Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 29-02-2008 om 23:06:41
Quote:
OUWESCHOOLGAST schreef op 29-02-2008 @ 20:59
Ik lach me slap om die clow Wilders!

Ik hoop dat de "moslims" helemaal gek worden en rellen starten "all over the world".....
Dan heeft Wilders zijn punt gemaakt, en zijn we een stap dichter bij het verbieden van de Islam....
Ik kan geen respect opbrengen voor mensen die geloven in een boek, waarin het mishandelen van vrouwen word gepromood...
En waarin word vermeld dat de "ongelovigen" afgemaakt moeten worden...

Ik vind moslims over het algemeen ook dom overkomen, in de media (meiden van halal, bijv.) en ook op straat maken ze op mij ook niet echt een lekkere indruk, met hun (ik word onderdrukt en vind het prima) hoofddoekjes....

Grapje hoor,




Of je et nou eens bent met de Islam of niet, de film uitbrengen zal heel Nederland treffen en niet alleen meneer Wilders zelf.
Nou kan hij blijven roepen dat hij niet bang is en niet wil buigen, maar naar gevolgen kijken lijkt me belangrijker dan je "punt" vasthouden.
Tis net als dronken rijden, dat je jezelf doodrijd moet jij weten, maar je neemt wel mensen met je mee die er niks mee te maken hebben.
Daar moet je je verantwoordelijkheid in nemen en dat negeert Wilders compleet, hij hoeft niet dood, maar hij mag hierop zeker wel aangepakt worden door de regering.
Het moet toch niet zo zijn dat ieder gefrustreerd figuur het hele land schade mag toebrengen omdat het zijn "mening" is ? Dan hou je het maar voor je, daar ligt voor mij wel een grens in de vrijheid van meningsuiting. Vooral omdat het weinig met meningen te maken heeft nog bij meneer Wilders.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-02-2008 @ 23:06:58 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 29-02-2008 om 23:06:56
om maar niet te spreken over burkini's, die shit gaat te fur
Lugubermens
30-04-'45
Gepost door Lugubermens op vrijdag 29-02-2008 om 23:08:47
hij mag niet vermoord worde om wat ie zegt vind ik


hij mag van mij wel dood gaan aan bijv kanker ofzo..


gast zaait alleen haat lul!
----------------------------------------
Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk!
Re-iLL
Gepost door Re-iLL op vrijdag 29-02-2008 om 23:10:34
kanker is pijnlijker hoor
Lugubermens
30-04-'45
Gepost door Lugubermens op vrijdag 29-02-2008 om 23:15:13
daarom juist
----------------------------------------
Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk!
Geest Gepost door Geest op vrijdag 29-02-2008 om 23:35:50
Waarom zou Geert Wilders verantwoording moeten afleggen op de reactie van mensen op zijn meningen? Dat is bullshit, net als dat ''het is maar een kleine groep'' gelul als het over radicalisatie in de Islam gaat. Misschien is dat wel zo maar wat doet de grotere ''vredelievende'' groep er dan tegen om die rotte tak van het geloof te laten stoppen met het terroriseren van niet-islamitische landen?
Geen fuck, dus de enige die hier verantwoording moeten afleggen is de Islam op bijv. Al Quada. Nu zal iemand wel komen met een tegenargument van ''dat zijn geen echte moslims'' maarja, Al Quada leden bidden wel vijf keer per dag met hun gezicht naar Mekka toe. Ik vind Geert Wilders absoluut geen goede politicus of goed mens maar hij heeft hier in Nederland het recht om zijn mening te uiten, los van discriminatie op elke ongeweldadige manier dan ook. Moslims moeten onze cultuur maar eens gaan accepteren inplaats van hun cultuur superieur te vinden terwijl er dagelijks vrouwen in elkaar geslagen worden omdat ze geen doekjes om hun hoofd of mening winden.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op vrijdag 29-02-2008 om 23:38:57
Als 99 procent vd moslims relaxed is, waarom kunnen ze die andere 1 procent dan niet in check houden? Hoe kan die 1% wereldwijd zoveel ophef veroorzaken zonder steun van sympathisanten en het zwijgend toeschouwen van veel anderen?

Waar ik pissig van wordt zijn van die onaangepaste, respectloze, brutale, domme pubertjes die wel opzichtig flirten met Islam.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op vrijdag 29-02-2008 om 23:47:45
Ik denk niet dat die 1 procent belangrijk is, denk dat de aandacht van al die anderen hun groot maakt en stimuleert. De veronderstelling dat in Nederland 1.000.000 moslims zouden wonen, is ook je reinste onzin.
Boerka-verbod, net zo.. het domineert de hele politieke discussie, terwijl een honderdtal (!) mensen dat ding draagt... Alles wordt overtrokken.
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Masahiro
Gepost door Masahiro op vrijdag 29-02-2008 om 23:48:40
principes he
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 01-03-2008 om 02:20:27
Quote:
GIANT schreef op 29-02-2008 @ 20:34
want dat is zo'n show-media-onzin zendertje geworden.. die zenden alles uit.


haha jou stellingen blijven mij echt verbazen, ik zou eigenlijk een verzameling moeten gaan beginnen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op zaterdag 01-03-2008 om 03:55:15
Burkini's zijn afkomstig van een Nederlandse moslima.
Hoe de Meisjes van Halal zich op televisie vertonen is niet te typeren als prototype "moslimgedrag". En als je een hekel hebt aan hen, moet je niet gaan generaliseren. Verder hangt het geloof in de Koran af van de interpretatie ervan en de "wil" om het te geloven. Hoofddoekjes worden zo niet gezien als symbool voor onderdrukking, maar meer als een traditie. Daarbij komt nog dat moslims onderling wat betreft religie en de uitvoering hiervan grote verschillen vertonen.


Waar ik echter met moeite wat respect voor kan opbrengen is gelovigen (ongeacht welk geloof) die hun geloof willen opdringen middels geweld of herhaaldelijke verbale confrontatie.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zaterdag 01-03-2008 om 04:31:23
Ben het volledig met Iminic eens. Ik vind Arie Boomsma ook een knuppel, maar hij vertegenwoordigt ook niet het hele christendom.

Laat het rusten.. Eeuwige gezeik van mensen over en weer. Moslims dit, moslims dat. Er wordt gedaan als een 'Moslim' een bepaald type mens is. Veel standpunten van de SGP zijn nog conservatiever dan de overtuigingen van de meeste moslims die ik ken.

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Finger
Gepost door Finger op zaterdag 01-03-2008 om 09:53:30
Quote:
BattleCat schreef op 28-02-2008 @ 23:20
Allemaal leuk en aardig dat downplayen van Al-Qaida.
Ja, het is maar een kleine groep, dit en dat.
Ondertussen zijn er wel complete landen die Nederlandse en Deense dingen gaan boycotten.
En dat alleen maar om een tekening en 1 politicus die een film gaat maken.
Ik begin dan toch erg te twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van die mensen.


So what laat ze ons lekker boycotten 60 to 70% van onze export gaat toch naar duitsland.
Er komt in dat soort landen toch zo goed als niks van onze producten terecht je moet je gewoon geen reet van die mensen aantrekken.
De meesten weten niet eens waar nederland of denemarken ligt ik vind dat we veel te snel zwichten voor die relletjes.

Quote:
Liquid schreef op 28-02-2008 @ 23:31
(...)

En het klopt dat dat onzin is, maar die gasten daar hebben ook geen flauw benul van ''vrijheid van meningsuiting'' of denken gewoon dat deze shit van de regering zelf is.

Zo waren die hele rellen tegen Denenmarken vrij makkelijk op te zetten. Een of andere imam ging met veel ergere spotprenten dan die echt zijn afgebeeld wat landen af, en iedereen gelooft die shit meteen. Ze hebben gewoon geen ''zal dat nou wel waar zijn, laat ik eens op internet checken'' optie daar. Heel foktop, maar op die manier zijn mensen gewoon heel makkelijk te beinvloeden.

Dat dus.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2008 @ 09:56:43 ]
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zaterdag 01-03-2008 om 10:50:10
Quote:
Geest schreef op 29-02-2008 @ 23:35
Waarom zou Geert Wilders verantwoording moeten afleggen op de reactie van mensen op zijn meningen? Dat is bullshit, net als dat ''het is maar een kleine groep'' gelul als het over radicalisatie in de Islam gaat. Misschien is dat wel zo maar wat doet de grotere ''vredelievende'' groep er dan tegen om die rotte tak van het geloof te laten stoppen met het terroriseren van niet-islamitische landen?
Geen fuck, dus de enige die hier verantwoording moeten afleggen is de Islam op bijv. Al Quada. Nu zal iemand wel komen met een tegenargument van ''dat zijn geen echte moslims'' maarja, Al Quada leden bidden wel vijf keer per dag met hun gezicht naar Mekka toe. Ik vind Geert Wilders absoluut geen goede politicus of goed mens maar hij heeft hier in Nederland het recht om zijn mening te uiten, los van discriminatie op elke ongeweldadige manier dan ook. Moslims moeten onze cultuur maar eens gaan accepteren inplaats van hun cultuur superieur te vinden terwijl er dagelijks vrouwen in elkaar geslagen worden omdat ze geen doekjes om hun hoofd of mening winden.

Als ik express een groep dolle honden op een kleuterklas loslaat is het net zo 1 + 1 dat er dingen fout gaan, dan moet ik toch gewoon de verantwoording daarvoor dragen?
Dat is Wilders nu aan het doen namelijk, maar dan met een heel land.
En wat moet de Moslim gaan doen tegen Al Qaeda dan? Amerika is al jaren bezig met de Al Qaeda down krijgen, maar de gewone Moslim op de straat zou dat zo kunnen doen volgens jou?
En nee, het grootste deel v/d Moslims slaat zijn vrouw niet, maar als je naar mensen als Wilders luisterd ga je dat wel denken.
Tis gewoon een kleine groep die extremistisch is, ik woon best multicultureel en kan het met iedereen vinden hier, nog nooit een extreem iemand meegemaakt. Tis echt 1 op de 100 maximaal die extremistisch is. En nogmaals, hoe moet die grotere normale groep Moslims de extremisten stoppen dan ?
De extremisten zien de normale Moslims niet als Moslims dus luisteren ze er ook echt niet naar.
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
KevinR
010
Gepost door KevinR op zaterdag 01-03-2008 om 11:38:52
Over 20 jaar ong. zullen er meer allochtoonse kinderen zijn dan Nederlandse in Nederland. Ben zelf ook niet zo'n groot fan van moslims, maar dat terzijde. Dat ze hoofddoekjes dragen voor hun geloof is best, maar ze mogen ook met een hoofddoek een pas-foto maken voor een identiteitsbewijs, terwijl ik niet met me muts ofzo dat zou mogen doen. Bijvoorbeeld in Turkije zelf dragen ze ook geen hoofddoeken, behalve als ze gaan bidden, dus waarom moet dat hier ineens wel? Er hoef maar één man een bedreiging te zijn voor de moslims en dan bedreigen ze hem gelijk en vermoorden hem. Wij mogen ook niet discrimineren, logisch, heb ik begrip voor. Maar ze mogen wel mij voor 'kanker kaaskop' uitschelden, zeg je wat terug? Dan discrimineer je!!

Ik zeg niet dat alle moslims slecht zijn ofzo iets, maar sowieso vind ik hun geloof wel een beetje absurd. Hoe kan het goed zijn om mensen te doden vanwege je geloof? Ik snap die hele opschudding over die film ook niet.. als je er tegen bent kijk je toch lekker niet, simpel zat, geen drama.
Geest Gepost door Geest op zaterdag 01-03-2008 om 13:53:52
Quote:
Nieroth schreef op 01-03-2008 @ 10:50
(...)
Als ik express een groep dolle honden op een kleuterklas loslaat is het net zo 1 + 1 dat er dingen fout gaan, dan moet ik toch gewoon de verantwoording daarvoor dragen?
Dat is Wilders nu aan het doen namelijk, maar dan met een heel land.
En wat moet de Moslim gaan doen tegen Al Qaeda dan? Amerika is al jaren bezig met de Al Qaeda down krijgen, maar de gewone Moslim op de straat zou dat zo kunnen doen volgens jou?
En nee, het grootste deel v/d Moslims slaat zijn vrouw niet, maar als je naar mensen als Wilders luisterd ga je dat wel denken.
Tis gewoon een kleine groep die extremistisch is, ik woon best multicultureel en kan het met iedereen vinden hier, nog nooit een extreem iemand meegemaakt. Tis echt 1 op de 100 maximaal die extremistisch is. En nogmaals, hoe moet die grotere normale groep Moslims de extremisten stoppen dan ?
De extremisten zien de normale Moslims niet als Moslims dus luisteren ze er ook echt niet naar.


Wat is dat voor kromme vergelijking? Wilders geeft z'n visie op een bepaald onderwerp er komt geen geweld aan te pas. Je gebruikt geweld als voorbeeld maar kritiek is iets heel anders. Mensen horen zich niet te verantwoorden voor hun mening, dat is iets wat niemand je mag dwingen te veranderen. Ik ga toch ook geen vrouw op straat spontaan een metamorfose geven omdat haar uiterlijk mij niet aanstaat? En heb ik het over een specifieke moslim? Nee, ik heb het over de Islam die moet proberen hun geloof van extremisten te zuiveren en dat zijn veel meer personen. Ze moeten die groep stoppen door ze duidelijk van hun geloof te scheiden en mensen bewust te maken van de gevaren maar kijk bijvoorbeeld naar Sudan, zelfs de fucking president roept mensen op om Denemarken te boycotten om een klein tekeningentje over hun profeet.
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 01-03-2008 om 14:54:21
Ik kan me toch goed herinneren dat de Koran het niet over het doden van de ongelovige en het mishandelen van je vrouw promoot.

Aanslagen plegen heeft niets met de Islam te maken, ookal roepen ze wel tienduizend keer Allah en Jihad. Gewoon hun versie van de kruistochten, en ik kan me niet herinneren dat het Christendom/dergelijken dat voorstelde.

Die radicale moslims waarover je genoeg hoort en leest zijn geen afgevaardigden van de moslims, zij zijn niet het beeld van hoe iedere moslim zich gedraagt (Patron heeft ook al eerder zoiets gezegd).

Het is eigenlijk grappig want er zijn genoeg gevallen van onderdanige vrouwen, vrouwenmishandeling en dingen waardoor mensen zich ergeren aan de Islam die ook bij de gewone autochtone persoon voorkomen. Het probleem is dat het bij moslims prominent LIJKT.

Wat Geert Wilders betreft is aan de mensen. Sommige mensen slikken het als zoete koek (injectienaald theorie), sommige mensen kijken critisch en selectief en gaan op zoek naar de waarheid. Ten slotte is het idioot om te spreken zonder dat je daadwerkelijk iets weet over het onderwerp, en of wat je hoort waar is.

"Met elke boot zitten er wel een paar ratten bij".
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 01-03-2008 om 14:55:16

----------------------------------------
argh
Geest Gepost door Geest op zaterdag 01-03-2008 om 15:04:45
Lees eens goed, ik heb het over de cultuur van de Moslims, niet de koran.
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op zaterdag 01-03-2008 om 15:09:30
Quote:
DirtMcGirt schreef op 01-03-2008 @ 14:54
Ik kan me toch goed herinneren dat de Koran het niet over het doden van de ongelovige en het mishandelen van je vrouw promoot.


EHHH, fout herinnerd.
----------------------------------------
LOL QUE?
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 01-03-2008 om 15:26:19
Quote:
Bigfoot schreef op 01-03-2008 @ 14:55



te lame om grappig over te komen
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 01-03-2008 om 15:29:00
Quote:
GIANT schreef op 01-03-2008 @ 15:26
(...)


te lame om grappig over te komen



----------------------------------------
argh
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 01-03-2008 om 15:30:39
Nee, klopt, je hebt gelijk. Het staat er inderdaad in, ja. Is voor mij nog steeds geen reden om de Islam te haten, en volgens mij zullen niet veel mensen daar werkelijk op in gaan. Net zoiets als met de bijbel die homoseksualiteit verbied.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2008 @ 15:31:43 ]

----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op zaterdag 01-03-2008 om 15:48:56
Ik heb het dan ook niet over haten, ik heb 't over afkeuren. Homoseksualiteit afkeuren vind ik in principe niet eens heel erg voor atheisten om te begrijpen.

Moord, polygamie, racisme, dat hoort gewoon niet in een 'heilig boek' te staan. En kom nu niet met het Oude Testament, dat is alleen voor de Joden belangrijk, Christenen gebruiken het NT meer, en daar staat naar mijn mening alleen maar goeds in.

Maar goed, jij moet zelf weten hoe je naar de basis van de Islam/Koran kijkt. Ik geef Wilders groot gelijk dat ie zo'n film maakt, de meeste Nederlanders hebben geen idee wat de Koran, en 't doel van de Islam inhoudt.
----------------------------------------
LOL QUE?
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 01-03-2008 om 15:54:15
Nee, maar denk je niet dat het juist meer een negatief beeld geeft van de Islam? Naar mijn mening zal die film zeker subjectief zijn en wilt hij de mensen alleen maar overtuigen van ZIJN beeld van de Islam. We krijgen denk ik merendeels te zien wat er slecht aan is, zoals in de media doet met de berichtgeving van allochtonen, en dan word het goede daar weer door overschaduwd.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op zaterdag 01-03-2008 om 15:59:43
Het oude testament is voor sommige stromingen binnen het christendom ook belangrijker dan het nieuwe

Mijn opa komt uit een Oud gereformeerd gezin van 14 kinderen ( hij is uit dat geloof gestapt) en aangezien zijn moeder nog leeft ga ik eens in het jaar naar een zaaltje met gereformeerde voor de verjaardag van zijn moeder (mijn overgrootmoeder) daar worden ook gewoon rustig dingen gezecht als "verlos ons van de ongelovige" en dat soort dingen en dat klinkt mij ook extreem in de oren

Ik zeg dit even voor de vergelijking, want verschilt een hoofdoek van een rok als het allebij verplicht gesteld wordt?
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op zaterdag 01-03-2008 om 16:39:08
@Dirt

Natuurlijk geeft het een negatiever beeld van de Islam te weer. We weten allemaal dat Wilders anti-Islamiserings is. Maar, positief/negatief, het maakt niets uit, het gaat om de 'realiteit'. Veel mensen zullen het met Wilders eens zijn over zijn interpretatie van de Islam. Maar daarom komt er ook een tegenfilm, die weer een andere interpretatie laat zien.
Mensen moeten zelf bepalen wat hun mening is over dit onderwerp. Het gaat echter gewoon te ver om deze film te verbieden, en dat gaat dan ook gewoon niet gebeuren.

@ lay-on

Klopt, protestanten verschillen in dat vak wel. Maar goed, ik praat over mezelf, ik ben van mening dat het Oosters-orthodoxe geloof en het Katholicisme dichterbij de originele Kerk staan, dan het protestantisme, want je weet dat het protestantisme een protest was tegen de katholieke Kerk.
Dingen als 'verlos ons van de ongelovige' is wel een raar statement idd.

Over die laatste zin/stelling. Lastig, ik denk het niet. Maar dat zou het punt niet zijn. Wilders' film gaat niet over zulke kleine dingen als de hoofddoek. Feit blijft wel dat we in een 'christelijk-joods-atheistisch' land leven, en zo begrijp ik wel dat mensen moeite hebben met de hoofddoek.
----------------------------------------
LOL QUE?
lay-on
Zeg maar Leon.
Gepost door lay-on op zaterdag 01-03-2008 om 17:30:29
dat verlos ons van de ongelovige was denk ik meer bedoeld als "het zou toch tof zijn als iedereen ons geloof had" want ze zullen me niet ombrengen

maar was om aan te geven dat in iedere vorm van geloof mensen dingen anders kunnen interpeteren

de film van wilders houd me niet zo bezig, zou hem eerst moeten zien, hoop vooral dat er geen gedonder van komt
----------------------------------------
De dandy van die rapshit
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 01-03-2008 om 17:41:07
@ Aigyptos: Je hebt helemaal gelijk, mensen moeten maar zelf bepalen wat ze erover denken. Ik vind het alleen zonde dat het positieve overschaduwd zal worden door het negaitieve.

Nu ik erover denk, die man weet controversie goed te gebruiken. Ach ja, de objective kijker blijft nuchter en bekijkt de slechte dingen van beide kanten. De subjectieve kijker.... Ach ja.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2008 @ 17:44:02 ]

----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
sickjack Gepost door sickjack op zaterdag 01-03-2008 om 18:51:06
Quote:
KevinR schreef op 01-03-2008 @ 11:38
Dat ze hoofddoekjes dragen voor hun geloof is best, maar ze mogen ook met een hoofddoek een pas-foto maken voor een identiteitsbewijs, terwijl ik niet met me muts ofzo dat zou mogen doen. Bijvoorbeeld in Turkije zelf dragen ze ook geen hoofddoeken, behalve als ze gaan bidden, dus waarom moet dat hier ineens wel? Er hoef maar één man een bedreiging te zijn voor de moslims en dan bedreigen ze hem gelijk en vermoorden hem. Wij mogen ook niet discrimineren, logisch, heb ik begrip voor. Maar ze mogen wel mij voor 'kanker kaaskop' uitschelden, zeg je wat terug? Dan discrimineer je!!



[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2008 @ 19:48:46 ]

----------------------------------------
dont act a fool,i'm far from stupid
i'm smart like a harvard student
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 01-03-2008 om 19:03:43
woord naar die KevinR, die hoofddoekjes snap ik sowieso niet, ze dragen ze toch om zich midner aantrekkelijk te maken voor mannen? waarom mogen ze zich dan wel 'sexy' kleden en zo?
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op zaterdag 01-03-2008 om 19:06:28
Dat doen ze amper.
--- Edit::::: sorry man.. ik herinnerde me net dat ze dat juist ook doen.. strings die uitsteken en shit.. zo ken ik er 'n paar hier in Steenwijk.

Ik heb 'n beter voorbeeld: waarom dragen ze make-up?

Waarom maken ze zich mooi op.. als ze niet aantrekkelijk mogen zijn voor mannen

(ennnnn waar gaat 80% van de MOslima's hier in Nederland rond de 16/18 met jongens om en hebben ze vaak in het geniep 'n vriendje... en flashen ze hun tieten voor de webcam(google die tieten maar)..
Dan zijn ze allemaal zo schijnheilig en fake ass..

Maar als het er op aan komt zijn ze 110% Moslim


en over de jongens.. die wijzen in 'n groepje altijd naar mij als ik rook, blow of zuip.. zeggen ze: nep turk nep turk
tegen mij.. omdat zij dat niet mogen van hun geloof.. ze mogenook niet met meisjes kloten, ik wel.. kunnen ze niet tegen en gaan ze mij haten
Maar wat zie ik hun altijd stiekem doen in de stad? Roken.. aan meisjes zitten .. ga zo maar door
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2008 @ 19:10:18 ]
sickjack Gepost door sickjack op zaterdag 01-03-2008 om 19:21:31
schijnheilige peeps,en altijd het slachtoffer spelen,misselijk word ik ervan....
----------------------------------------
dont act a fool,i'm far from stupid
i'm smart like a harvard student
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 01-03-2008 om 19:27:31
Schijnheiligen heb je overal. Maargoed, dat is een mooi voorbeeld dat de gemiddelde jongere in Nederland zich niet bepaald 100% aan zijn geloof houd. Aan de ene kant zijn de regels belachelijk, maar aan de andere kant klaag je wel als ze zich er dan niet aan houden?

En ik vind ook dat een hoofddoek in combinatie met erg uitdagende kleding nogal vreemd is en dat je dan het punt mist, maar dat moeten ze toch lekker zelf weten? Wederom, je zeurt over de strikte regels voor meisjes, maar je zeurt ook als ze zich er dan niet aan houden, wat wil je dan?
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zaterdag 01-03-2008 om 19:32:53
ik vind het niet egr dat ze ziche r niet aan houden, maar vind het raar dat ze zelf niet beseffen hoe scheef het eigenlijk is
----------------------------------------
argh
DirtMcGirt
Ronald McAkuma
Gepost door DirtMcGirt op zaterdag 01-03-2008 om 19:51:40
Hurray for hypocricy.
----------------------------------------
Fock jullie gasten, ik ga naar huis
EsX
Gepost door EsX op zaterdag 01-03-2008 om 20:20:16
Mijn post was wel degelijk een half grapje(dúh),

Maar dat neemt niet weg dat ik mensen die in zo'n idioot boek geloven, zielig vind en ook liever niet mee omga!
Puur omdat ze standvastig geloven in een boek dat haat en geweld promoot!
Daar kan, en wil ik geen respect voor hebben, zo ben ik namelijk niet opgevoed!

Sorrie, zwakker kan ik mijn mening niet uitdrukken,

Groeten Ferry

die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zondag 02-03-2008 om 01:13:22
Ik ga er geen traan om laten.

Het zou naar mijn mening zelfs goed / bevordelijk zijn voor nederland.

Degene die het doet, krijgt van mij een grote big up.
Rallic
Molotov IV
Gepost door Rallic op zondag 02-03-2008 om 01:27:36
Geert Wilders = jood
ik hoop dat hij een kogel door zijn kop krijgt
dus fuck al die joden..(ik heb het hier over de orthodoxe/slechte, die bv. palestina afpakken, de wereld controleren( met amerika) enz...)
dit is wat ik erover denk.....

----------------------------------------
Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 11:11:22
Als Wilders een kogel door zijn kop krijgt staat er gelijk weer een nieuwe 'Wilders' op. Dus je schiet er niks mee op als die dood gemaakt zou worden.
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op zondag 02-03-2008 om 11:28:27
Wilders is een uithangbord. Hij zegt in de media wat zijn aanhangers tegen elkaar zeggen. Dus is het sowieso zinloos om hem te vermoorden. Daarnaast verander je er geen meningen mee, je wint er geen harten mee. Je versterkt hen alleen in hun overtuigingen en verlaagt de drempel voor gewelddadige (re)acties.

Dus waarom zou iemand op zoiets hopen? Ervaar je de impact van Wilders dan zo sterk in je dagelijkse leven dat je je emotie voor je ratio laat spreken? Lul je maar wat? Ben je uit op chaos? Praat je anderen na?
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op zondag 02-03-2008 om 12:11:54
Laten we een martelaar van Wilders maken! Woohooo, nee maar hij mag van mij ook wel dood, lig er niet wakker om, hoeft niet mag wel.
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 02-03-2008 om 12:30:21
Eigenlijk zou er gewoon iemand in de politiek moeten zijn die al zijn ongenuanceerde uitspraken kon ontkrachten.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 02-03-2008 om 13:33:35
Quote:
sickjack schreef op 29-02-2008 @ 18:49
(...)

als de pleuris uitbreekt waar denk je dat zij zich aansluiten?bij ons westerlingen?fuck die shit


dikke word.. klaar.. kevinr roept ook wijze woorden ja, slim voor je leeftijd?? Maar iedereen heeft weer andere shit en boekjes en artikelen gelezen, ga niet op media je dingen of woorden baseren.. baseer die shit op daden en acties..

En als ik dan kijk naar de moslime jongere onder mij in Amsterdam merk ik wel dat die altijd het hardst schreeuwen in de bus en tram, altijd grotere groepen hoe komt dat? zijn ze altijd op straat door hun ouders? Willen ze dat zelf zoeken ze elkaar op voelen ze zich meer verbonden?? ik weet het niet. Maar een groepje chinezen ofzo in de tram staat op voor een oma, en laat er zitten.

Als je dan toch niet op de media gaat letten, moet je kijken dus naar wilders zn daden, en dat is dus nu die film want voor de rest zijn het alleen woorden.. Nou die daad doet hij om iets te zeggen of aan de kaak te stellen, want iedereen is er maar stil over. Ik vind wel dat ie echt stomme shit loopt te roepen, maar als hij het zo wilt zeggen heeft hij er wel een rede voor. Ik denk ook dat hij wel donders goed weet dat ie nooit nummer 1 in nederland wordt, dus met wat ie allemaal ten werk kan stellen lijkt het me ook wel mee vallen. Nu is hij alleenmaar aan het wijzen op iets. En of je bent het ermee eens met wat hij je wilt duidelijk maken of niet.
Onzin om die persoon dan dus dood te gaan maken.

En hypocriet zijn we allemaal ja.. maar we stelen niet allemaal tasjes, beroven heel fucking halfweg (dorp stadje bij haarlem en amsterdam) leeg alle winkels , vechten hele dag voor plezier, spugen in mensen hun gezicht... ja en de andere roepen allemaal ja de rest verpest het vooor ons we zijn zo zielig...das pas hypocriet. Hans teeuwen heeft het ook duidelijk laten zien bij de meisjes van halal. Die meisjes vroeger op school allemaal ja een hoofdoek moet enz, en dan gepakt worden op de 3e verdieping terwijl je iemand pijpt hahaha. jonge ik zeg altijd tis een grooote groep die het voor een klein deel verpest. en we hebben allemaal islamietische vrienden, en dat zijn echt de beste hoor. maar stonden ze niet aan mijn kant.. je snapt me.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
tirp
Tirp aka. Dope Assasin of Rhymes
Gepost door tirp op zondag 02-03-2008 om 13:53:36
vorm je eigen mening over een persoon en laat de media je niet voorliegen..
----------------------------------------
O.G.
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 02-03-2008 om 13:54:03
Dat soort gastjes in de trein/tram worden alleen maar meer geprikkeld tot kut doen door Wilders. Zijn vaak domme beïnvloedbare ventjes die ernstig kuddegedrag vertonen, omdat ze altijd in een hokje worden gestopt. Hebben een grote bek, maar zijn geen gevaar voor de samenleving ofzo.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op zondag 02-03-2008 om 13:56:55
wat vind jij een 'gevaar voor de samenleving' dan? ik vind dat best een gevaar man, kan ook aan mij liggen
----------------------------------------
argh
L2N
twezus
Gepost door L2N op zondag 02-03-2008 om 13:57:46
omar van de lydl rap is me lievelings marokaan!!
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op zondag 02-03-2008 om 14:03:49
Ik vind niet zo snel iets een gevaar voor de samenleving. Heb ook geen ingebouwde gevaar-meter ofzo om te bepalen vanaf wanneer iets/iemand dat wel is, maar ik acht, toffe blèrende mannetjes, niet direct gevaarlijk voor de samenleving.

Wat vind jij zo gevaarlijk aan ze dan?

EDIT: Ik vind dat mensen zo snel dingen overdrijven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 14:04:51 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 02-03-2008 om 14:09:20
Quote:
dobleye schreef op 02-03-2008 @ 13:54
Dat soort gastjes in de trein/tram worden alleen maar meer geprikkeld tot kut doen door Wilders. Zijn vaak domme beïnvloedbare ventjes die ernstig kuddegedrag vertonen, omdat ze altijd in een hokje worden gestopt. Hebben een grote bek, maar zijn geen gevaar voor de samenleving ofzo.


Dus dankzij Wilders probeerde zo'n mannetje mij laatst te beroven? En zij zijn zeker wel een gevaar voor de maatschappij met hun criminele gedrag.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0209 sec.