Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thijs1988 schreef op 06-03-2008 @ 23:47 Word naar Giant Edit: Komt binnenkort nieuwe Harold & Kumar uit. Ben benieuwed ![]() Word?! ![]() | ||
Kadee![]() |
![]() | ![]() |
gezondheid! oh..... fatoe.... ---------------------------------------- http://www.binnenlandsefunk.nl | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
LAUWESHIT if you hustlin and get it walk about and dont spit |
![]() | ![]() |
http://quicksilverscreen.com/index?page=1 http://www.joox.net [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2008 @ 23:57:52 ] ---------------------------------------- Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 06-03-2008 @ 23:57 ![]() ik val voor em in Hou je bek nerd, ik mag al 5 jaar bier halen WAT NOU GEK!! BOEM PLOXX HIERRRR | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
in mijn mooi dorpje meisje net 16 en jongen net 15 hebben een kindje gekregen ![]() ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 06-03-2008 @ 23:57 ![]() wats metjou ego? waarom reageer je niet op mij? vink niet tof weetje ---------------------------------------- .... | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
Jah. | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2008 @ 00:03:52 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja man, wij vatten alles heel erg serieus op van het internet want iedereen kennen we ook hierzo en gaan we ons druk maken enzo en dingen te erg opvatten, ja man. maar ik ga slapen, kben moe slaap lekker iedereen die gaat slapen ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Replay wat is er met jou aan de hand? Waarom doe je zo dan. Ik ga weer verder met Hotel babylon checken, dope serie. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Tariq schreef op 06-03-2008 @ 23:40 @ thomas doe nou niet tof je mag net ook een jaar bier drinken.. respect man hehehe jonge k zit toch te kutte jonge | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
stoere praatjes? whut had dat nie eens geleze maar ja psacal backte me al whut! | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
hallo? ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
ha die buitengewoon, vandaag nog played woordgrapjes over je naam gehad? | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
ha die thomas nee . ---------------------------------------- ya diggg | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ja sorry thomas ik vat alles te serieus op! boks ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
hehe ja k ga wel maffe boks | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
blijft een lekkere track Tim - Geloof me ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
1 broodje kaas met gebakken champignons en kaas, bingo! ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
2 x kaas? | ||
Hof van Jaeden Koning der Armen ![]() |
![]() | ![]() |
Pff.. Damn, ik ga een tosti fixen.. of een ei bakken.. ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
dobleye ga je ook meedoen aan die remix contest van fatcap express? | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
que-ta-ma ? Yes please Heyyy ik ben altijd te laat met die remix contests. begin er rustig aan mee, en heb m klaar als de winnaar bekend is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
bij deze weten we de deadline niet dus gewoon meedoen heheheh | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb honger. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
whaddup met jou beetje lopen te posten zonder op msn te zijn | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Oh kut. Ja whatup met dat.Ik rol net m'n bed weer uit mayne.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ga online dan teringaap | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Oja. Ghehe... Jiggy is vervelend op de Kees tape. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kanker wat ben ik toch lekker beats aan het blazen zo laat op de avond, ragstijlen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
haha swike ik geil nog steeds op die track van me die ik je net stuurde.. heb net opgeruimd btw haha.. straks nog maar ff die track finetunen en hopen dat ik em af kan ronden | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja en terecht gek, alleen vindt ik die acca echt te gammel, maar goed, doe je niks aan offcourse. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Het ligt aan Jiggy, Vent.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ja toch probeer nu die verse van jiggy nog fatsoenlijk te laten klinken maar is moeilijk hahahaa | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
pff ik vind heel die tekst plus flow niks man, maar heeft iemand het origineel? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Oh, misschien ga k ook wel even iets fixen met die acapella.. en misschien ook niet. Afhankelijk van tijd en zin enzo.. What's up met Jiggy bij die pella dan? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
@Bigsma er is geen origineel van.. die moet jij maken, alleen de acapella is gereleased. dobleye jiggy komt gewoon wack met een gekke flow die moeilijk te plaatsen isss | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
damn wat is het fucking laat en wat ben ik fucking ver weg van waar ik wezen moet en dan toch nog thuis zijn... | ||
![]() | ![]() |
Je moet in bed zijn en je hebt een groot huis? ---------------------------------------- Check www.hofvanjaeden.com! | ||
baggy![]() |
![]() | ![]() |
[wat hiervoor stond was niet meer dan, bla...bla...bla] [ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2008 @ 03:18:54 ] | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: baggy schreef op 07-03-2008 @ 03:12 [wat hiervoor stond was niet meer dan, bla...bla...bla] Waarom typ je er daarna dan iets voor? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
het word al laat | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Watjes, is er dan niemand nog wakker? | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
jawel, net een half uur, en we gaan er weer tegenaan.... pffff.... ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
jazeker | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb vannacht ook net wat te weinig geslapen eigenlijk.. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Dope, ik ken het hele hoofdstuk duits uit men kop na een uurtje of minder leren, zeer chill en bio niet zo, maar da is ook gewoon kut, ask spirit ---------------------------------------- argh | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Aaaante up! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |