Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Mc_Sphinx Zoekt een leven op Google! ![]() |
![]() | ![]() |
Hallo allemaal, de prijzen zijn bekend: 1e CD/DVD bon 25� 2e CD/DVD bon 15� 3e CD/DVD bon 10� vanaf vandaag kun je jezelf inschrijven op het forum waar de competitie zal plaatsvinden. denk er aan dat je het inschrijven volgens de regels doet dan kan er weinig misgaan! gebruik ook dezelfde naam als op het forum anders word je inschrijving geweigerd dit om ghost accounts te verkomen! deze links kan je gebruiken: http://www.music-scene.nl http://bravo.messageboard.nl/35421/index.php succes en dat er maar veel mensen mee zullen doen! BTW de prijzen zijn een kleinigheid doe vooral mee om het meedoen ![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Is het audio of tekst? En waar worden de prijzen van betaald? | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
in (ik kan me niet bij music-scene niet [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 19:09:41 ] ---------------------------------------- niet | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
NA doet het voor de money gek! | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Tekst/audio? En wil je dat ik m'n adresgegevens gelijk mee geef of zal ik het na de finale gewoon doen? | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -Profix schreef op 03-03-2008 @ 19:06 NA doet het voor de money gek! ne man voor de lol en om mn skills te vergroten ![]() ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
tekst en audio allebei zolang er maar genoeg inschrijvingen zijn![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
ingeschreven ![]() | ||
![]() | ![]() |
waarom lukt het niet noapo?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 19:40:06 ] ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
weet ik niet ik krijg die boven aan de scherm te staan: Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw. ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 03-03-2008 @ 19:53 weet ik niet ik krijg die boven aan de scherm te staan: Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw. Blijven proberen , meer members meer fun! ![]() | ||
![]() | ![]() |
http://bravo.messageboard.nl/35421/index.php en bij deze? ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: jaa tis gelukt thnx man.. ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
yeah, in, dope shit ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Noapo je bent nu al berucht....Wats met die Kees de Koning jokes dan..? | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehehe ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mario schreef op 03-03-2008 @ 20:24 Noapo je bent nu al berucht....Wats met die Kees de Koning jokes dan..? nou kijk maar op ML75 ![]() dat kees de koning me dope vond enz enz.. Toen heb ik me nog zwaar voor schut gezet, maar shit gebeurd is gebeurd, iedereen maakt wel is de domste fouten, maar ja je leert er wel wat van denk ik ![]() nou ja als je wat meer wilt weten stuur me maar een PM anders spammen we dit topic vol ![]() (Ik weet niet wat ik vandaag heb) [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 20:32:53 ] ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe dat was kk grappig, mja iedereen verdient een 2e kans toch, gelukkig word je nu wel beter en shit maarruh props naar MC sphinx gek, dope dat je die shit allemaal geregeld hebt, reclame maken maar ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Ait vond net dat telefoon gesprek.. echt zo gaar hoe noApo reageert. Ik krijg nou niet echt het idee dat hij er met open ogen intrapt. Zijn moeder wel btw![]() | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Tegen die tijd heb ik wel weer tijd. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Dionysus Dio_Deus is niet meer... |
![]() | ![]() |
Quote: Mario schreef op 03-03-2008 @ 21:06 Ait vond net dat telefoon gesprek.. echt zo gaar hoe noApo reageert. Ik krijg nou niet echt het idee dat hij er met open ogen intrapt. Zijn moeder wel btw ![]() wtf? ![]() ---------------------------------------- wat nu? wat nu? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Dionysus schreef op 03-03-2008 @ 21:16 (...) wtf? ![]() Ze hadden NoApo gebeld thuis , en een gast deed alsof die van topnotch was echt super droog. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Wat een pauperforum : "Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw." ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Iminic schreef op 03-03-2008 @ 21:21 Wat een pauperforum : "Ongeldige sessie. Probeer het aub. opnieuw." Moet je de andere link nemen. 1 van de 2 schijnt het niet te doen... | ||
![]() | ![]() |
Oh haha, ik zie het al ja ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 21:25:27 ] ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Straatknaapjes![]() |
![]() | ![]() |
ik ben in, dat is Mank-g met een G op het einde | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mario schreef op 03-03-2008 @ 21:06 Ait vond net dat telefoon gesprek.. echt zo gaar hoe noApo reageert. Ik krijg nou niet echt het idee dat hij er met open ogen intrapt. Zijn moeder wel btw ![]() nahjaa ik was heel naief nog steeds maar niet zoals toen. maarja tis gebeurd dus Klaar is kees dude dat gesprek is tog verwijdert? je kan hem niet meer bij speedyshare downloade tog. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 21:40:09 ] ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Jawel hoor , er stond een recent ge-uploade op een Z-share link. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
[quote]Mario schreef op 03-03-2008 @ 21:58 Jawel hoor , er stond een recent ge-uploade op een Z-share link.[/quote verdorie nog aan toe zeg ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Hoe kwamen ze aan je tel nr btw? | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Mario, kan je dat telefoongesprek ff PM-en![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 22:09:38 ] | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
mij ook ![]() | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
heheh ja weurd naar zjoerd | ||
CB-finest Spaadvader ![]() |
![]() | ![]() |
Weet niet wanneer de deadline gaat zijn, maar kan pas over dik 2 weken beginnen als ik mee zou doen... heeft dat enig nut? ---------------------------------------- Ik ben erg, zo erg dat jij je er aan gaat ergeren. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ja mij ook auub ik wil het horen ( EN ik ben echt serieus) wil horen hoe ik voor schut stond![]() ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Hier is de link http://www.zshare.net/audio/84151673c59f71/ Als je wilt dat ik hem weghaal PM je maar. [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2008 @ 22:23:11 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: CB-finest schreef op 03-03-2008 @ 22:16 Weet niet wanneer de deadline gaat zijn, maar kan pas over dik 2 weken beginnen als ik mee zou doen... heeft dat enig nut? Het is sowieso nog niet gestart en de deadline duurt 2 weken dus gewoon meedoen ![]() | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Off-topic: Wat ontzettend saai dat telefoon gesprek Ben aangemeld als voter trouwens. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
site offline? ---------------------------------------- argh | ||
HeiligKanon | ![]() | ![]() |
hoezo kan ik niet op die site komen?? beide sites reageren niet .... ---------------------------------------- als je me zoekt drink ik tequilla in de dokter.... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Tot wanneer kan je inschrijven? | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
ICQ Nummer: AIM Naam: Wat moet je daar invullen bij het registreren man:S ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
niks, gewoon leeg laten, alleen username en wachtwoord, en email adress voor het activeren van je account | ||
![]() | ![]() |
ait thanks t is gelukt ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
hey wat een grappig idee, is dit dus forum tegen forum ofzo? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
niet echt, tis gewoon battlen iedereen tegen elkaar, maar dan met lui van verschillende fora's, dus finale kan NLHH vs NLHH zijn maar ook NLHH vs HHN edit: lijkt mij ingg, anders kom je never nooit niet een keer uit met indelen [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2008 @ 14:42:38 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ok ok, ik heb beetje rondgekeken daar, veel nlhiphoppers, maar als het goed uitpakt lijkt me dit erg vreed om te volgen man! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
thnks bigsam de inschrijvingen zijn in volle gang dus ik heb er vertrouwen in![]() en idd de eerste ronde wil ik zoveel mogelijk fora tegen elkaar hebben staan maar op een gegeven moment kom je toch mensen van hetzelfde forum tegen die elkaar moeten battlen dat hou je niet tegen. en vanacht was er storing op de server van het forum dus lag het even plat maar nu kan iedereen er weer op komen!! kom op mensen show your skills!! ik heb er zin in ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 04-03-2008 @ 17:01:39 ] ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
![]() | ![]() |
noapo heb je dat filmpje van youtube nog![]() ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
![]() | ![]() |
inmiddels 12 aanmeldingen voor tekst en 10 voor audio! dat kan nog meer zijn mensen!!! kom op doe mee hoe meer hoe beter! ltrss ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] |