Index / Drop je eigen audio / | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
http://www.myspace.com/xflipit zaterdagavondbaapsteez. dge de gevallen engel is de baas. Rappers doen me niks als een broodje zonder kaas. Ik loop bijzonder dwaas want ik kloot men onderbaas doordat ik op het dak van zen rode honda graas. En sinds ik mis je zijn we 2 jaar later. de gevallen engel in de beta-fase. Willen we nu samen de sfeer gaan maken. Dan flowen we als bootjes in een scheepsvaarthaven. Wat willen zij doen als we we kei cool komen als de bijbel zonder twijfel als je twijfelt. Want ik blijf spitten op de beat. En we zijn niet stoned want we zitten zonder wiet. Dit is fucking ziek, dus waar is het ziekenhuis. Ik slaap bij je grietje thuis, dus slaapt de visite juist. Her vader is niemer thuis, dus halen we frieten uit een frituuuuuuur, waar een zwangere dame met vieze huid. ons bediend. Ik pomp pompende onzin op de beat. Als ik je dochter zie, dan word ik plots verliefd en denk ik 'wow, wat een vrouw!' Jippiejowjajeey, kspittet lekker lauw. Dit is flauw, ganz genau , met een touw om je nek aan de schouw ga je dood, djaw. Want we komen met de flows en de teksten. Ikke en Xflipit kunnen rappen als de besten. Xflipit Meerdere malen komen rappers met die scheve verhalen over 22 kerels met een bitch uitgekleed op de tafel ingesmeerd als een wafel over de rest van het verhaal wil ik nu even ni praten Nee gek, want ik ben veel te verlegen kzou die shit ni kunnen rappen zonder 2 keer te wenen ik ben zeker ne kerel die meeleeft met de meeste van zijn medemens en geen reet geeft om wat den deze denkt Ik ben best sympathiek als ik onder invloed ben van shit recht uit de grass company Vechten da zegt me dus niks want ik betaal de dokter die u hechtingen fixt, op u ni zo prettig gezicht En da is duur Andersomcrew staat op de poster aan u muur. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2008 @ 12:42:46 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
YEah!!! knalleeeuh ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
te zieke beat wou daar ook een track opmaken zeer dikke shit ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Nice! ---------------------------------------- onderschrift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
ty ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
tsjeeh, ik vind t dope als altijd | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
thx ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
gaan jullie nog keer een mixtape droppen of? | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
We zijn bezig aan een ep met ongeveer 6 tracks. We werken voorlopig aan de track Ronny de trucker, geproduceert door mij. Er gaan zowieso beats van producers van dit forum komen. Word dope. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Freaky-Emilio | ![]() | ![]() |
Ewaa man, mag ik link van beat man? deze is goeie. Dope track trouwens man ![]() rustig ---------------------------------------- No one can do it better | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
beat Eminem - remember me [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2008 @ 18:49:18 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
sungman er is daar nog onraad sire ![]() |
![]() | ![]() |
beste wat ik tot nu toe van xflipit heb gehoord. dge ook weer vet. toffe track! enig puntje van kritiek, is dat 'ie nogal plotseling stopt voor mijn gevoel, alsof de zin om tekst te schrijven opeens weg was. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
hehe thx! de zin om te schrijven was niet weg, ik was niet meer in staat om te schrijven . ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
zjost zwaar hard ![]() |
![]() | ![]() |
dat ie zo stopt viel mij ook op. Weer die andersom stylo zoals die hoort. Props | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
word | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
wel een dope track. props ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Nice ![]() | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
aight thx! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Andersom zijn sowieso bazen! Ik digg die belgische flows wel props! ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
Bigop!![]() ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Chil vind die beat trouwens niet zo heel dik [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 20:00:05 ] | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
texten zijn wel nice, ![]() alleen die beat is egt wack met die fucking spuitbus deheletijd op de achtergrond ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
hehe thx Beat is classic gek ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Xflipit held ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
hij's een baas | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ALS MIJN PIEMEL EEN KUT WAS DAN ZOU IK GEEN OCHTENDERECTIE MEER KUNNEN KRIJGEN. Denk daar maar eens over na. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
wat al niet kan in 2008 | ||
Index / Drop je eigen audio / |