. En ook dit went wel, het is geen knipperende kerstboom zoals een andere bepaalde site... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |