Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 00:28:16
- 5 februari 2008 -

Turkije wil een onderzoek naar de brand in een woonblok in de Duitse stad Ludwigshafen, die aan negen Turken (waarvan 5 kinderen) het leven heeft gekost. De Turkse functionarissen willen weten of de brand een ongeval was, of dat allochtonen- en buitenlandershaat tot bewuste brandstichting in de voornamelijk door Turken bewoonde appartementencomplex heeft geleid.

De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan drong hierop aan bij Wolfgang Schäuble, de Duitse minister van Binnenlandse Zaken, die momenteel een bezoek brengt aan Turkije. Eveneens vroeg Erdogan een team Turkse deskundigen bij het onderzoek te betrekken.

Ooggetuigen
Kort na de brand haastten enkele politici zich om een xenofobe oorzaak uit te sluiten. Getuigenverklaringen door politici en media wijzen echter op bewuste brandstichting. Zo liet een klein meisje dat in het appartement woonde het volgende weten: "Ik was thuis. Mijn moeder droeg mij op naar mijn oma te gaan. Daarop ging naar mijn oma toe. Er was een man. Hij gluurde naar binnen. Hij ging naar binnen. Ik deed de deur dicht. Terwijl ik dat probeerde, stak de man zijn voet tussen de deuropening. Ik probeerde de deur te duwen, maar de man bleef zijn voet tussen de deur houden. Ik vluchtte naar boven. De man had een aansteker in zijn hand, evenals een stok en wat papier. Hij stak het papier en de stok in brand. Daarna gooide hij dit naar binnen.".

De ooggetuige, Bedriye ganaamd, vertelt dat ze vervolgens in angst naar boven rende. Zij vervolgt: "Opeens begon ons huis te branden. We moesten allemaal huilen. Daarna gingen sommigen dood. Mijn tante is van het balkon gevallen en gestorven. Mijn handen zijn verbrand. De haren van mijn broertje zijn verbrand. Over het uiterlijk van de brandstichter zegt Bedriye: Het was een vreemde man. Een Duitser. Zijn haren waren zwartkleurig. Ik weet niet hoe oud hij is. Maar het was een jong en blank persoon".

Een ander meisje, Aylin, was ook ooggetuige van het tafereel. Zij bevestigt het verhaal van Bedriye, en voegt daaraan toe: "Mijn nicht probeerde de deur dicht te doen, dat ging niet. Daarna gooide de man het brandende papier naast een babywagen. Wij schrokken, en vluchtten naar boven. De opa van bedriye schreeuwde 'Er is brand beneden'. Hij probeerde de brand te blussen, maar dat lukte hem niet. Daarna kwamen de brandweerlieden. Die hielpen ons".

Nieuwe brand
Ook vandaag is een door een Turken bewoond gebouw in vlammen opgegaan. Ditmaal in het Duitse Herne. Daarbij zijn zestien gewonden gevallen, maar geen doden.


Bron: Fok!
( http://frontpage.fok.nl/nieuws/87421 )

******************************************************************

Naar mijn mening gaat deze 'sickness' overwaaien naar Nederland en zullen Grijze Wolven en Alevieten onder de Turken vrede moeten sluiten omdat ze zij aan zij moeten gaan strijden tegen de neo-nazi's hier in Nederland. (check: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_&_Honour ) Deze lieverds zullen niet stilzitten bij het horen van, voor hun, geil nieuws en zulen ze Wilders aanbidden alsof hij Hitler II is.

Zowel Turken als Armenen, Negers, Marrokkanen en andere Allochtonen zullen moeten strijden... ook blanke anti-nazi's.


Wat ik zeg klinkt misschien clichéshit en alles, maar het word waarschijnlijk realiteit.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 00:45:22 ]
EmKay1 Gepost door EmKay1 op vrijdag 08-02-2008 om 00:43:31
Ik zie nergens in het bericht staan dat er mogelijk rellen komen. Vanwaar die suggestieve beoordeling?

En dat gepraat over ''samenwerken'' slaat ook nergens op.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 00:44:14 ]

----------------------------------------
ZWO
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 00:47:04
Jij begrijpt het niet. Als de mediageile neo-nazi's van Nederland zien wat de Duitse neo-nazi's aan het uitspoken zijn, zullen ze zelf ook wat sneaky shit verrichten. Vandaar het samenwerken.

edit:
denk je dat de allochtonen hier stil gaan zitten zodra nazi's hier bezig gaan? Ik weet van mezelf dat ik niet ga stil zitten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 00:48:38 ]
EmKay1 Gepost door EmKay1 op vrijdag 08-02-2008 om 00:50:56
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 00:47
Jij begrijpt het niet. Als de mediageile neo-nazi's van Nederland zien wat de Duitse neo-nazi's aan het uitspoken zijn, zullen ze zelf ook wat sneaky shit verrichten. Vandaar het samenwerken.


Ik denk eerder dat jij het niet snapt. Je opent een topic met een misleidende titel, en bovendien ook nog eens suggestief. Het onderzoek is nog niet afgelopen, dus om nu al conclusies te trekken lijkt me wat voorbarig. Verder verwacht ik in Nederland geen rellen.
----------------------------------------
ZWO
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 00:55:45
Ik wel, laat anderen spreken... mensen op NLHH (zover ik weet) zullen allemaal hetzelfde als jij gaan zeggen... maar ik voel het aan. En als het waar is stuur ik jou 'n brief met als afsluiting "ha-ha-ha-ha-ha-ha-ne-ne-ne-ne-ne-ne"

Peace!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 00:56:13 ]
EmKay1 Gepost door EmKay1 op vrijdag 08-02-2008 om 00:58:27
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 00:55
Ik wel, laat anderen spreken... mensen op NLHH (zover ik weet) zullen allemaal hetzelfde als jij gaan zeggen... maar ik voel het aan. En als het waar is stuur ik jou 'n brief met als afsluiting "ha-ha-ha-ha-ha-ha-ne-ne-ne-ne-ne-ne"

Peace!


Blijf vooral verder dromen.

Quote:
Zowel Turken als Armenen, Negers, Marrokkanen en andere Allochtonen zullen moeten strijden... ook blanke anti-nazi's.


Jah, en de Joden en de Palestijnen zullen samen hand in hand strijden tegen het terrorisme.
----------------------------------------
ZWO
djayen
de liefste
Gepost door djayen op vrijdag 08-02-2008 om 01:00:04
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 00:28
Naar mijn mening gaat deze 'sickness' overwaaien naar Nederland en zullen Grijze Wolven en Alevieten onder de Turken vrede moeten sluiten omdat ze zij aan zij moeten gaan strijden tegen de neo-nazi's hier in Nederland. (check: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_&_Honour ) Deze lieverds zullen niet stilzitten bij het horen van, voor hun, geil nieuws en zulen ze Wilders aanbidden alsof hij Hitler II is.

Zowel Turken als Armenen, Negers, Marrokkanen en andere Allochtonen zullen moeten strijden... ook blanke anti-nazi's.


Wat ik zeg klinkt misschien clichéshit en alles, maar het word waarschijnlijk realiteit.

serieus ouwe
----------------------------------------
joden
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 01:00:20
@ Emkay

Waarom moet je nou geforceerd betweterig doen?
Je uit je mening alsof het feitelijke bewijzen zijn die mijn overtuigingen tegengaan.
---
je hebt 'n stuk van mij gequote waarin je Turken en Armenen hebt dikgedrukt.... wat is daar vreemd aan? Tegenwoordig kunnen Turken en Armenen het wel degelijk goed met elkaar hebben, zo zijn er 6 Armeense gasten waarmee ik zo nu en dan chill... ons motto: wat vroeger is gebeurd, is gebeurd. Geschiedenis valt niet te veranderen, zolang wij anno 2008 respect tonen voor en aan elkaar is alles cool. Hiermee spreek ik niet voor elke Turk en Armeen...hier en Almelo hebben Turken en Armenen wel degelijk haat tegen mekaar, maar lang niet iedereen.

Dus plaats je eens in mijn positie en kijk zo naar de gebeurtenissen voordat jij je eigen conclussies trekt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 03:17:33 ]
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op vrijdag 08-02-2008 om 03:48:47
Hier staan foto's van de brand.
Wel een kutgebouw, nergens nooduitgangen ofzo.

En Giant jij wilt volgens mij iets te graag rellen.
Ik zal in ieder geval geen actie ondernemen als ze iets Turks in de fik gaan steken.
Dat is namelijk niet mijn taak, maar die van justitie.
Die hebben al eerder hun werk gedaan toen islamitische scholen en moskee's in de fik werden gestoken.
Toen kwamen er trouwens ook geen (grootschalige) rellen.
Dus ik zou zeggen, radicaliseer lekker verder op www.marokko.nl
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 08-02-2008 om 08:33:45
Wie ga je er verantwoordelijk voor houden ALS er wat gebeurd, en wat ga je dan doen?

Je reageert wel erg emotioneel en lijkt bijna wel alsof je hoopt dat er iets gaat gebeuren zodat je je gelijk kunt krijgen.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 08-02-2008 om 09:36:04
Ik vind dat je wel een belachelijk overhaaste extreme conclusie trekt.
Van mensen zoals jou moete we het in ieder geval niet hebben als er relle uitbreken.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op vrijdag 08-02-2008 om 09:40:46
wat een discussie...

Ik weet nog dat hier in Nederland een Moskee werd vernield en er varkenskoppen voor de deuren werden gelegd.
Daar hebben de "slachtoffers" toen der tijd niet op gereageerd met rellen en dergelijke.
But who knows...

I mean... its Germans we talking about
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 08-02-2008 om 09:45:58
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 00:28
- 5 februari 2008 -

Naar mijn mening gaat deze 'sickness' overwaaien naar Nederland en zullen Grijze Wolven en Alevieten onder de Turken vrede moeten sluiten omdat ze zij aan zij moeten gaan strijden tegen de neo-nazi's hier in Nederland. (check: http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_&_Honour ) Deze lieverds zullen niet stilzitten bij het horen van, voor hun, geil nieuws en zulen ze Wilders aanbidden alsof hij Hitler II is.

Zowel Turken als Armenen, Negers, Marrokkanen en andere Allochtonen zullen moeten strijden... ook blanke anti-nazi's.


Wat ik zeg klinkt misschien clichéshit en alles, maar het word waarschijnlijk realiteit.


Strijden? Op een slagveld, of zo? Of bedoel je gewoon rellen/aanslagen en daarmee nog meer leed, onrust en spanningen veroorzaken? Beter laat je je niet beïnvloeden door gedachtengoed dat geweld met geweld wil bestrijden. Neo-nazi's willen juist chaos en verdeeldheid, want dan floreren ze. (net als alle vormen van extremisme)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 09:46:24 ]
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 08-02-2008 om 09:47:35
juistem.
En het slaat natuurlijk nergens op om te gaan rellen om iets dat in duitsland was dat is gewoon puur omdat je wilt rellen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 10:18:24 ]
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 08-02-2008 om 11:55:43
Vijf jaar geleden kende ik een gozer die ook dacht dat dit ging gebeuren. Vijf jaar geleden! Aangezien er nog steeds niks is gebeurd, plaats ik jou even in hetzelfde hokje als hem: negeren.

Niet de slimste uitspraak die je hebt gedaan.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 08-02-2008 om 12:42:44
je fantasie slaat op hol
----------------------------------------
argh
rame
Gepost door rame op vrijdag 08-02-2008 om 12:42:54
GIANT de doemdenker.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 12:48:06
Jullie zijn zoooo kankerdom he.
Praten mekaar na, ik zeg dat die shit naar Nederland KAN OVERWAAIEN... nazi's houden daarvan.. ze zien hun vriendjes in Duitsland schade aanrichten aan de Turkse gemeenschap en uit "broederschap" volgen ze hun stappen. Waarom zou ik rellen willen? Ik zeg alleen dat er rellen zouden kunnen komen. Degenen die dit incident vergelijken met de Islamitische scholen incident of de varkenskoppen in/voor de moskee zijn retarted, want nu zijn er doden en vele gewonden gevallen en is dus heel wat erger dan wat er voorheen gebeurde in Nederland. Jullie onderdrukken mijn ideeën alsof het 100% bullshit is, zeg niet dat het zo is. Jullie praten jullie zelf blij.. houd je voet op de bodem van de wereld, de realiteit, jullie zweven in de wolken van egoïsme en arrogantie. Maarja.. fuck it.. jullie zijn trieste na-praters zoals ik eigenlijk al voorspelde in m'n 2e post geloof ik.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 08-02-2008 om 12:50:40
jonge dit gebeurt al jaren in duitsland, hoe vaak is het hier gebeurt?
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 12:51:40
laatmaar, geen zin meer om er nog op in te gaan. Je begrijpt me of je begrijpt me niet.
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 08-02-2008 om 12:53:50
ik begrijp je wel, jij benadrukt dat het kan maar wat allemaal wel niet kan.
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op vrijdag 08-02-2008 om 12:54:20
Ik kan mij enigzins echt wel voorstellen wat Giant bedoeld
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 12:56:30
Eindelijk 'n nuchtere.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 08-02-2008 om 12:58:44
ik haat dat wij jullie, misschien naief maar ik zie het meer als ons,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:00:31 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 08-02-2008 om 13:18:45
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 12:48
Jullie zijn zoooo kankerdom he.
Praten mekaar na, ik zeg dat die shit naar Nederland KAN OVERWAAIEN... nazi's houden daarvan.. ze zien hun vriendjes in Duitsland schade aanrichten aan de Turkse gemeenschap en uit "broederschap" volgen ze hun stappen. Waarom zou ik rellen willen? Ik zeg alleen dat er rellen zouden kunnen komen. Degenen die dit incident vergelijken met de Islamitische scholen incident of de varkenskoppen in/voor de moskee zijn retarted, want nu zijn er doden en vele gewonden gevallen en is dus heel wat erger dan wat er voorheen gebeurde in Nederland. Jullie onderdrukken mijn ideeën alsof het 100% bullshit is, zeg niet dat het zo is. Jullie praten jullie zelf blij.. houd je voet op de bodem van de wereld, de realiteit, jullie zweven in de wolken van egoïsme en arrogantie. Maarja.. fuck it.. jullie zijn trieste na-praters zoals ik eigenlijk al voorspelde in m'n 2e post geloof ik.


Naja, je opent een topic en doet best stevige uitspraken over strijden, etc. Dan moet je niet piepen als je meningen ontvangt, maar de discussie aangaan. Of niet zo'n topic openen.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:21:05
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 08-02-2008 om 13:22:12
wat is dat nou weer voor reactie,
ik haat racisme, maar wel op welke manier dan ook

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:25:22
Verklaar je nader
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op vrijdag 08-02-2008 om 13:26:17
heej heus niet elke nazi is daartoe in staat je moet ze niet over 1 kam scheren
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 08-02-2008 om 13:27:43
djayen
de liefste
Gepost door djayen op vrijdag 08-02-2008 om 13:28:28
koning, lol
----------------------------------------
joden
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:29:00
Ga niet grappig doen, stumper.

En ga niet op andermans mikpunten jagen en ze proberen uit te lullen maar geef je eigen mening over het onderwerp.. of hou je bek gewoon?
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 08-02-2008 om 13:29:15
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 12:48
Jij bent zoooo kankerkortzichtig he.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:33:57 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:32:28
Nee man, ik denk ruim... jij/jullie zijn kortzichtig... denkend dat alles wel goed komt.. dat de politie de orde stelt.
Maargoed ik ga verder niet op jullie comments in, want ze slaan nergens op en dit topic mag wat bij betreft op slot gezet worden, gasten hier praten anderen na.
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op vrijdag 08-02-2008 om 13:33:13
---
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:36:45 ]

----------------------------------------
Sambal is ook een bal
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:33:55
is goed Shakespear.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 08-02-2008 om 13:34:14
Quote:
GIANT schreef op 08-02-2008 @ 13:29
Ga niet grappig doen, stumper.

En ga niet op andermans mikpunten jagen en ze proberen uit te lullen maar geef je eigen mening over het onderwerp.. of hou je bek gewoon?




GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:37:08
Nee, ik jank niet...
Ik strijk nog eerder je hoofd over m'n reet.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 08-02-2008 om 13:37:11
Giant, jij moet nog een keer in de schoolboeken duiken, en minder lezen plaatjes kijken uit de Telegraaf!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 08-02-2008 om 13:37:15
Als mensen een soortgelijke mening delen die niet overeen komt met jou gewauwel betekent dat niet dat ze elkaar napraten.

Het recht in eige handen nemen lost wel dingen op?
Als iedereen lekker overal het recht in eigen handen neemt en de politie maar lekker niks laat doen, wordt het vast een orderlijke wereld giant.

ga een paar neo-nazis in elkaar slaan,
dan ben je geen spat beter dan hun.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:37:55
Ik kijk geen plaatjes, ik lees krantstukken op internet.
-

Jij mist mijn punt ALWEER.
Ik zei helemaal in't begin dat die neonazi's niet stil gaan zitten. DUs ik moet als 'n bang kankermongooltje toekijken hoe die nazi's schade aanrichten? Fuck die shit.. wat zou jij doen? "aaghh.. politie regelt het wel hoor sjezuss.. ik ga m'n handen eeeecht niet vuil maken tsss"

pussyheads.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:40:00 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 08-02-2008 om 13:38:45
begrijpend lezen is ook een kunst die je nog niet beheerst
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 08-02-2008 om 13:41:18
pussyheads

als mensen geen geweld gebruiken zijn het meteen pussyheads, logisch.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:42:02 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:41:33
Waarvan maak jij uit dat ik iets niet begrijp als ik het lees?
Ik vermoed dingen, ga niet zeggen dat jij als Turk zijnde geen vermoedens hebt hierover... ga niet de schijnheilge allochtoon uithangen.. want het is actie-reactie.. nazi slaat jou, jij slaat terug.. op zo'n moment zeg je niet "eh.. neehhjj ieell ik maak m'n handen niet vies aan jou man.. jij bent dom.. ik ben slimmer en wijzer!!!!"
-

Angelix.. ben jij 'n hippie ofzo?

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:42:30 ]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 08-02-2008 om 13:42:15
Oké!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op vrijdag 08-02-2008 om 13:42:40
neo -nazi is ook een groep die zwaar in de minderheid is
want wie heeft tegenwoordig nog die sympathieen voor haat tegen andersdenkende
ja je hebt wat verdwaalde gabbertjes met lonsdale-gear maar ook dat zijn geen echte neo-nazi's alleen de nvu zou nog in de buurt komen maar die protesteren tegenwoordig alleen nog maar tegen pedofielen omdat ze anders gestenigd worden
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 08-02-2008 om 13:42:45
Je vind je eige slim? Ik vind je eige dom.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 08-02-2008 om 13:43:18
hahah je bent echt een belachelijk vent
ga
ga weg je internet artikelen lezen en zeuren op een ander forum met mensen die ook uit de reet van een ezel komen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:43:34 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
boeker_T
Keihard
Gepost door boeker_T op vrijdag 08-02-2008 om 13:44:14
angelix draagt lonsdale-gear
----------------------------------------
Sambal is ook een bal
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op vrijdag 08-02-2008 om 13:44:24
@ Boeker,

Er zijn genoeg nazigroeperingen die groot en sterk staan.

@ Strijker..

ik ruik stront.. oh w8.. tis strijker.
----------
Ik kom met feiten.. jullie kunnen die feiten niet hebben.. en verklaren mij voor 'n onwetende idioot?

Ik lach jullie eerder uit dan jullie mij.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2008 @ 13:45:32 ]
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0131 sec.