Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op donderdag 07-02-2008 om 15:18:24
yoo

Ik ben op zoek naar een simpel, redelijk snel werkend, programma om muziek mee op te nemen.. ik werk nu zelf met ACID PRO, maar merk zelf dat me pc daarmee zeer traag van word.

Ook heb ik gewerkt met Goldwave (opnemen) en making waves (knippen en plakken) maar die manier is weer te omslachtig...

Iemand een ander idee wat ik kan doen? (jaja een snellere pc kopen, maar das dus niet de bedoeling)
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 07-02-2008 om 15:20:39
Quote:
Esperanto schreef op 07-02-2008 @ 15:18
yoo

Ik ben op zoek naar een simpel, redelijk snel werkend, programma om muziek mee op te nemen.. ik werk nu zelf met ACID PRO, maar merk zelf dat me pc daarmee zeer traag van word.

Ook heb ik gewerkt met Goldwave (opnemen) en making waves (knippen en plakken) maar die manier is weer te omslachtig...

Iemand een ander idee wat ik kan doen? (jaja een snellere pc kopen, maar das dus niet de bedoeling)


Cool Edit Pro of Adobe Audition.
of gewoon

start -> (alle) programma's -> bureau-accessoires -> entertainment -> geluidsrecorder
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Esperanto
The Storyteller
Gepost door Esperanto op donderdag 07-02-2008 om 15:26:51
en die cool edit en adobe zijn sowieso lichtere proggies als acid pro?
----------------------------------------
Enigszins verloren, verloren in enig zin,
Kadee
Gepost door Kadee op vrijdag 08-02-2008 om 09:46:11
audacity
----------------------------------------
http://www.binnenlandsefunk.nl
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 08-02-2008 om 14:57:43
als je even de specs van die programmas opzoekt,dan maak je jezelf ook nog nuttig..ipv alles maar voorgekauwd krijgen. @esperanto
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 14:58:33 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0128 sec.