Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op donderdag 21-02-2008 om 17:54:15
Ik ben het eens met Livio.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 21-02-2008 om 18:02:02
Quote:
Ko-eN schreef op 21-02-2008 @ 16:45
maar tog denk ik dat er maar weinig rappers zijn die dit beter hadden kunnen doen

Hou je bek, alsjeblieft.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
JF project
blurr
Gepost door JF project op donderdag 21-02-2008 om 18:28:56
Ik vind die track eerlijk gezegt wel tof. Op baas b na dan, vroeger vond ik em beter dan lange frans maar die tijd is geweest.

Ik kan hier goed naar luisteren al is het hier en daar wat overdreven vind ik de tekst best goed
Het zit technisch allemaal niet zo goed in mekaar maar die simpele rijmschema's worden altijd weer goed gemaakt door lange zijn kenker lauwe stem
----------------------------------------
www.boomr.nl/ferry
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 22-02-2008 om 13:40:31
Quote:
Zuid7333 schreef op 21-02-2008 @ 16:07
(...)


ik vind jou onredelijk+


En dat baseer je op wat?
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Bartje
Half Man Half Amazing
Gepost door Bartje op vrijdag 22-02-2008 om 14:00:40
Deze commerciële lui verpesten het beeld van de Nederlandse hiphop.
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op vrijdag 22-02-2008 om 14:21:27
achja,wat is commercieel tegenwoordig,je hoeft er niet naar te luisteren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2008 @ 14:21:58 ]

----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 22-02-2008 om 14:21:40
dit is gewoon de stijl die ze gebruiken,
ze maken tracks die inspelen op de massa en proberen op die manier tracks te verkopen.
is gewoon die commerciële scene.

laat ze maar gewoon hun ding doen,
als ze tracks willen maken die 2 weken in de hitlijsten staat en daarna nooit meer gedraait wordt, ik vind het best.
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Naomi
nee gek
Gepost door Naomi op vrijdag 22-02-2008 om 16:08:35
Toch opmerkelijk dat hier een hoop liefhebbers zitten van immortal technique, die regelmatig zulke onderwerpen aansnijdt. Is het onderwerp nu opeens commercieel omdat Lange Frans en Bart Zijlstra er een track over maken?
----------------------------------------
ben net als domo, langlekker man
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op vrijdag 22-02-2008 om 16:09:19
Dit is Nederland, Naomi..
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Naomi
nee gek
Gepost door Naomi op vrijdag 22-02-2008 om 16:40:49
sorry hoor, maar het is echt heel naief om te denken dat zulke dingen niet in ons land (kunnen) gebeuren.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2008 @ 16:41:11 ]

----------------------------------------
ben net als domo, langlekker man
Veelpleger
Surya
Gepost door Veelpleger op vrijdag 22-02-2008 om 16:45:59
het gaat niet eens zo zeer om de onderwerpen die ze aansnijden (al zitter er wel een paar oude koeien tussen), maar de manier waarop.
wat ze zeggen voegt gewoon niks toe, is cliche, slecht verwoord, en lijkt allemaal letterlijk overgenomen uit "complottheorieen voor dummies"

iemand die met een nieuwe/orginele visie komt over die shit is wat mij betreft welkom hoor
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-02-2008 @ 16:46:37 ]

----------------------------------------
www.mcsurya.nl
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 22-02-2008 om 17:17:46
ras kass had t trouwens ook wel eens over die new world order!

ik ben nu maar wat docu's aan het downen, want ik snap voor geen fuck waar t over gaat. iedereen zegt van ja ze controleren alles, je hebt als persoon geen bezit, omg en dan laten ze daarop volgens allemaal leipe symbooltjes zien.
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 22-02-2008 om 18:49:59
Ze hebben wel weer een discussie los gekregen dus zo slecht zijn ze niet bezig. Heb de track verder nog nooit gehoord of gezien.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 22-02-2008 om 18:53:01
Quote:
Naomi schreef op 22-02-2008 @ 16:08
Toch opmerkelijk dat hier een hoop liefhebbers zitten van immortal technique, die regelmatig zulke onderwerpen aansnijdt. Is het onderwerp nu opeens commercieel omdat Lange Frans en Bart Zijlstra er een track over maken?


Pleaseee, zulke onderwerpen gebruiken is niks mis mee, maar het zijn lange frans en baas b. Als 50 cent opeens met zulke shit aan komt zetten dan zou ik ook in een deuk liggen. Die shit is nu ''populair'' dus doen zij ook mee, iemand als Immortal Technique is daar al jaren mee bezig (en dan zonder kutbeat en kutteksten ).
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Hasib
geen ondertitel
Gepost door Hasib op vrijdag 22-02-2008 om 21:41:52
Quote:
Veelpleger schreef op 20-02-2008 @ 19:10
(...)

hey niet haten
hij spit daar gewoon TRUE KNOWLEDGE

die nertsen hebben er ook genoeg van om telkens weer overal de schuld van te krijgen


hehe True Knowledge, welke knowledge heb je het over eigenlijk?
----------------------------------------
Je kan de regels buigen, maar je moet straight blijven, anders netals Adam door die zure appel heen bijten.
Skiz
Big Pimpin'
Gepost door Skiz op zaterdag 23-02-2008 om 12:27:56
De clip is nice gedaan. de track is niet vooruit te branden

de mannekes hebben ook wat complot theoriën gehoord hoor. Zolang ze zelf mee werken aan de nederlander te voeren met troepliedjes over liefde en feestjes doen ze er zelf aan mee.
----------------------------------------
myspace
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zaterdag 23-02-2008 om 16:16:48
hoezo is t onderwerp op t moment populair, ik heb t gemist denk ik?
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Wick-ED Gepost door Wick-ED op zaterdag 23-02-2008 om 18:15:17
nee man lange is altijd al bezig met die absurde complottheorien van em, nu ie naam heeft gemaakt heeft ie het eindelijk uit kunnen werken omdat er nu naar hem geluisterd wordt.

ze hebben er trouwens wel een erg mooi clippie van gemaakt, kan ik niks van zeggen, maar baas b had niet echt mee hoeven doen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-02-2008 @ 18:16:42 ]

----------------------------------------
Velen vinden van die flow dat ie vet vloeit.
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op donderdag 17-04-2008 om 15:44:49


01. Verder
02. Kamervragen
03. 22 Baco
04. Waar ik sta (met Jayh)
05. Venus & mars
06. Amsterdam huilt (met Zwarte Sjaak, Marcus & Brutus)
07. Neem me niet kwalijk
08. Zondag vrij (met Jayh)
09. 9 van de 10
10. SpeEeZz (met Jayh)
11. Liefde (met Michal Bryan)
12. Levenslessen (met Tim Beumers)
13. Geef me nog een kans (met Brace)
14. Dankbaar (met Suzanna Lubrano)
----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Vent
Gepost door Vent op donderdag 17-04-2008 om 15:47:59
Quote:
Veelpleger schreef op 22-02-2008 @ 16:45
iemand die met een nieuwe/orginele visie komt over die shit is wat mij betreft welkom hoor


Snacky Gepost door Snacky op donderdag 17-04-2008 om 19:37:59
ik vind dat ze een slechte track hebben gemaakt over een onderwerp wat zeker meer aandacht kan gebruiken.
Dus in dat opzicht vind ik het wel dope dat er tussen al die belachelijk wacke rappers toch nog een commerciele slaaf opstaat die wellicht heel wat breezer luisteraars tot bepaalde inzichten doet komen, al zullen er niet al te veel mensen zijn die het serieus nemen zoals ik ook al merk op dit forum.

ik heb mezelf altijd wel bezig gehouden met die hele conspiracy hype, en die is er wel degelijk, en ik heb video's gezien die je eigenlijk gewoon weg niet kunt weerleggen over 9/11, een van de mooiere shots zie je ook in de clip van minister president langs, je ziet een gast rustig voor zich uit staren en boven zijn hoofd schiet dat vliegtuig een toren binnen haha die overheid heeft zoveel DOMME fouten gemaakt, maar goed, ik vind de track wack maar het punt die ze trachten te maken vind ik wel ok, ik vind zoiezo dat er meer mensen die in zulke posities worden geplaatst hun aandacht moeten plaatsen bij belangrijkere zaken.
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Seubie Gepost door Seubie op donderdag 17-04-2008 om 19:53:30
Drop is zo'n onweerlegbaar filmpje dan? ben benieuwd.
crazywhiteboy
Gepost door crazywhiteboy op donderdag 17-04-2008 om 19:55:25
lange frans heb zeker skillz hij moet alleen die baas.b links laten liggen,weet nog toen lange de grote prijs won met die battles,echte shit.
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 17-04-2008 om 20:19:43
Kanker wat is die track van Manu ill.
Seubie:
Hier
Vanaf 40:45.
Redelijk onweerlegbaar lijkt me.
Heel die docu is te sick trouwens.


----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op donderdag 17-04-2008 om 21:57:44
Quote:
Vent schreef op 17-04-2008 @ 15:47
(...)



Deze vind ik wel echt kankerdope!
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op donderdag 17-04-2008 om 22:12:52
Ik vind het altijd moeilijk om internet docu's serieus te nemen, want er wordt tegenwoordig zoveel bullshit op het internet verkondigt, maar die zeitgeist movie is fokking interessant.
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 18-04-2008 om 13:23:22
http://www.livevideo.com/video/socialservice/A0A3B43776AF4D54B65789022CA10B31/september-clues-part9.aspx

ik denk dat dit toch wel een van de beste 9/11 docu's is, er zijn er ook een paar over londen alleen vind ik die wat moeilijker te bevatten (die duren ook meer dan een uur) ik ben ook zeker geen persoon die gelooft wat hij ziet hoor, maar bij dit filmpje zijn er toch een aantal feiten die gewoon weg niet te verklaren vallen, behalve als het voorval nep is...

en ff als reactie op NoSleep, ik denk dat sommige dingen gewoon moeilijk te bevatten zijn omdat het punt dat men tracht te zetten met de newworldorder is dat niemand doorheeft hoe geindoctrineerd iedereen eigenlijk is, en met films als Zeitgeist trachten ze mensen over te halen om anders te gaan denken en anders te gaan kijken, je kan niet verwachten dat je binnen een uurtje docu kijken je visie op de wereld aanpast, maar hoe meer je leest en ziet hoe meer je de puzzelstukjes bij elkaar legt, als je de kans krijgt moet je is een boek van David Icke kopen en lezen, zeer intressant kan je ik je vertellen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2008 @ 13:34:24 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op vrijdag 18-04-2008 om 13:35:30
Quote:
Spirit schreef op 17-04-2008 @ 15:44


haha die versnellingen
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op vrijdag 18-04-2008 om 15:38:16
Baas B kan vliegen!
----------------------------------------
onderschrift
Swike
Newskool
Gepost door Swike op vrijdag 18-04-2008 om 18:20:10
Quote:
Snacky schreef op 18-04-2008 @ 13:23
en ff als reactie op NoSleep, ik denk dat sommige dingen gewoon moeilijk te bevatten zijn omdat het punt dat men tracht te zetten met de newworldorder is dat niemand doorheeft hoe geindoctrineerd iedereen eigenlijk is, en met films als Zeitgeist trachten ze mensen over te halen om anders te gaan denken en anders te gaan kijken, je kan niet verwachten dat je binnen een uurtje docu kijken je visie op de wereld aanpast, maar hoe meer je leest en ziet hoe meer je de puzzelstukjes bij elkaar legt,


Aaaamen.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
jointdale Gepost door jointdale op vrijdag 18-04-2008 om 18:22:25
heb de geremixte instru geupped..je ken m hier halen
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=22205&m=30&p=9
----------------------------------------
Check out our exclusive beats on Soundclick
http://www.soundclick.com/jointdaleproductions
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 18-04-2008 om 18:26:45
wat voor baat hebben 'zij' bij een new world order ? zo'n plan duurd sowieso langer dan een mensen leven dus eigen belang zit er niet bij.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 18-04-2008 om 18:28:27
Daaamn wat een zoetsappige kuttrack, dit is wel erg slecht :S
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 18-04-2008 om 18:29:03
wat is de new world ordeR?
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 18-04-2008 om 18:30:07
één regering over de hele wereld die iedereen onderdrukt.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 18-04-2008 om 19:19:55
*zucht* ik was hier al bang voor weet je als je is wat gaat zoeken over illuminati, dan zul je erachter komen dat het inderdaad langer duurt dan een mensen leven ik kan nu echter hele pagina's vol gaan typen over allerlei theoriën etc. maar ik vind altijd dat men zelf moet lezen en leren wat hij wilt, ik ben niet iemand die mijn gedachten wil opdringen aan andere dan ben ik net als hun bezig.

edit: oh en het baat erbij is uiteraard waar men al eeuwen naar zoekt; MACHT, en als je erover nadenkt is het de ultieme macht, er zijn een handjevol mensen (o.a. leden van de befaamde skulls society) die er alle baat bij hebben om de wereld te hebben hoe die is, wie is de eerste en 2e golfoorlog gestart? voor het oog van het publiek is dat bush geweest, als je nu aanneemt dat de NWO hierachter zit, dan moet je is denken aan het feit dat de machtige vrienden van bush degene zijn die o.a. de olie en wapen industrie in handen heeft, dezelfde wapens die ook in Israel worden gebruikt en dezelfde olie die ze momenteel aan het vaststellen zijn in het midden-oosten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-04-2008 @ 19:23:01 ]

----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 02-12-2008 om 19:41:46
http://www.dumpert.nl/mediabase/319051/fc32c34a/het_gvb_is_de_shit.html

hehe issie weer, al wel een oudje want is 2 jaar terug ofzo al eens gedropt maar hij is her-ondekt.
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 02-12-2008 om 19:44:12
Moest er laatst nog aan denken..

Lange Frans had toch ook het Postbus 51 spotje ingerapt voor het "ja-kamp" van de EU Grondwet?
theimmortaltechnique
.
Gepost door theimmortaltechnique op dinsdag 02-12-2008 om 20:21:55
heb 't beetje gehad met lange frans en baas b mja de track zelf gaat wel zitten wel dope zinnen in ...
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0129 sec.