Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
Spirit
sprrrt
Gepost door Spirit op donderdag 28-02-2008 om 16:35:49
Weet iemand hoe het hiermee zit? Vorig jaar zou 'ie komen. Ik heb niets meer van hem gehoord op dit na:


----------------------------------------
I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence.
Mindstate
Gepost door Mindstate op donderdag 28-02-2008 om 16:55:50
Van wat ik hoorde (en dat is al een tijd geleden) zou z'n nieuwe album deze maand uitkomen en we zouden ergens eind vorig jaar nog een mixtape krijgen die ook nooit het daglicht gezien heeft. Verder niks meer van gehoord.. Op die tour na met Chris Hinze..

Ben wel benieuwd naar het nieuwe album though, Ray staat hoog gerankeerd in mijn lijstje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2008 @ 16:56:42 ]
dap
038
Gepost door dap op donderdag 28-02-2008 om 17:12:06
Die tape en cd zijn door vele problemen nog niet gekomen, maar ze schijnen nog steeds op stapel te staan
Jerry_Hh Gepost door Jerry_Hh op donderdag 28-02-2008 om 17:14:32
Soms gaat het mis, vond en vind ik nog steeds zo'n chille track..
----------------------------------------
kijk mama zonder handen
Elmero
Rotterdam
Gepost door Elmero op donderdag 28-02-2008 om 19:30:30
Zit hier echt op te wachten..

Rayacties was keihard, luister 'm nog regelmatig. Vormt voor mij met AapOTheek en Eigen Wereld wel mn top3. Ben benieuwd..
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op donderdag 28-02-2008 om 22:19:22
Deze track van de mixtape deed hij bij de URBNN awards.

Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 28-02-2008 om 23:15:27
Ooooh hoop dit ook echt hea, Raymzter luister ik ook nog dagelijks.
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 29-02-2008 om 02:26:50
Volgens mij hebben niet veel gasten dit gezien, ik vond het wel grappig

----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 29-02-2008 om 09:45:30
ghehe kutbattle, wacke shit
----------------------------------------
argh
Mario
Lekker toch
Gepost door Mario op vrijdag 29-02-2008 om 09:55:55
Ik vond raymzter nog wel redelijk , maar ze disten beiden niet echt maar ja wat verwacht je voor zon braaf programma...
Mindstate
Gepost door Mindstate op vrijdag 29-02-2008 om 12:22:03
Hehe die battle was wel grappig opzich.

Is er al wel bekend wanneer het nieuwe album uitkomt?
duvelfct Gepost door duvelfct op zaterdag 02-08-2008 om 13:18:26
Raymzter zou dit jaar Rayvolutie droppen, maar het is (te) stil rondom hem, weet iemand meer over een mogelijke release?
Mindstate
Gepost door Mindstate op zaterdag 02-08-2008 om 13:43:57
Ja wat de fok is er met Ray gebeurd? Ben nog steeds benieuwd naar het nieuwe album though
[ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2008 @ 13:44:16 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 02-08-2008 om 13:44:49
Schijnt dat de nieuwe cd nu DiaRAY gaat heten.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 02-08-2008 om 13:50:49
Ik dacht Blue Ray
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op maandag 04-08-2008 om 19:45:39
Aardappelpu Ray hoorde ik laatst
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 04-08-2008 om 19:56:55
Volgens mij is hij overgestapt op raygeaton
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op maandag 04-08-2008 om 20:00:44
Bij mij in de straten zeggen ze dat et Rayskak wordt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2008 @ 20:01:02 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
cml.exe
Gepost door cml.exe op maandag 04-08-2008 om 20:12:56
Als hij zichzelf maar goed mentaal voorberayd voor de raylease..
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
peefizz
jaman
Gepost door peefizz op dinsdag 05-08-2008 om 08:08:49
dat boeit me dan weer geen rayt.
boris
Gepost door boris op dinsdag 05-08-2008 om 16:55:03
Woord op de straat is dat hij in samen met Excellent aan X-Ray werkt.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 05-08-2008 om 17:01:33
hahah shit die cd mag best komen eignelijk eerste 2 albums waren eigenlijk echt fucking dope en dan ook echt fucking dope.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-08-2008 @ 17:02:02 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op dinsdag 05-08-2008 om 17:08:39
Raymzter is echt fakking dope.
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
StropStrikkers
Gepost door StropStrikkers op dinsdag 16-09-2008 om 16:02:50
Raymzter neemt track op met Immortal Technique

De samenwerking is afgelopen zondag backstage tot stand gekomen bij het optreden van Tech. De rapper uit Almere stond in het voorprogramma van de uit Harlem afkomstige MC en wist daar te melden dat zijn derde album, Rayvolutie, én een mixtape eraan komen.

Binnenkort ongetwijfeld meer info…


Ben wel erg benieuwd, vind Raymzter toch wel een van de doopste mc's in nederland
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-09-2008 @ 16:03:37 ]
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 16-09-2008 om 19:06:01
Dat zou zeker dope zijn, hoop dat ie dan ook wat meer gaat touren, ik moet Raymzter zowiezo een keer gezien hebben.. Hij is zeker een van de beste.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Paul_09
Begin te spellen... Ę!
Gepost door Paul_09 op dinsdag 16-09-2008 om 20:06:37
wat doet raymzter nou weer bij die kanker urbanshit
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 16-09-2008 om 20:07:49
waar heb jij het nou weer over paul_09?
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op dinsdag 16-09-2008 om 20:12:21
Denk dat Paul de urbnn awards bedoelde
----------------------------------------
onderschrift
dap
038
Gepost door dap op donderdag 19-02-2009 om 15:03:28
Raymzter dropt binnenkort nieuwe mixtape

https://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1812
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 19-02-2009 om 15:49:58
Echt een heel relaxt nummer
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 19-02-2009 om 15:57:35
dacht al dat hij overleden was
----------------------------------------
beng!
Gizzle
Onid/Flowėtisch
Gepost door Gizzle op donderdag 19-02-2009 om 16:10:17
Dope! Best wel zitten wachten op nieuwe Raymzter ish!
----------------------------------------
Basic Instructions Before Leaving Earth'
chillinnn Gepost door chillinnn op zondag 01-03-2009 om 14:47:09
wel benieuwd naar deze, gaat ie nog komen vandaag of wat?
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op zondag 01-03-2009 om 15:17:41
vroeger vond ik ray egt een kanker harde rapper
en ik dagt laatst weer zo iets van yeah ik ga weer die cds luisteren want die zijn egt dope

maar wat de fak man
die gast die flowt voor geen kanker
tenenkrommend kut vond ik het
zoooooooooooooo

dus hopelijk heeft tie leren flowen mee zn nieuwe ding anders laat ik het bij wat het is
----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
alexmarvel
http://alexmarvel.blog.com de blog.....
Gepost door alexmarvel op maandag 02-03-2009 om 15:22:02
mixtape zou toch vandaag online komen?
----------------------------------------
http://alexmarvel.blog.com de blog achter de man......hiphop,comics en meer check die......
StropStrikkers
Gepost door StropStrikkers op maandag 02-03-2009 om 15:50:03
Altijd Laat

ado4life
Wasup
Gepost door ado4life op zaterdag 14-03-2009 om 10:56:12
Quote:
Dadre schreef op 05-08-2008 @ 17:08
Raymzter is echt fakking dope.


AIth k zag ju in een Forum over DHC and Zheme DHC is Nix and Shiat ga met jou Main Die Hamzter van jou dan Tazzz Check alleen effe die Diss die is gemaakt door DHC k zou je helpen herineruh Chilou is de naam de gekste marokkaan Check die Track dan dan ga je zien wie er On the top is G HAGENEZEN een Niet zo'n Hamzter wanebey Rapper da ie is TAZZZZZZZZZZZZZz En toen er zo'n Boy zei van DHC met iligaal vuurwerk en Shait denk je nou echt da ze alleen da doen DHC is zoiezo de gevaarlijkste in deze game en als je nie gelooft Fock dan maar met hun k ken hun namelijk persoonlijk snap je en wat denk je dat ze alleen vuurwerk Shiat doen No vriend nie te fockuh MAttie HOEFKADE schilderswijk allez Nie te Fockuh SNAP JUH
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 14-03-2009 om 11:16:50
10 jaar geleden was DHC hard.
Het is nu 2009 B, je loopt achter.
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zaterdag 14-03-2009 om 11:44:50
Quote:
ado4life schreef op 14-03-2009 @ 10:56
(...)

AIth k zag ju in een Forum over DHC and Zheme DHC is Nix and Shiat ga met jou Main Die Hamzter van jou dan Tazzz Check alleen effe die Diss die is gemaakt door DHC k zou je helpen herineruh Chilou is de naam de gekste marokkaan Check die Track dan dan ga je zien wie er On the top is G HAGENEZEN een Niet zo'n Hamzter wanebey Rapper da ie is TAZZZZZZZZZZZZZz En toen er zo'n Boy zei van DHC met iligaal vuurwerk en Shait denk je nou echt da ze alleen da doen DHC is zoiezo de gevaarlijkste in deze game en als je nie gelooft Fock dan maar met hun k ken hun namelijk persoonlijk snap je en wat denk je dat ze alleen vuurwerk Shiat doen No vriend nie te fockuh MAttie HOEFKADE schilderswijk allez Nie te Fockuh SNAP JUH

Kick je hiervoor nou het topic?
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 14-03-2009 om 17:35:47
Quote:
ado4life schreef op 14-03-2009 @ 10:56
(...)

AIth k zag ju in een Forum over DHC and Zheme DHC is Nix and Shiat ga met jou Main Die Hamzter van jou dan Tazzz Check alleen effe die Diss die is gemaakt door DHC k zou je helpen herineruh Chilou is de naam de gekste marokkaan Check die Track dan dan ga je zien wie er On the top is G HAGENEZEN een Niet zo'n Hamzter wanebey Rapper da ie is TAZZZZZZZZZZZZZz En toen er zo'n Boy zei van DHC met iligaal vuurwerk en Shait denk je nou echt da ze alleen da doen DHC is zoiezo de gevaarlijkste in deze game en als je nie gelooft Fock dan maar met hun k ken hun namelijk persoonlijk snap je en wat denk je dat ze alleen vuurwerk Shiat doen No vriend nie te fockuh MAttie HOEFKADE schilderswijk allez Nie te Fockuh SNAP JUH


Ja tochzzz, DHC is kankerveel meer aan noh dan die raymzter / hamzter ja tochz

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 03-04-2009 om 07:59:16
http://raymzter-official.hyves.nl/blog/

Wanneer komt die Raymzter mixtape??

Ja stervelingen....ik ben uit mijn Sarcofaag geklommen en breng jullie nieuwe papyrusrollen voor 2009 en beyond!...
RA-ymzter spreekt:

Voor iedereen die denkt dat ''DE FRONTLINIE''al te downloaden is....NEE! broeders en zuster,dat is nog niet het geval.Nog even geduld fiends.Ik weet het..heb jullie lang laten wachten.Maar dat deed ik alleen maar zodat jullie die EKTE shit gingen missen..snap je.


Nu dat jullie mofo's mij en mijn muziek/teksten hopelijk niet meer voor granted nemen,zien jullie hopelijk ook hoe fucked up de Hiphopgame in NL zich ontwikkeld heeft.Dan bedoel ik het niet moneywise natuurlijk want er gaat nu meer geld in om dan in de tijd dat def-p met ze homies bejaarden en conducteurs in tram 5 in elkaar beukte.Maar er is gewoon geen balans meer broeders en zusters.Iedereen heeft of een videoclip in DA CLUB met 30 bitches,of een STRAAT clip met al z'n homies uit de buurt met hoodies op en een paar pitbulls erin...mwuhahaha!HEBBEN JULLIE ALLEMAAL DEZELFDE FOKKING REGISSEUR OFZO??!!!

Eruug origineel hoor!HEEL veel entertainers en BAR weinig artiesten te vinden hier vandaag de dag,echt.Even voor de duidelijkheid:het verschil tussen een artiest en een entertainer is,dat de entertainer het publiek ''entertained'' oftewel ''vermaakt'' (wat zeg maar een clown ook doet)terwijl de artiest zijn/haar visie,ervaringen en zelfs gevoelens(no homo..haha) deelt met het publiek.Nu weet ik dat de meeste mensen gewoon een leuke beat willen horen en dan maakt het verder niet uit wat de rapper in kwestie zegt,als je er maar op kan dansen.Ik weet ook dat de meeste mensen onder ons niet te diep willen nadenken terwijl zij iedere dag hun taken als economishe slaaf vervullen.Ik weet dat niet alleen maar begrijp het ook, begrijp het ook echt,geloof me.Ik veroordeel hier niemand! Want wie ben ik om anderen te kunnen veroordelen?Maar ik constateer gewoon zoals ik al eerder aangaf,dat er geen balans meer is.Hiphop muziek (rap),is net als Reggae een Revolutionaire muziekstroming!In beide muziekstijlen hoor je duidelijk de stem van de ''normale''mensen terug,mensen die zonder dit medium waarschijnlijk nooit gehoord zouden worden.Mensen zoals jij en ik!Wat ze belangrijk vinden,wat er moet veranderen enzovoorts.De muziekstromingen gaan beiden eigenlijk ook verder dan de muziek op zich.

Waar reggae haar Rasta-cultuur heeft(die overigens wordt erkend als levensovertuiging),heeft Rapmuziek haar Hiphop-cultuur(die nog niet wordt erkend als levensovertuiging) .EN JULLIE MOTHAFOKKAS PRESTEREN HET OM IN EEN MUZIEKGENRE WAAR DE TEKST IN CENTRAAL STAAT, ALLEEN MAAR TE PRATEN OVER SIZURP,GELD,GRILLZ en BITCHES DIE NIET EENS MET JE ZOUDEN PRATEN ALS JE BEK NIET IN EEN CLIP ZAT!!????...mhwuhahaha.Fokoutahere man!Maar....Die EKTE SHIT is terug homies!Ik heb me een tijdje terug getrokken zodat als ik met nieuwe shit zou komen je gaat beseffen dat je mij gemist heb,en wat je gemist heb....LYRICS!!

Binnenort dropt mijn mixtape ''DE FRONTLINIE''.De mixtape is een gezellige boel met alleen maar gastbijdragen van artiesten die ik zelf ook echt waardeer voor wat ze doen.Niet lang daarna volgt mijn 3de album RAYVOLUTIE.Met gastbijdragen van zanger Pieter Both(Beef)Rbdjan en Rocks(THC),Immortal technique,Diabolic en zanger Caprice is de RAYVOLUTIE nu toch echt in zicht.Wil jij op de hoogte blijven omtrent al mijn nieuwe projecten?check dan vaker mijn Hyves of mjn nieuwe website www.raymzter.nl die online gaat zodra ik jullie die mixtape paas.Ik hoor je al denken:wanneeer is dat dan?Dat is wanneer mijn site online gaat..capiche? Live love,love life!
Peace,

Raymzter
P.S. NOW RUN AND TELL THAT
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 03-04-2009 om 10:54:40
Quote:
Niet lang daarna volgt mijn 3de album RAYVOLUTIE.Met gastbijdragen van zanger Pieter Both(Beef)Rbdjan en Rocks(THC),Immortal technique,Diabolic en zanger Caprice is de RAYVOLUTIE nu toch echt in zicht.


whut
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 03-04-2009 om 11:02:28
Lesje interpunctie kan Raymzter geen kwaad.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op vrijdag 03-04-2009 om 11:06:47
Quote:
dap schreef op 03-04-2009 @ 07:59
http://raymzter-official.hyves.nl/blog/

Wanneer komt die Raymzter mixtape??

Ja stervelingen....ik ben uit mijn Sarcofaag geklommen en breng jullie nieuwe papyrusrollen voor 2009 en beyond!...
RA-ymzter spreekt:

Voor iedereen die denkt dat ''DE FRONTLINIE''al te downloaden is....NEE! broeders en zuster,dat is nog niet het geval.Nog even geduld fiends.Ik weet het..heb jullie lang laten wachten.Maar dat deed ik alleen maar zodat jullie die EKTE shit gingen missen..snap je.


Nu dat jullie mofo's mij en mijn muziek/teksten hopelijk niet meer voor granted nemen,zien jullie hopelijk ook hoe fucked up de Hiphopgame in NL zich ontwikkeld heeft.Dan bedoel ik het niet moneywise natuurlijk want er gaat nu meer geld in om dan in de tijd dat def-p met ze homies bejaarden en conducteurs in tram 5 in elkaar beukte.Maar er is gewoon geen balans meer broeders en zusters.Iedereen heeft of een videoclip in DA CLUB met 30 bitches,of een STRAAT clip met al z'n homies uit de buurt met hoodies op en een paar pitbulls erin...mwuhahaha!HEBBEN JULLIE ALLEMAAL DEZELFDE FOKKING REGISSEUR OFZO??!!!

Eruug origineel hoor!HEEL veel entertainers en BAR weinig artiesten te vinden hier vandaag de dag,echt.Even voor de duidelijkheid:het verschil tussen een artiest en een entertainer is,dat de entertainer het publiek ''entertained'' oftewel ''vermaakt'' (wat zeg maar een clown ook doet)terwijl de artiest zijn/haar visie,ervaringen en zelfs gevoelens(no homo..haha) deelt met het publiek.Nu weet ik dat de meeste mensen gewoon een leuke beat willen horen en dan maakt het verder niet uit wat de rapper in kwestie zegt,als je er maar op kan dansen.Ik weet ook dat de meeste mensen onder ons niet te diep willen nadenken terwijl zij iedere dag hun taken als economishe slaaf vervullen.Ik weet dat niet alleen maar begrijp het ook, begrijp het ook echt,geloof me.Ik veroordeel hier niemand! Want wie ben ik om anderen te kunnen veroordelen?Maar ik constateer gewoon zoals ik al eerder aangaf,dat er geen balans meer is.Hiphop muziek (rap),is net als Reggae een Revolutionaire muziekstroming!In beide muziekstijlen hoor je duidelijk de stem van de ''normale''mensen terug,mensen die zonder dit medium waarschijnlijk nooit gehoord zouden worden.Mensen zoals jij en ik!Wat ze belangrijk vinden,wat er moet veranderen enzovoorts.De muziekstromingen gaan beiden eigenlijk ook verder dan de muziek op zich.

Waar reggae haar Rasta-cultuur heeft(die overigens wordt erkend als levensovertuiging),heeft Rapmuziek haar Hiphop-cultuur(die nog niet wordt erkend als levensovertuiging) .EN JULLIE MOTHAFOKKAS PRESTEREN HET OM IN EEN MUZIEKGENRE WAAR DE TEKST IN CENTRAAL STAAT, ALLEEN MAAR TE PRATEN OVER SIZURP,GELD,GRILLZ en BITCHES DIE NIET EENS MET JE ZOUDEN PRATEN ALS JE BEK NIET IN EEN CLIP ZAT!!????...mhwuhahaha.Fokoutahere man!Maar....Die EKTE SHIT is terug homies!Ik heb me een tijdje terug getrokken zodat als ik met nieuwe shit zou komen je gaat beseffen dat je mij gemist heb,en wat je gemist heb....LYRICS!!

Binnenort dropt mijn mixtape ''DE FRONTLINIE''.De mixtape is een gezellige boel met alleen maar gastbijdragen van artiesten die ik zelf ook echt waardeer voor wat ze doen.Niet lang daarna volgt mijn 3de album RAYVOLUTIE.Met gastbijdragen van zanger Pieter Both(Beef)Rbdjan en Rocks(THC),Immortal technique,Diabolic en zanger Caprice is de RAYVOLUTIE nu toch echt in zicht.Wil jij op de hoogte blijven omtrent al mijn nieuwe projecten?check dan vaker mijn Hyves of mjn nieuwe website www.raymzter.nl die online gaat zodra ik jullie die mixtape paas.Ik hoor je al denken:wanneeer is dat dan?Dat is wanneer mijn site online gaat..capiche? Live love,love life!
Peace,

Raymzter
P.S. NOW RUN AND TELL THAT


Gevalletje onderdrukte woede?

P.S.
Kijk deking! Raymzter reageert ook heftig op iets! Wat een nerd he!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-04-2009 @ 11:07:23 ]

----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Osmo
onkruid
Gepost door Osmo op vrijdag 03-04-2009 om 11:11:05
wat een azijnzeiker...
----------------------------------------
hijacking topics since ipi muu!
Manuz
Zet die beat op repeat
Gepost door Manuz op vrijdag 03-04-2009 om 11:40:40
nee man goed verwoord, en immortal technique, niceee
----------------------------------------
Jspr schreef op 02-04-2009 @ 16:33:26
"Aight, nouja dio en opposites is te gek aangezien ik dan toch al vrij lam rondwandel, en shit als mn nikies enzo is gewoon supertof dan."
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 03-04-2009 om 11:47:13
Dope dope, ik vond Ray altijd een dope mc, kon goed verhalen vertellen (wat toch de échte mc's onderscheid vind ik) en goed freestylen, maar dat gedoe van Immortal btw, de superchargers crew en Maya werken al langer met die cat dus zo bijzonder is het niet meer
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Paul_09
Begin te spellen... Ę!
Gepost door Paul_09 op vrijdag 03-04-2009 om 17:58:07
hij was vast stoned en gefrustreerd toen hij dat schreef haha..
maar Ray vind ik nog steeds de betere MC van nederland sowieso, wel jammer trouwens van die THC gasten erop, al weet ik natuurlijk nog niet wat ze gaan brengen..
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 03-04-2009 om 18:02:02
Geen toeval dus dat Ray on aangekonigd de soundcheck voor Diabolic en IT deed in de melkweg toendertijd..

al stelde hij toen zwaar teleur..
Liquid
Gepost door Liquid op vrijdag 03-04-2009 om 21:14:24
Als je op had gelet, hij kondigde die track toen al aan ook
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
 Index / Muziek /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0139 sec.