Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Master Of Disaster schreef op 06-03-2008 @ 14:57 (...) uiteraard. ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ag joh, je bent kanker lekker laat het! ikben ook nog steeds verliefd op je hoor ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha replay bazin ![]() maar ik vroeg het me gewoon even af ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind je lekker hoor safire. ![]() Ik ben die ene met die dronken apenbek en paarse shirt aan. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
haha dope waar staan die foto;s? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.slide.com/r/6yeuAI5Z5z-1ENIBanUhJOcFi_ongv3R?cy=un&view=large Staan d'r kankerveel op van die avond. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
wat een kjenker vette foto swike!! ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ah nu ben ik beledigend ![]() sorry dan, ben al weg ---------------------------------------- argh | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha damn haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2008 @ 15:16:30 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 06-03-2008 @ 15:05 Ik vind je lekker hoor safire. ![]() Ik ben die ene met die dronken apenbek en paarse shirt aan. hahaha kingfoto! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Die vent met dat grijze vest, rechts onder, is doorzichtig ouwe! He's a ghooooooooost | ||
![]() | ![]() |
![]() zoek en vindt mij ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zal wel weer iets met streepjes aanhebben, zoals altijd op je fotos ---------------------------------------- .... | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ey brand is een officieeele pimp! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Waarom dat effect eroverheen? Sammy ziet er kkgevaarlijk uit haha. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
@ replay, strepen zijn de shit, maar nee deze keer niet ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
die gast recht onder de E van sneakers? edit: speakers [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2008 @ 16:11:27 ] ---------------------------------------- argh | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie de brandke gij ben aan ut filmen naast zon boks ja niemand ontsnapt aan het arends oog van eppo ge wit wie ut is ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
![]() | ![]() |
eppo weet ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
h&m pallestina collectie 2008? | ||
Doopro![]() |
![]() | ![]() |
word livio ---------------------------------------- ik weet wat jij niet weet | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 06-03-2008 @ 17:10 h&m pallestina collectie 2008? haha ![]() ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
Eppo de Hersendode ![]() |
![]() | ![]() |
omg lol lol n00bs ---------------------------------------- jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence we all want money drugs and bitches | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
het karakteristieke l2 handje, dope foto ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
wat ben ik toch ook een mongool ![]() alcahol is de shit ![]() en ik met Joran.. hij leek meer die avond zelf ![]() ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, deking, ik vindt je een eindbaas. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
what can I say, kben een foto genie ![]() | ||
benedek 024 |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 10-03-2008 @ 22:47 what can I say, kben een foto genie ![]() wat ben je ook zwakbegaafd ![]() ---------------------------------------- Praat met respect als de baas je wat zegt! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha kanker k moet altijd lache als k je foto's zie man haha, held | ||
benedek 024 |
![]() | ![]() |
haha samen met deking![]() ![]() ---------------------------------------- Praat met respect als de baas je wat zegt! | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe kon t niet laten:![]() | ||
![]() | ![]() |
avondje stappen met mij staat garant voor de ekte ekte fotos | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Nou inderdaad! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
XD Deking, jij lijkt op die ene komedian man.. die blanke beatboxende rappende komedian.. ik kom effe niet op z'n naam. | ||
![]() | ![]() |
zou 't niet weten ![]() | ||
lay-on Zeg maar Leon. ![]() |
![]() | ![]() |
klaas van eerden ---------------------------------------- De dandy van die rapshit | ||
![]() | ![]() |
![]() sprekend. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
deking jou gezicht doet me aan een smoeltje denken.![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Je Turkse homies? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Zoek de hollander! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
De middelste zet 1 posé!! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: GIANT schreef op 11-03-2008 @ 01:16 XD Deking, jij lijkt op die ene komedian man.. die blanke beatboxende rappende komedian.. ik kom effe niet op z'n naam. jochem meyer, word ---------------------------------------- argh | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is 'm, en hij lijkt er inderdaad verdomd veel op, haha. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
Op School moesten we voor zo'n afscheid van leraren gaan rappen! Deking moest eigenlijk meedoen maar hij lag met z'n brakke aars nog in z'n bed![]() Edit: Foto's op m'n PC maar weet niet hoe ze d'r op moet zetten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2008 @ 18:16:02 ] ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
deking is echt een mix tussen een meisje en een jongen ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 11-03-2008 @ 17:27 [URL=http://imageshack.us]( Plaatje )[/URL] [URL=http://imageshack.us]( Plaatje )[/URL] erge fissa | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |