Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Royal BBQ XXL van de Burger King is wel echt een gruwelijk dingetje.. Laatst eens even geproefd. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
eey weet iemand hoe die film heet met die gast die op een nieuwe school komt als nerd, dan moet hij naar de gevangenis en dan word hij stoer egmaakt door zo'n gekke neger? die film is geniaal, new kid heettie fzo, weet iemand het? ---------------------------------------- argh | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Rambo iv ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe maar uhmm miss ook wel hrkenbaar, die crazy eyes, dan kijkt ie met zo'n zweep geluidje, iedereen achteruit ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
new kid ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat dacht ik ook alleen google herkent hem niet, op youtube geen fragmenten, niks, weet iemand waar k em kan downen? ---------------------------------------- argh | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
imdb kan em ook niet vinden dus misschien heet ie anders? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 02-03-2008 @ 19:07 eey weet iemand hoe die film heet met die gast die op een nieuwe school komt als nerd, dan moet hij naar de gevangenis en dan word hij stoer egmaakt door zo'n gekke neger? die film is geniaal, new kid heettie fzo, weet iemand het? JAJAJA DEZE HEB IK ZEKER GEZIEN die film is fatoe as a mahfucker maar de titel weet ik ook zo 1,2,3 niet .. new kid komt ZEKER in de buurt is all i know.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
die is zo de shit ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hier gevonden hij heet The New Guy http://www.imdb.com/title/tt0241760/ edit: deze man heeft em in verschillende delen op youtube geslingerd nog ook.. kanje em checken als je em echt zo hard vind. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 19:18:13 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
oh shit natuurlijk, thanks man! ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
And you don't stop - 30 years of Hip Hop kan iemand mij deze docu opzoeken please ![]() ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
kanker praktische opdrachten! ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
de lama's![]() ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
= ik heen geweest Donderdag.. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 20:48:52 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Eleonore![]() |
![]() | ![]() |
ja?,dope. vooral ruben & ruben![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-03-2008 @ 20:51:55 ] ---------------------------------------- GINGERS HAVE SOULSSSS!!! | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Zeker ze waren weer goed ![]() Te grappig allemaal waren ze goed die avond ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik moet alle afleveringen van het afgelopen seizoen nog inhalen.. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ik niet! | ||
Rallic Molotov IV ![]() |
![]() | ![]() |
alles goed hier... ---------------------------------------- Yo, Dre....produce me some dope beats, so i can write Detox in one week | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
altijd ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb weer eens een kankerharde beat gemaakt. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
wie heeft eigenlijk nlhiphop gemaakt? de site hé! ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Die twee met de rode namen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Tis jammer dat ik niet rijmen kan, anders had hij het geweten in rijm die gediste man *tomdidom* @Tariq: Ik heb de site en het forum gemaakt qua techniek. Dap is wat meer met de inhoud bezig. Inprinciepe is alles door dap en mij gedaan en gemaakt. (en reviews door oa. Muss070, Ozcan, Huuseh, Noedels, Spook! en Bram, en Schaduw en Monn-E en Bigsam ook en pffff excuus voor wie ik vergeet, zo bedoelde ik het niet.) ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
dap en sbu zijn die eckte eckte. | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
Yawwww | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ooh oké ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
hehe, np. Antwoord is vrij summier, maar wel correct, vraag is vaker gesteld, staat ergens ook wel een heel uitgebreid antwoord met de geschiedenis enzo. Maar das denk ik wat lastig te vinden ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
je moet spade niet geloven hoor tariq hij zegt wel vaker dat hij die site heeft gemaakt maar in werkelijkheid ben ik dat, ik ben het brein achter het hele nlhiphop kweet niet hoe hij er bij komt ofzo..kan die niks aan doen ---------------------------------------- .... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
dat hoeft ook weer niet ben geen journalist :p maar dan weet dat ik voortaan heéél aardig tegen jullie moet zijn :p, morgen weer school pfff..... ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
hehe ja echtwel ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Beats Work mayne. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
he kut de schoolsite ligt plat, dus ik weet mn rooster niet | ||
![]() | ![]() |
sja dat word netjes om 8uur aanwezig zijn.... (om er dan achter te komen dat je pas 12uur hoeft te starten) ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
denk het ook replay haha ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: sbu schreef op 03-03-2008 @ 00:10 sja dat word netjes om 8uur aanwezig zijn.... (om er dan achter te komen dat je pas 12uur hoeft te starten) Of dat word uitslapen tot 12 en er dan achter komen dat je 8 uur moest beginnen ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja echt hoor... dus extra lief tegen mij zul je bedoelen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ja replay... ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dan niet hoor...jammer dat je spade wel gelooft omdat ik hem rood heb gemaakt ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
dat klinkt gewoon vies... ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ghehehe ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
late night chatsletten! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Naad schreef op 03-03-2008 @ 00:09 Beats Work mayne. hehe, hij is hard he ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 03-03-2008 @ 00:34 late night chatsletten! Yeah! Ik ga m'n Windows opnieuw installeren. Een legale rocken nu. @ Ari: Ja, maar dat knippen is zo'n gedoe. Als je een vind met losse tracks, PM me weer. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
jezus ga je dat nu nog doen.. ow is al tijdje geleden zie ik.. benje nog wakker wel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee hij slaapt welke gek is er nu nog wakker.. ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha tozz wat ga je met mij slowchatten als ik je ook op msn spreek | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ssstt wij spreken elkaar niet op msn![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ow nee ik ken jou niet eens.. wat doe jij nog wakker zo op dit tijdstip dan | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |