Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 02-04-2008 om 12:51:11
''"Wegens Teveel No-Showers heb ik de hoop op een goede afloop opgegeven. jammer dat er zoveel mensen niets gedropt hebben voor de mensen die dat wel gedaan hebben props voor jullie!! de cd-bonnen worden waarschijnlijk verloot onder de showers!" ''

Was te verwachten...hopelijk heb je geleerd hoe je een toernooi niet moet organiseren.
Je kon trouwens doorgaan met de showers, maar je hebt meteen opgegeven. Of gewoon veel invallers regelen, zoals in dit topic er mensen graag zouden willen invallen.
Je begrijpt wel dat na zo'n actie, je minder serieus als organisator van waar dan ook zal worden genomen?
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 02-04-2008 om 15:21:03
lot is altijd haantje de voorste om ons op onze fouten te wijzen, heerlijk Mijn excuses trouwens voor de no-show
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 02-04-2008 om 16:41:54
Je hebt geen recht van spreken met je noshow.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 02-04-2008 om 16:50:15
nee, ik zal voor de rest van mijn leven maar mn mond houden
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op woensdag 02-04-2008 om 16:51:26
Quote:
Locutus of Borg schreef op 02-04-2008 @ 12:51
''"Wegens Teveel No-Showers heb ik de hoop op een goede afloop opgegeven. jammer dat er zoveel mensen niets gedropt hebben voor de mensen die dat wel gedaan hebben props voor jullie!! de cd-bonnen worden waarschijnlijk verloot onder de showers!" ''

Was te verwachten...hopelijk heb je geleerd hoe je een toernooi niet moet organiseren.
Je kon trouwens doorgaan met de showers, maar je hebt meteen opgegeven. Of gewoon veel invallers regelen, zoals in dit topic er mensen graag zouden willen invallen.
Je begrijpt wel dat na zo'n actie, je minder serieus als organisator van waar dan ook zal worden genomen?


maakt me allemaal geen bal uit ik weet dat ik de moeite niet meer ga nemen om nog wat te organiseren dus wees maar niet bang.
verder had ik al gezegd dat ik de schuld best op me wil nemen maar alles was goed geregeld maar je begrijpt dat de vele negatieve reacties niet echt motiverend zijn!
en dat terwijl ik alles op alles gezet had om het tot een perfect einde te brengen.

maar ja never mind....
----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 02-04-2008 om 16:56:25
btw stond in je mail dat ik nog tot woensdag mocht.
Ennehr, neem je zelf dit niet kwalijk, je hebt alles goed gedaan in principe
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op woensdag 02-04-2008 om 17:00:09
Quote:
deking schreef op 02-04-2008 @ 16:56
btw stond in je mail dat ik nog tot woensdag mocht.


klopt ook dus geen gebitch richting deking!
----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 02-04-2008 om 17:01:39
2 Weken wachten met de loting...noem ik niet alles op alles zetten...
Hoorde ''komend week-end'' te gebeuren nadat je de uitlegtopics postte.
Je moest zoals TSP al zei, iedereen vanaf het begin blijven updaten met emailtjes, zo voorkom je noshows grotendeels.
Als er twee weken lang niks gebeurt en ze niks horen, dan vergeten de mensen gewoon dat ze meedoen of hebben ze er geen zin meer in om alsnog te droppen.
Je hebt altijd wel minstens een kwart die zegt te gaan showen bij een (nieuw) toernooi en toch noshowen. Er zijn zelfs mensen die geweerd worden bij inschrijvingen omdat ze een geschiedenis van noshow-acties hebben.

En je besloot alles zelf te doen, dan is het zwaar werk en raak je snel gedemotiveerd. Een toernooi regelen in je eentje heb ik nog nooit iemand in z'n eentje zien doen.
Kritiek moet je kunnen weerleggen en/of mans genoeg zijn te verdragen en niet de slachtoffer spelen.
Het is ook erg leuk dat je meteen met alles kapt zonder mensen eerst in te lichten, of uberhaupt mensen om raad of hulp vraagt.
Het is wel jouw forum en alles...maar het is zonde voor de mensen die ernaar uitkeken om te battlen.
Je kunt natuurlijk de no-showers de schuld geven, maar je had back-up plannen moeten hebben voor zulke (extreme) gevallen.
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op woensdag 02-04-2008 om 17:05:02
ben het wel redelijk met je eens hoor en ik geef niet alleen de no-showers de schuld.
ook de reacties voor de loting al!!!!
ik geef ook toe dat ik alles beetje onderschat heb en daar ben IK verandwoordelijk voor.

----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 02-04-2008 om 17:06:36
Misschien kleiner beginnen, zoals de Eredivisie hier?
Is wat simpeler en je hebt wel bewezen dat je het kan.
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 02-04-2008 om 17:17:21
Ik stel voor dat we tournooien die hier op de site georganiseerd worden ook hier plaats vinden eigenlijk....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Locutus of Borg
Asura
Gepost door Locutus of Borg op woensdag 02-04-2008 om 17:24:25
inschrijvingen scouten op nlhh mag niet meer dan?
 Index / [arch] Battle corner /   [Pagina: 1 2 3 [4] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0102 sec.