Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
skiewiel Gepost door skiewiel op zondag 06-05-2001 om 23:05:36
Met wie praat Def P aan het einde van dit nummer?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-05-2001 @ 23:09:29 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zondag 06-05-2001 om 23:17:34
Volgens mij is het Arthur die met iemand aan de telefoon hangt.
met wie die spreekt en over welke opnamens weet ik zo niet.

Maar er zwerft vast wel iemand op het forum rond die wat meer weet.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
dap
038
Gepost door dap op maandag 07-05-2001 om 00:05:34
Ja dat is Arthur ja, heeft Locuta wel eens vertelt hoe en wat maar ben t vergeten. Was in ieder geval een plateniemand.
McBouncer Gepost door McBouncer op maandag 07-05-2001 om 00:20:29
Volgens mij ging het over de single van Ondergronds Verzet.
----------------------------------------
Is it coz I is black?
creech
Limited Edition
Gepost door creech op maandag 07-05-2001 om 01:34:21
Dat is inderdaad Arthur (king) die gebeld werd door iemand van de buma. Gaat over de sample uit "Soldaat van Oranje" gebruikt in het nummer Ondergronds Verzet op de gelijknamige single. Dat telefoontje werd een beetje verwacht en daarom liep er een opname device mee. Als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Dat soort dingen moet je altijd gewoon vragen tijdens concerten aan mensen die er verstand van hebben zoals Pascal of een ander OP-lid.
"t klinkt trouwens meer als een "verborgen" intro van "Likken doet Slikken" dan als een outtro van "Niet Jaloers".
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
spam
do not enter
Gepost door spam op maandag 07-05-2001 om 16:54:23
Het is Tuur, en toen hij in de gaten had dat het een man was die begon te zeuren over die sample van Soldaat van Oranje had hij zo snel mogelijk dat opneem ding aangezet.
----------------------------------------
if you ask me to push, then I am ready to push, but if you're pulling where I'm pushing, then why do you ask me to push? (aesop)
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 26-05-2001 om 16:30:54
Bij deze als nog een enkeltje van OIP, #osdorp en meeting naar het Muziek forum

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0071 sec.