Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Gepost door Prism op zondag 14-09-2008 om 19:14:41
Ik heb Turk gisteren voor het eerst gezien in de Melkweg (voorprogramma van Jawat!) en ik vond hem niet zo boeiend. Slecht verstaandbaar, onprofessionele houding en teveel vage mensen op het podium. Hij heeft zeker talent maar moet er nog hard aan werken, de tijd zal het leren.
Gepost door abel op maandag 15-09-2008 om 21:13:10
Quote:
OfNiet schreef op 31-03-2008 @ 19:41
support noahs ark,word maar als je bedenkt dat het allemaal doper had kunnen zijn.Ik vind hairo turk en space kees 3 middelmatige mc's,en als je op state bij het opnemen kijkt van turk,come on mayne zo werkt het niet,kerel krijgt alles voorgekeuteld.Teksten zijn middelmatig flows hoor ik vaak beter.Jiggy moet dope artiesten nemen om geld in te steken niet die 3 clowns
pz
jouw mening, ik vind vooral Turk & Spacekees egt wel hard.
---------------------------------------- kruitdampen, is wat je als ik rijm ruikt want wanneer ik rappers smoke gaan ze net als rook de pijp uit
Die mensen lullen ook al slap. Uiterlijk is het belangrijkste. Of je nou wil of niet. Wie zegt van niet lul.
In een relatie gaat uiteindelijk het innerlijk wel belangrijker worden, natuurlijk, maar voordat je iemand kent en gaat daten, wie beweert dan dat uiterlijk niet zoveel uitmaakt.
---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv