Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 14:58:32
Iemand een werkende feyenoord sopcast link?

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zondag 02-03-2008 om 14:59:10
1-0 Ajax, hele nette goal, mooie actie van de Jong
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op zondag 02-03-2008 om 15:09:40
feyenoord 1-1
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 15:12:21
Quote:
Juan schreef op 02-03-2008 @ 14:58
Iemand een werkende feyenoord sopcast link?

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 15:12:53
1-1 Feyenoord v. Bronckhorst

en terecht
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 15:14:14
Quote:
Juan schreef op 02-03-2008 @ 15:12
(...)
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 15:15:04
TVants werkt voor Feyenoord.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-03-2008 om 15:18:52
Ajax 2 - 0 Excelsior
Huntelaar '26
Huntelaar '40

Die gast is echt bezig zichzelf een wereldtransfer in de kijkers te spelen. En mooie tussenstanden PSV en Feyenoord. Ik zie Utrecht als ik die duels zo zie nog wel eens winnen ook.

Waarom zendt Tele2 ajax niet uit grrr.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 15:19:21 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 15:19:42
2-1 Utrecht
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 15:23:34
Verkeerd begrepen..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 15:26:09 ]

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 15:25:21
http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=7386&part=sports kijk hier even juan
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 15:26:19
hoe waren de verhoudingen 1e helft nickert?
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 15:26:34
Thx!
----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
michaelll
Gepost door michaelll op zondag 02-03-2008 om 15:32:42
Huntelaar is echt weer bazig bezig
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 15:33:13
Feyenoord 12 schoten op doel en Nec 2. Dat verteld alles, eerste kans van Nec was raak. Daarvoor was Feyenoord wel aardig daarna wat minder. Aan het einde was Feyenoord wel weer goed aan het spelen. En Gio speelt erg goed.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-03-2008 om 15:34:17
Ohoho wat zou het mooi zijn als utreg wint! Dan wordt het volgende week eeecht spannend!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
michaelll
Gepost door michaelll op zondag 02-03-2008 om 15:46:55
op livescore staat dat Siem de Jong het 1e doelpunt heeft gemaakt, en op VI staat Huntelaar???
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-03-2008 om 15:54:30
Huntelaar, assist de Jong.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 16:07:54
kanker zooi, 1-2 word er gek van
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 16:08:07
PENALTY UTRECHT!

3-1
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 16:09:23 ]

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-03-2008 om 16:08:50
Lijkt op een heeeerlijk weekend voor Ajacieden


Edit: JA utreg met de 3-1
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 16:10:25 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 16:10:05
En Feyenoord weer achter. KKzooi.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-03-2008 om 16:11:03
Alle concurrenten verspelen punten! 6 punten achter psv! Volgende week hopelijk 3!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 16:11:12
en ajax doet weer een 4-0tje kenker
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 16:12:33
Feyenoord moet gewoon zorgen dat het de play offs haalt..
en dan proberen champ. leauge te bereiken. als ze dat hebben word er weer veel geld verdient en komen er weer betere spelers.
----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 02-03-2008 om 16:14:51
Feyenoord moet met deze selectie toch wel van NEC weten te winnen zo slecht is het nog niet, ze komen gewoon niet aan voetballen toe. Bert heeft goede spelers laten komen, maar weet ze niet te laten voetballen


Edit: 1-3 ts zwaar triest
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 16:20:00 ]
Juan
Gepost door Juan op zondag 02-03-2008 om 16:25:40
AZ en feyenoord is nu gewoon hetzelfde verhaal..

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 16:31:13
Quote:
Juan schreef op 02-03-2008 @ 16:25
AZ en feyenoord is nu gewoon hetzelfde verhaal..

MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 02-03-2008 om 16:46:16
Ik geniet hiervan. 1-3 voor die kakkerlakjes en die boeren 3-1, en wij winnen wel gewoon.. Et is weer ietsje spannender ook.

Maar psv kan ook gewoon weer winnen volgende week en dan is er weer niks.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Seubie Gepost door Seubie op zondag 02-03-2008 om 16:47:41
godverdomme, heracles thuis verliezen ..
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 02-03-2008 om 17:47:04
was weer een lekker middagje :> over t algemeen saaie wedstrijd maar zeker mooie momenten ertussen met vette combinaties.. volgende week psvau!! op hoop van zege
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
dap
038
Gepost door dap op zondag 02-03-2008 om 18:08:23
Quote:
FC Zwolle periodekampioen in Eindhoven

FC Zwolle is zondagmiddag de trotse winnaar van de vijfde periode door in Eindhoven de gelijknamige FC te verslaan met 1-2. En passant werd Zwolle ook nog medekoploper in de Jupiler League.

De Zwollenaren keken zondag aanvankelijk tegen een achterstand aan. In de 24e minuut scoorde Koc voor Eindhoven. Vijf minuten later joeg de topscorer van Zwolle Tozé, de bal tegen de touwen. Zes minuten voor het einde van de wedstrijd was het Zuidam die de bevrijdende 1-2 maakte. FC Zwolle, dat het Feyenoord donderdag nog erg moeilijk maakte in de kwartfinales van de beker, profiteerde optimaal van de nederlaag die RKC vrijdagavond leed bij Cambuur. FC Zwolle neemt samen met RKC Waalwijk de leiding in de Eerste Divisie. De Waalwijkers 69-38 scoorden alleen meer doelpunten dan Zwolle 62-33 tot nu toe dit seizoen

KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-03-2008 om 18:32:10
Quote:
KRStarr schreef op 02-03-2008 @ 15:18
Ik zie Utrecht als ik die duels zo zie nog wel eens winnen ook.


Heerlijk weer. Kon tweede helft niet checken kom ik thuis en zie ik dit.
Ajax zondag winnen van PSV en alles is open.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
michaelll
Gepost door michaelll op zondag 02-03-2008 om 18:36:32
Ajax kondigt officieel ontslag Maarten Fontein aan

Wat zich twee geleden al aandiende, is werkelijkheid geworden. Ajax is een ontslagprocedure begonnen voor algemeen directeur Maarten Fontein en heeft hem met onmiddellijke ingang geschorst.

Fontein lag onder vuur sinds het vernietigende rapport van de commissie Coronel, die korte metten had gemaakt met het technische beleid bij de Amsterdamse club. Voorzitter John Jaakke ontkende in eerste instantie in alle toonaarden dat Fontein ontslagen zou worden, maar Voetbal International wist de hand te leggen op vijf verschillende persberichten, waarin het ontslag van de algemeen directeur werd aangekondigd.

'Naar de mening van de Raad van Commissarissen is er mede door de inhoud en de publicatie van het rapport van de onderzoekscommissie een situatie ontstaan, waarin het voor de heer Fontein niet langer mogelijk is om op een geloofwaardige wijze en in het belang van Ajax te kunnen functioneren als algemeen directeur', communiceert de Amsterdamse club via zijn website.

'De Raad van Commissarissen heeft de afgelopen twee weken diverse malen geprobeerd in overleg te treden met de heer Fontein om tot een oplossing te komen en betreurt dat dit niet is gelukt. In afwachting van de ontwikkelingen zal Ajax voorlopig geen verdere toelichting geven op dit bericht.'


moooooooi
----------------------------------------
"En als alles achter de rug is, wil terug kunnen kijken en zeggen dat het gelukt is."
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 02-03-2008 om 18:39:34
Het is maar wat je mooi noemt, die man haalt dikke dokoe binnen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook heb gehaat op Fontein. Hij is ook niet geschikt als AD, maar geef hem gewoon een functie waarin hij dit soort deals kan sluiten.

Verder een heerlijk weekend. Ik had het niet verwacht.

Zwolle heeft mij wel positief verrast de laatste weken.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 18:42:00
Wat ga ik lachen als Aegon de sponsordeal afblaast omdat Fontein ontslagen is.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 02-03-2008 om 19:02:16
Ja dat is ook echt realistisch, een deal die al gemaakt is even ongedaan maken. Klinkt professioneel
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 19:19:48
Het is nog niet helemaal rond, er zouden nog wat dingen rondgemaakt moeten worden. Ik las ook ergens dat als Fontein ontslagen zou worden Aegon een motie van wantrouwen zou indienen. De deal afblazen zullen ze niet snel doen.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 02-03-2008 om 20:59:37
Quote:
Bru-Taal1989 schreef op 02-03-2008 @ 18:39
Het is maar wat je mooi noemt, die man haalt dikke dokoe binnen. Moet eerlijk zeggen dat ik ook heb gehaat op Fontein. Hij is ook niet geschikt als AD, maar geef hem gewoon een functie waarin hij dit soort deals kan sluiten.


Hier kan ik mij wel in vinden ja. Ik vind sommige andere functies momenteel bij ajax eerder de prioireit hebben met betrekking tot ontslag. Maar ja, waarschijnlijk het begin van een grote schoonmaak (?).

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op maandag 03-03-2008 om 00:41:54
Ik vind het eigenlijk wel goed dat de RvC iets doet met de conclusies van het rapport. Fontein is gewoon ongeschikt als AD van een voetbalclub. Doet sponsor dingen heel goed maar dat is slecht een onderdeel van zijn functie. Eigenlijk moet alleen Van Geel nog weg.
En daar gaat Cruijff over:

"'Cruijff beslist over toekomst Van Geel'

zondag 02 maart, door SV, Amsterdam, 22:28u, RTVNH
John Jaakke heeft tegenover RTVNH laten weten dat hij vrijwel zeker niet op korte termijn gaat beslissen over de toekomst van Martin van Geel bij Ajax. Dat zal Johan Cruijff op zich nemen.

Omdat Maarten Fontein opzij is geschoven door Jaakke, vroeg de verslaggever van RTVNH aan Jaakke of nu Van Geel 'aan de beurt is'.

'Dat weet ik niet', zei Jaakke. 'Dat is afhankelijk van het technisch beleid dat Johan Cruijff voor ogen heeft'.
"
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 03-03-2008 om 11:13:38
Jaakke en Fontein weg, prima. De bezem erdoor. Ben allang blij.

Jaakke heeft al met Aegon gesproken, ze zeggen het niet bijster van belang te vinden wie er aan het roer staat bij Ajax. Las ik tenminste, die lulhannes kraamt wel meer uit..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Rem
Tourist
Gepost door Rem op maandag 03-03-2008 om 14:42:32
Quote:
Voetbal-Idols in China
GUANGDONG - Het muzikale Idols-project krijgt in China op voetbalgebied een vervolg. In de nieuwe show 'Super Soccer Star' gaan tv-producenten op zoek naar Chinese voetbaltalenten. De vier finalisten winnen een trip naar de voetbalacademie van Chelsea in Londen.
Daar zal ook de latere winnaar bekend worden gemaakt. De tv-serie omvat dertien afleveringen. Clubs, scholen en trainers worden uitgenodigd om hun grootstse talenten tussen veertien en zestien jaar voor de show aan te melden.

(ANP)


----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op maandag 03-03-2008 om 15:00:38
lachen
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 03-03-2008 om 17:22:53
Jaja, wat heeft ajax aan die miljoenen? haha..niks..ze verliezen toch.

maar ja..psv concentreert zich meer op over een paar dagen tegen de spurs en ajax.




----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Juan
Gepost door Juan op maandag 03-03-2008 om 17:31:29
'Dit is toch het hoogste dat je als trainer kunt bereiken', klinkt Bert van Marwijk heel gelukkig met zijn toekomstige aanstelling als bondscoach van het Nederlands elftal. De KNVB maakte maandagmiddag de komst van de huidige Feyenoord-trainer bekend, die als 38ste Oranje-bondscoach aan de slag zal gaan.

'We zijn erg blij en content dat we er met elkaar zijn uitgekomen', reageert KNVB-directeur Henk Kesler eveneens tevreden. 'Zoals eerder gezegd, stond Bert vanaf het begin op ons lijstje. Hij heeft zowel nationaal als internationaal zijn sporen verdiend.'

Kesler sprak de laatste weken 'uitgebreid' met Van Marwijk: 'Ik kijk met een goed gevoel terug op deze gesprekken en uiteindelijk hebben die geresulteerd in een tweejarig contract. Nu is het zaak op korte termijn de puntjes op de i te zetten voor wat betreft de samenstelling van de rest van de technische staf.'

----------------------------------------
Leeghoofden gaan van ok naar ko
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 04-03-2008 om 20:39:48
AC Milan - Arsenal, mooie wedstrijd lijkt me. Veel plezier jongens
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 04-03-2008 om 20:44:05
'Vertrek Everse heeft grote consequenties'

EXCLUSIEF - Het aanstaande vertrek van Jan Everse heeft verregaande consequenties voor FC Zwolle, meent Henk van Ginkel. De adviseur van Everse onderhandelde dinsdagochtend met het bestuur van de club over verlenging van het contract van de populaire trainer, maar kwam niet tot overeenstemming.

'Met als gevolg dat RKC Waalwijk nu kampioen wordt in de Jupiler League, dat de beste spelers zullen vertrekken, ik er ook geen energie meer insteek en dat FC Zwolle volgend seizoen in een fonkelnieuw stadion bij de onderste vijf teams in de eerste divisie speelt.'

Van Ginkel en Everse kwamen er met het bestuur niet uit over de duur van een eventueel nieuw contract. 'Onbepaalde tijd was onbespreekbaar', aldus Van Ginkel, uit wiens netwerk FC Zwolle spelers zoals Niklas Moisander, Albert van der Haar en Eric Botteghin kon contracteren.

'Juridisch was dat zogenaamd onmogelijk. Daarop heb ik een voorstel gedaan Jan dan nog twee jaar trainer te maken en hem daarna voor dezelfde termijn te benoemen als technisch directeur. Ik ben niet in dienst van FC Zwolle, maar zie wel dat er op dit moment wat moois staat te gebeuren.'

'Na het gesprek werd ik gebeld door voorzitter Ronald van Vliet. De club wilde niet verder gaan dan twee jaar en dan zou Jan er tienduizend euro bij krijgen, terwijl we niet eens over geld hadden gesproken. Ik heb gezegd dat we er dan maar mee moesten ophouden, ook omdat ik weet wat de toptrainers in de Jupiler League verdienen in vergelijking met wat Jan krijgt bij FC Zwolle.'

Van Ginkel moest in eerste instantie via RTV Oost horen dat de club afzag van de verdere diensten van Everse. 'Die belden me eerder dan Van Vliet, want die had hen al op de hoogte gebracht. Dat ontkennen ze nu glashard, maar ik vind het schandalig.'

'De waarheid is dat het bestuur van FC Zwolle gewoon niet met Jan verder wilde. Zeg dat dan eerlijk. Nu loopt de meest slappe directeur in het betaalde voetbal (Gerald van den Belt, red.) als overwinnaar weg. Bij elke club waar het goed gaat, komen problemen. Kijk naar NAC Breda. Maar goed, Zwolle moet het zelf weten en Jan gaat nu gewoon op zoek naar een nieuwe club.'

De trainer zelf is teleurgesteld. 'Maar als twee partijen onderhandelen, kan het ook zijn dat je er níet uitkomt', aldus Everse. 'Ik vind dit ontzettend jammer. Niet eens voor mezelf, wel voor FC Zwolle. Dit is en blijft mijn club en ik had echt het idee er iets van te kunnen maken, maar blijkbaar denkt het bestuur er anders over.'
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 04-03-2008 om 21:37:14
Vreemde regie daar in Milan.. Paar keer een actie van Kaka' gemist en bij die koppen van Gallas en die andere vogel tegen mekaar lieten ze beelden uit 3 hoeken zien waar je niks van het incident zag..

Maar opzich wel een lekkere wedstrijd, er gaat alleen wel veel fout bij beide ploegen vind ik..


Zie deze aanslag dan..


Die vogel krijgt maar 1 wedstrijd schorsing en Robben is minimaal 4 wedstrijden geblesseerd..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2008 @ 21:40:52 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op dinsdag 04-03-2008 om 21:40:28
komt goed als zo door gaat
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 04-03-2008 om 22:12:09
Wij hebben ook geen trainer meer..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0139 sec.