Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
je bent wel flink aan het posten he | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 28-02-2008 @ 13:56 he kut mn peuken zijn op ik heb net nieuwe pakje gehaald ![]() ---------------------------------------- niet | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 28-02-2008 @ 14:23 je bent wel flink aan het posten he Fuck yeah.. ik zit op school, je weet. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
vakantieee chillllll ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
vanavond allemaal pauw en witteman kijken misschien spot je mij tussen het publiek! ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Lijk je op je avatar... ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Nee dat niet, al kan ik bijna net zo goed koken als hem. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
mellow out, and just loungin oooh | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Straks naar de lama's spannend ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Is het een show voor de tv of die theatertour waar je heengaat ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Theatertour.. ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Aight vet, maare ik ga maar eens ontbijten, ben net 20 minuutjes wakker ofzo... ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
haha 20minuten wakker! Het is stil hier op Nlhiphop.. KLIK KLAK ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Klik klak als in pipa? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
als in tapdansen | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Die SM ballen,![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
nee, das meer tik tak | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Nee meer Kling Kling! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
als in ![]() | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
wat is dat? ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
thc, klik klak | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
aap en de ballon niveau 2, leven 35 van www.spele.nl, hoe frustrerend hij lukt niet al dagenlang niet | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Juist ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
haha ik zat te denken hoe kan ik die draaidoos van nike laten stoppen, esc is de oplossing. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Heerscher . | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Inderdaad geweldig wat een kut plaatje. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
haha ik laat hem nog lekker draaien.. ![]() edit: ja joh gewoon Esc dan zijn jullie er allemaal vanaf.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2008 @ 17:51:26 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
ja moet ik elke pagina esc gaan drukken dikke lul drie bier. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Doe je het toch niet , ik stoor me er sowiezo niet aan. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Yeaaaah, om 7 uur krijgen we te horen of we een groter poppodium krijgen hier in Bergen, zou ille shit zijn, kunnen 700 mensen in dan ongeveer. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Zou chill zijn idd, doet msn t bij jullie? | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 28-02-2008 @ 17:47 haha ik zat te denken hoe kan ik die draaidoos van nike laten stoppen, esc is de oplossing. hahahahaha ![]() ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 28-02-2008 @ 18:31 Zou chill zijn idd, doet msn t bij jullie? joah | ||
![]() | ![]() |
mooi fokop, hiernie | ||
![]() | ![]() |
msn fokt wel vaker laatste tijd | ||
![]() | ![]() |
Ja k heb geen mobieltje want die wordt gefixed, en msn werkt ook niet hehe. Hoop dat k nog wat kan regelen voor vanavond. | ||
![]() | ![]() |
Ah, moet je je ho's nog op de hoeken indelen? | ||
![]() | ![]() |
Nah geen dame voor mij vanavond, echt ff geen zin in | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Inloggen, dan geeft hij foutmelding, dan probleem oplossen, laten scannen,herstellen. Msn afsluiten, en weer proberen in te loggen. Werkt bij mij altijd ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Aight doet het al, de instellingen stonden niet goed ofzo. Fokop msn | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Thomas jonge playboy ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
hoezo dát nou weer! Alles goed trouwens? | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon, omdat jij vorige keer toen je dronken was (en ik daar getuige van was) met een 16jarig meissie ging ofzo en later nog 1 die je kende en toen was die 16jarige Welise weer pissig hehe. Alles zeker goed he, morge weer richting dat kouwe kutland van ons hehe. Daar ook? ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
enjoya | ![]() | ![]() |
vnaaf maar weer op stapppppp yeahhhhhh ---------------------------------------- Waar woorden eindigen begint de muziek | ||
![]() | ![]() |
Haha oh ja, pff fokin rare avond toen hehe kenker.. maar jij chillt m nog in oostenrijk(?) chill man. Hier is t wel rustag, veel gewerkt deze vakantie en fokin veel gesmoked. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat betekend sued? ---------------------------------------- .... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
aanklagen ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
schrijf je dat zo ja..oke dom ---------------------------------------- .... | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
We're gonnan get sued = We are going to get sued = Ze gaan ons aanklagen! Sloeg op de mafkees , MC_Crazyhop die 6-7 topics opende dat hij het halve forum ging dissen waarna hij ge-kicked werd door DAP | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
-laat maar- [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2008 @ 19:52:42 ] | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |