Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Twister 1988 Editie ![]() |
![]() | ![]() |
Als meer mensen hun wiet zouden kwijtraken, zou de uitstoot van Co2 weer wat verminderen. ---------------------------------------- Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Begin een anti wiet campagne wou ik zeggen.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Niks te-anti-wiet hiero! ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is sosa eigenlijk? Coke? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Yup (komt door Scareface). [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 20:02:31 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
sosa = sos = coke = Cocaïne hehe gekke namen altijd. woorrd ? scarface ? vertel... ik dacht dat het van tante sosa kwam. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 20:03:59 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Voor zover ik weet dan he. Check de film, de werkgever van Tony is Sosa. Sosa was een coke dealer. Voor zover ik weet hebben ze het daarvan over genomen. Het is een ouwe invloedrijke film, dus het zou kunnen... | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
weer is tikibad geweest, vetjes! ![]() jammer dat het helemaal bij MuSS land ligt, toch stukkie rijden ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Tikibad? | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
duinrell tikibad, met al die glijbanen sjeweet ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Tikibad is baws | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Nu weet ik het! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
die glijbanen blijven leuk, niet as in centerparcs dat naar mate je groter wordt des te kleiner de wild waterbaan oogt ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
center parcs is wel dope om te doen en die wild waterbanen zijn te doen ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Weet je welke dope is Die Moonlight Met z'n 2en in zo'n bootje haha helemaal in het donker AAAAAH ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kun je op je Myspace meer friends laten zien? Want ik heb er nu 11 maar als je op mn myspace kijkt zie je er maar 7 staan..je ziet ze alleen maar allemaal als je klikt op View all friends oid. [spam]http://www.myspace.com/breakcutta[/spam] [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 20:58:21 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Ja alleen mn zwembroekje gaat altijd kapot vandie glijbanen. En altijd als ik in het water beland zit alles scheef | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Wie maakt/heeft een dikke beat voor me? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Jungeee, ik heb je er pas nog een gepasst. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
Hoi! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 12-02-2008 @ 20:58 Ja alleen mn zwembroekje gaat altijd kapot vandie glijbanen. En altijd als ik in het water beland zit alles scheef keer zwemmen? ---------------------------------------- argh | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 12-02-2008 @ 20:57 Weet je welke dope is Die Moonlight Met z'n 2en in zo'n bootje haha helemaal in het donker AAAAAH ![]() hehe idd.. die is erg vet.. ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
hoi judith ok. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
wie is trouwen dat gezicht in je ava? ---------------------------------------- argh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
check nu nederland 3, over comazuipen etc, films van een half uur, elke week. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
weet ik veel kep kouwe voetjuss ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Zat me net af te vragen welke nerd met sexgebrek er op die opmerking van Pummety zou reageren. 3 hoeratjes voor Bigfoot. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
tikkels zijn de bomb! ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Nerd met sexgebrek? Bigfoot en ik hebben gister nog... uh ja. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Welke oversexte internetter dan. Correctie ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
nee dankje, en ja klopt, ik ben een nerd met sexgebrek maar met meer humor dan jij [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 21:07:04 ] ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
internetters zijn ook nerds. ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 12-02-2008 @ 21:06 nee dankje, en ja klopt, ik ben een nerd met sexgebrek maar met meer humor dan jij Misschien heb ik meer humor dan je denkt ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-02-2008 @ 20:59 Jungeee, ik heb je er pas nog een gepasst. Hehe ja true maar die is te rauw voor spirit. dodo is erg grappig bigfoot, niet stoer doen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 21:09:32 ] | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Judith | ![]() | ![]() |
hoi pummety. ghehe | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
idd tariq, als je dit zo volgt denk je waar gaat het heen ![]() vertel jij is wat nuttigs, over een lekkere mams of whatever ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 21:10:48 ] ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hoi skatjessss ---------------------------------------- beng! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 12-02-2008 @ 21:08 (...) Misschien heb ik meer humor dan je denkt ![]() laat het dan eens merken in plaats van kinderachtig andere mensen af te kraken hetzelfde geld voor jou Thomas, no offence ---------------------------------------- argh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo Judith, ben jij al achttien? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk Gaucho erbij, nou wordt het helemaal gezellig! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Ik ben alleen thuis | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
hint? ---------------------------------------- argh | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Ey Bigfoot sorry man, dat je het zo persoonlijk opvat. Echt. Als mensen eens wat minder happen hier.. Serieus, laat mij ook eens ff ouwehoeren ofzo. Gelijk over ze toeren.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Wat hebben jullie vandaag Gedaan ![]() Kijk dan gaat het ergens over! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
kom bigfoot :$ | ||
![]() | ![]() |
@ bigfoot Haha waarom zetten mensen er no offence achter als ze gewoon niet voor hun mening uit durven te komen? Zeg dan gewoon dat ik mensen kinderachtig afkraak. Ben je beetje butje? No offence! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2008 @ 21:13:30 ] | ||
Judith | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 12-02-2008 @ 21:11 Hallo Judith, ben jij al achttien? kom in 2009 maar terug | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Grutjes wat heb ik veroorzaakt met 1 zomaar geplaatste opmerking.. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |