Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
journalist Gepost door journalist op woensdag 20-02-2008 om 12:40:40
Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met een artikel over erotisch getinte muziekvideo's. Ik zoek een rapper die mijn vragen kan beantwoorden, zodat ik deze kan gebruiken voor mijn stuk.

Uit onderzoek van de Universiteit Utrecht is namelijk gebleken dat deze clips de jeugd beïnvloeden. Zo zou de jeugd sex zonder liefde eerder oké vinden ene vinden meisjes een sexy uiterlijk belangrijker door zulke muziekclips. Op lange termijn zou dit kunnen lijden tot eetstoornissen etc. Enfin, de vragen:


1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?



2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?



3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?



4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?




5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?



6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?




Alvast bedankt! Je opinie wordt erg gewaardeerd!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 20-02-2008 om 12:53:13
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 12:40
1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?
heerlijk


2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?
veel naakte chicks, van elk ras 1.
die zijn naakt en rappen mijn teksten, terwijl ze over hun tieten vrijven met boter.
3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?
omdat ze dat kunnen
4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?
niet veel, sorry
5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?
nah meisjes kijken er wel na, en voelen zich onzeker,
maar dat doen alleen de lelijke meisjes
6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?
mijn naam is BigSam ik zit al 19 jaar in de scene, en ik zit in de groep, Eastwood Loco's
Alvast bedankt! Je opinie wordt erg gewaardeerd!
mooizo

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
journalist Gepost door journalist op woensdag 20-02-2008 om 12:57:46
Erg bedankt, maar ik ben toch op zoek naar uitgebreidere antwoorden, die ook daadwerkelijk 'quotebaar' zijn.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op woensdag 20-02-2008 om 12:57:57
19 jaar in de scene,hehehehe
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 20-02-2008 om 12:58:13
Die krijg je toch niet.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 20-02-2008 om 12:59:07
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 12:57
Erg bedankt, maar ik ben toch op zoek naar uitgebreidere antwoorden, die ook daadwerkelijk 'quotebaar' zijn.


quote dit dan maar,
Quote:
je onderzoek slaat nergens op, echte rappers hebben geen sexy clip

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
journalist Gepost door journalist op woensdag 20-02-2008 om 13:01:50
Ik quote per definitie al geen mensen die 19 jaar in de scene zitten en nog steeds niet verder komen dan een optreden bij lokale bingo-avond in Lutjebroek. in elk geval bedankt.
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:04:18
ik wel je interviewtje wel doen vriend..

voor wie werk je?
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 20-02-2008 om 13:04:43
haha dan moet je sticks en typhoon gaan interviewen ofzo, want denk niet dat je hier top rappers gaat krijgen die optreden in paradiso( HMH enz enz.)
maar succes met je onderzoek man!
----
ow ik was lexxie ff vergeten, hem moet je interviewen man,
hij heeft verstand van clips met geile vrouwen enzo!!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 13:05:30 ]

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:06:00
sam...

Lexxxie wordt anders gedraaid op juize fm en wordt regelmatig geinterviewd door de vpro..

edit: je weet het vriend

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 13:06:39 ]

journalist Gepost door journalist op woensdag 20-02-2008 om 13:10:55
Beste rappers,

Er zit geen risico aan verbonden. Het is voor een schoolproject (van de opleiding Journalistiek) en het wordt niet gepubliceerd. Ik ben gewoon een journalist met een enorme voorliefde voor hiphop.

En Lexxxxie, ik zou je bijdrage zéker kunnen waarderen.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 20-02-2008 om 13:13:43
Quote:
lexxxxie schreef op 20-02-2008 @ 13:06
sam...

Lexxxie wordt anders gedraaid op juize fm en wordt regelmatig geinterviewd door de vpro..

edit: je weet het vriend


ja weet ik, ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:15:23
okay... maar die shit wordt niet gepubliceerd?

ga je het wel presenteren?

zoja dan moet je me wel ff quoten en mn myspace promoten, dan paas ik je een paar kopies van mn nieuwe mixtape`"Nummers Over Sletten" (N.O.S. Mixtape) om uit te delen onder de aanwezigen..

en ik wil uiteraard je eindresultaat ontvangen.

als je akoord gaat pm ik je mn antwoorden

1
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op woensdag 20-02-2008 om 13:22:29
hahahaha
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:25:38
naja laat ik nou eens echt een keer serieus zijn voor de verandering...

ey journalist hebbe we een deal?
Zuid7333
Woestijn
Gepost door Zuid7333 op woensdag 20-02-2008 om 13:26:24
Quote:
lexxxxie schreef op 20-02-2008 @ 13:25
naja laat ik nou eens echt een keer serieus zijn voor de verandering...

ey journalist hebbe we een deal?

Ey maar wtf ik heb nooit van je gehoord nooit op juize gehoord?
----------------------------------------
I eat a apple?
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:28:33
check mn nummer op hyves:

Links in Rechts Uit met die facking harde beat van BigSam

http://gooischematras.hyves.nl

shit wordt kapot gedraaid op juize fm

catch up!
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op woensdag 20-02-2008 om 13:31:04
als ik jou was zou ik op www.myspace.com berichten met deze vragen sturen naar een aantal mcs die je al van naam kent.. denk dat je daar meer succes hebt dan als je hier op het forum naar rappers gaat zoeken in de hoop dat er 1 tussen zit die serieus antwoord.. of gewoon rondgooglen en mailen naar artiesten.. bedenk maar wat
succes met je onderzoek in elk geval
----------------------------------------
www.mcsurya.nl
lexxxxie
Mista L tot de G
Gepost door lexxxxie op woensdag 20-02-2008 om 13:32:14
fack wat zijn die veelplegers altijd vervelend serieus
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 20-02-2008 om 14:15:07
Quote:
[b]


1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?
Ik weet niet precies waarom je per see een rapper zoekt hiervoor, maar ik zal gewoon antwoorden. "Erotisch getint" is natuurlijk in vele manieren op te vatten. Maar als je vrouwen in veel te kleine strings met grote borsten bedoelt die voor de camera hangen, daar hou ik niet van. Ik zou mijn dochter er niet naar laten kijken. Je hebt naar mijn mening geen onderzoek nodig om vast te stellen dat zo'n clip invloed heeft. Vrijwel elk beeld op televisie heeft invloed. "Erotisch getinte clips" hebben een geschiedenis. Het is niet nieuw of zo. Het gebeurd al jaren. Dus er is niet veel aan te doen ben ik bang. Naar mijn idee is de moderne erotische clip onlogisch, meer gebaseerd op de vrouwen dan op de muziek en vaak absoluut niet interessant of boeiend.

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?

Leuke vraag. Ik ben bezig met het uitwerken van een clip samen met mijn broer. Die bekritiseerd "erotisch getinte" clips. Hoe die eruit gaat zien zeg ik niet. Maar het laat heel duidelijk zien hoe ik denk over bepaalde videoclips. En ja, ik zou er zelf misschien wel een maken. Maar dan is er meer inhoud en zal het gaan over 1 vrouw. Niet over 20 wijven die goed kunnen schudden en er allemaal "perfect" uit zien.

3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?
De vraagstellingen vind ik niet zo goed kom ik nu achter
Rappers schets je nu als 1 groep die video's maakt met "erotische tinten", en er zijn genoeg rappers die dat niet doen. En diegene die het wel doen, doen dat doodsimpel omdat ze weten dat ze daarmee veel verkopen. Er is blijkbaar veel vraag naar lekkere meiden op je beeldscherm.

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?
Vind het wel interessant. Vraag me alleen af (heb zelf op Uni Utrecht gezeten) op welke manier het geanalyseerd word en hoe conclusies getrokken worden. Je zou misschien beter aan 20 rappers deze vragen kunnen stellen.
Maar ben benieuwd wat jullie conclusies zijn.

5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?
Merk er niet veel van op dit moment omdat ik in Australie zit. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ouders van kinderen en meiden zich er erg door laten beinvloeden. En dat vind ik een slecht teken.

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?
Call me Quisha or Gijs "de scene" haha, laten we het erop houden dat ik al bijna 15 jaar met muziek bezig ben. Ik ben een lid van Sons of Soul (www.sonsofsoul.com) en de Sweet Lake Ramblers



Alvast bedankt! Je opinie wordt erg gewaardeerd!



edit: In welk jaar zit je van Journalistiek? Misschien heb ik wel in je klas gezeten
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 14:17:19 ]

----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
broederschap
Gepost door broederschap op woensdag 20-02-2008 om 14:27:38
ik wil wel mee doen haha te jong denk ik
maar lexxxie das wel goeie rapper
journalist Gepost door journalist op woensdag 20-02-2008 om 15:12:06
Thanks heren! Keep 'em coming!
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 20-02-2008 om 15:13:24
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 15:12
Thanks heren! Keep 'em coming!



In welk jaar zit je van Journalistiek dan>?
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op woensdag 20-02-2008 om 15:38:33
Als al die rot studenten gewoon eens hun huiswerk zelf doen ipv. elke keer al die topics op het forum.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op woensdag 20-02-2008 om 15:54:53
1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?

Meestal vindt ik de clips wel leuk om naar te kijken, maar de muziek kan ik vaak niet waarderen. De meeste rappers die alleen rappen voor het geld zullen clips maken met halfnaakte dames erin, oprechte MC's niet zo snel, en anders is het vaak komisch bedoelt.

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?

Nee, en nee.

3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?

Zie vraag één: sex sells, en ze willen geld verdienen.

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?

Het maakt met niet echt veel uit, als dit gevraagd wordt aan rappers als Ali-B en Lange Frans e.d. krijg je natuurlijk hele andere antwoorden.


5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?

In principe wel terecht, er moeten duidelijkere regels komen over het uitzenden van deze clips.

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?

Mijn artiestennaam is Twister, ik zit bijna 4 jaar (als artiest) in de scene, ik rap met 3 andere gasten onder de naam RealistiK.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op woensdag 20-02-2008 om 15:58:52
er zijn hier zat bekende rappers te vinden. lexxxie & crew, veelplegers, escalatie team ook wel volgens mij en dan vergeet ik waarschijnlijk heel veel
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op woensdag 20-02-2008 om 16:30:49
Als ik rapper was en ik zou een clip maken zou die vol zitten met chicks in stringetjes. Gewoon omdat het kan.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 20-02-2008 om 18:10:19
1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?
Kut, verbeelde vorm hoe het werkelijk moet

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?
Nee, zou het niet doen

3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?
Omdat ze meestal laag geschoold zijn. 50 cent komt ook niet echt slim over.

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?
gewoon niet

5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?
Volgens mij heb je de vorige topics al eens bekeken..vind het maar gezeur van de onderste plank

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?
artiestennaam, die zet ik pas op de plaat als die gedrukt zit.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 18:17:39 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 20-02-2008 om 18:20:37
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 12:40



1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?

- Leuk natuurlijk, maar het leid wel af (mischien zodat je nie hoort hoe slecht het nummer is)

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?

- Nee

3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?

- Imago, Money Cars Ho's, hoort bij het hele "urban" gebeuren

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?

- Weining, maar iedereen moet zijn tijd verdoen toch


5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?

- Van de videoclips of jou onderzoek?

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?

- Als ik rap heet ik Pascool, ik rap nu ong 3 jaar, en ik hoor niet bij een bepaalde rap formatie


Alvast bedankt! Je opinie wordt erg gewaardeerd!
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op woensdag 20-02-2008 om 18:48:06
1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?
Belachelijk, omdat het grootendeels meisjes zijn die halfnaakt in de clips staan te dansen.
Het spreekt de jongens aan, maar wat mij aanspreekt is gewoon dope dans met bijpassende kleren, geen een of andere blonde trien


2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?
Nee, nee, dunnow


3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?
De amerikaanse rappers vooral, omdat het het zogenaamde 'Imago' is van die gangsters.
en het moet aandacht trekken, wat bij die jongetjes wel lukt.


4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?
Geen ene mallemoer.



5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?



6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?
pummol, ik ben de scene, en de groep is van mij.

poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 20-02-2008 om 18:55:59
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 12:40
Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met een artikel over erotisch getinte muziekvideo's. Ik zoek een rapper die mijn vragen kan beantwoorden, zodat ik deze kan gebruiken voor mijn stuk.

Uit onderzoek van de Universiteit Utrecht is namelijk gebleken dat deze clips de jeugd beïnvloeden. Zo zou de jeugd sex zonder liefde eerder oké vinden ene vinden meisjes een sexy uiterlijk belangrijker door zulke muziekclips. Op lange termijn zou dit kunnen lijden tot eetstoornissen etc. Enfin, de vragen:


1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?

Geweldig! Vrouwen zijn leuk. Mooie vrouwen zijn geweldig en erotisch gekleede mooie vrouwen in videoclips zijn het einde!

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?

Ja! dat ga ik zeker nog doen. Waarschijnlijk gefilmt op een plek waa ik vaak chill, en dan verschillende shots van me maten en van lekkere blote meisjes hihi.


3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?

Rappers durven mens te zijn. Iedereen houdt van sex en erotiek maar veel mensen druven daar niet voor uit te komen. Rappers zijn vaak zelfverzekerde figuren die gewoon zeggen wat ze denken, doen wat ze willen en laten zien wat ze mooi vinden.

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?

Onderzoek is altijd goed, ik hoop alleen dat er geen beperkingen op worden gelegd.


5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?

Om Hip Hop ? maakt me niet zoveel uit. Om de clips? ach ja je hoeft het niet te kijken als je het niet diggd. Mensen zijn jaloers, Wie wil er nou niet met 8 blote vrouwen in een jacucci zitten?

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?

Joey, ik heb een bandje. een jaar ofzo ?


Alvast bedankt! Je opinie wordt erg gewaardeerd!

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op woensdag 20-02-2008 om 19:04:30
Quote:
journalist schreef op 20-02-2008 @ 13:10
gewoon een journalist met een enorme voorliefde voor hiphop.

kijk misschien vind je de mp3'tjes leuk, maar van de geschiedenis en alle scenes heb je waarschijnlijk geen verstand anders had je zulke vragen niet gestelt natuurlijk.

Afin,


1. Wat vind jij van erotisch getinte videoclips?
Leuk om naar te kijken.

2. Heb je al een erotisch getinte clip gemaakt? Zo niet, zou je zelf ook een maken? Hoe zal deze er ongeveer uitzien?
Ik heb geen camera.

3. Waarom hebben rappers toch vaak van zulke video's?
Omdat het dope is om een clip te hebben met geile wijven, zou je zelf ook wel vet vinden natuurlijk, tenzij je emo bent ofzo.

4. In hoeverre trek jij je iets van dit onderzoek aan?
kleine ergernis en agressiviteit.

5. Wat vind je van de heisa die eromheen gemaakt wordt?
Bullsh*t, zowel in de media over die videoclips als dit onderzoek om het juist weer in de media te brengen terwijl het een uitgemolken onderwerp is voor ongeinspireerde journalisten die een nieuwtje neer moeten zetten en dus maar de makkelijkste weg kiezen en hiphop daarmee gelijk ff in een kwaad daglicht stellen en vrolijk verder gaan.

6. Tot slot: Wat is je artiestennaam? Hoe lang zit je al in de scene? Van welke groep ben je?
Ik ben geen artiest, ik haat de scene, en ik zit bij de international suicidal group.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Greg Kerkwerper
mazl he
Gepost door Greg Kerkwerper op woensdag 20-02-2008 om 19:14:34
Quote:
lexxxxie schreef op 20-02-2008 @ 13:32
fack wat zijn die veelplegers altijd vervelend serieus


Ja he!? Daar word ik ook niet goed van...

en trouwens, ik heb nog nooit een Nederlandse rapvideoclip gezien die echt sexy op me overkwam. Die clip van Kiddo C is wel erotisch getint, maar die chick is niet echt spang... sorry Chan, hahaha, wel dope om je geinterviewd te zien op kamasutra tv, haha
----------------------------------------
Fok 't
Nourdin_Bukake
heeft er zo langzamerhand genoeg van
Gepost door Nourdin_Bukake op woensdag 20-02-2008 om 19:27:49
Quote:
Greg Kerkwerper schreef op 20-02-2008 @ 19:14
(...)

en trouwens, ik heb nog nooit een Nederlandse rapvideoclip gezien die echt sexy op me overkwam.


Ownee?! dan heb je deze zeker nog nooit gezien:

http://youtube.com/watch?v=xII5-pPHFpc
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2008 @ 19:31:03 ]

----------------------------------------
ik heb een pipa, sukkel
Damn-Star
JRI
Gepost door Damn-Star op woensdag 20-02-2008 om 22:47:56
Quote:
Nourdin_Bukake schreef op 20-02-2008 @ 19:27
(...)

Ownee?! dan heb je deze zeker nog nooit gezien:

http://youtube.com/watch?v=xII5-pPHFpc


Komt op mij nog steeds niet echt sexy over, eerder (ranzig) pornografisch.
-Profix
Profixtiviteit
Gepost door -Profix op vrijdag 22-02-2008 om 13:13:52
ik leg een dikke drol op je vragenlijst.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2008 @ 13:14:05 ]
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 22-02-2008 om 13:15:39
Quote:
Damn-Star schreef op 20-02-2008 @ 22:47
(...)

Komt op mij nog steeds niet echt sexy over, eerder (ranzig) pornografisch.


ranzig pornografisch is vies lekker
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 22-02-2008 om 13:48:14
@profix-, anders blijf je ff lekker weg ofzo. Als je niks zinnigs te melden hebt, doe dan niks melden.

Zelfde gaat op voor SLM040, ik ben ook niet altijd blij met dit soort dingen, maar het hoort er nu éénmaal bij. Dit heet research, alleen vind ik persoonlijk wel op de verkeerde manier uitgewerkt.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 22-02-2008 om 17:13:29
Kun je geen subforum maken of één centraal topic voor dit soort shit?
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
enjoya Gepost door enjoya op vrijdag 22-02-2008 om 17:55:30
Quote:
SLM040 schreef op 22-02-2008 @ 17:13
Kun je geen subforum maken of één centraal topic voor dit soort shit?


Daar is 'Algemeen' voor toch?
----------------------------------------
Waar woorden eindigen begint de muziek
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.