Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
heey 16 bars NL/En 1 Ronde Topical : NLHipHop is Dood 3 votes deadline volgende week donderdag [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2008 @ 16:34:16 ] ---------------------------------------- niet | ||
HeiligKanon | ![]() | ![]() |
als jullie topical doen, doe dan eentje over de olie strijd you know saudie arabie shit toch ---------------------------------------- als je me zoekt drink ik tequilla in de dokter.... | ||
Mario Lekker toch ![]() |
![]() | ![]() |
Of over Kees de Koning ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
grappenmaker....![]() ---------------------------------------- niet | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
olie strijd lijkt me niks, l o l at mario ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
uuh volgende week woensdag of vandaag??![]() ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
volgende week, of vanavond als je met leuk onderwerp komt. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
bloemkolen! ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Mc_Sphinx Zoekt een leven op Google! ![]() |
![]() | ![]() |
Spruitjes![]() ---------------------------------------- Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!! | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
de rijpe negerinnen live sex lijn | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
neem als topic: waarom niemand een serieus topic kan verzinnen (serieus dus) edit: kan je meteen weer erin zetten NLhiphop is dood!!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2008 @ 21:39:08 ] ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Juudet Klein maar fijn. |
![]() | ![]() |
Afvallen? Speeltuinen? Flamingo's? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 05-03-2008 @ 21:35 de rijpe negerinnen live sex lijn Als jullie die doen zing ik de dopeste van de 2 op een beat ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja noapo aan jou om er een te kiezen ![]() | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Pasen![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2008 @ 01:07:09 ] ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
kuys Protected |
![]() | ![]() |
^^![]() ---------------------------------------- Kuys | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind de topic van MOD wel aight zullen we die doen? ---------------------------------------- niet | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
MOD, de rijpe negerinnen live sex lijn is voor sommige mensen heel serieus hoor.. | ||
![]() | ![]() |
sure succes | ||
NLSFLOW Literatuur ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ben benieuwd![]() ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
hey deking mag ik uitstel van 2 dagen want ben te druk. ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
ooh deze leeft nog, vroeg me al af.. ehr ja zet m maar op volgende week woensdag, zit in examen week | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
ok man uitstel tot volgende week woensdag ---------------------------------------- niet | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
alsof 'n tekst schrijven zoveel tijd kost. | ||
![]() | ![]() |
Quote: GIANT schreef op 12-03-2008 @ 17:54 alsof 'n tekst schrijven zoveel tijd kost. Ligt eraan, je kan snel een tekst in elkaar flansen.. Maar als je Een week lang over een tekst gaan nadenken, punches verznint, research doet naar je tegenstander en in de Bus ofzo allemaal lines verzint zal je waarschijnlijk een beter resultaat krijgen dan in een dag ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Vote noapo. | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 12-03-2008 @ 18:25 Vote noapo. 7 jaar lid van NLhiphop en dan een Preshow vote? ---------------------------------------- And now, I'd like to return to the classic. | ||
![]() | ![]() |
hahaha kanker harde shit vriend gewoon om geen no-shower te zijn WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JE bewijst het topic je leeft niet meer dus ik dis je met onzin en shit en ja dus ik beef niet meer ennehr ja ik zet een line neer alsof het niks is in tegenstelling tot de rest van de heule nlhiphopmeut shit wat een gay instelling no-show bati no-show bati ohja ik diss jee kaaankeertjee haaard gelukkig win ik zo het is echt een hele grote pak van me hart nlhiphop is dood kijk naar die foto's van al die die tjapppiess dan ze zijn nog doder dan in misschien 40 jaar in de toekomst mijn pappie man ze zijn nog doder als een wedstrijd tussen die tjappies ajax en pisvee ja en met zon punchline zeggen ze daar wint die de battle echt dik mee om dit topic te winnen heb ik je stiekem in het echie met een mes vermoord en dan schrijf ik op je voorhoofd nlhiphop is nu dood, man wat ben ik toch gestoord je hield nlhiphop levend want we konden al je teksten dissen enzo nu is alleen loyal mc nog over en wot de fock gek die kerel vervangt je niet echt ik mis je zo ik reanimeer 5000 uren om je weer levend te krijgen en het lukt me nog ook noapo is back maar iedereen haat je en verlaten nlhiphop dus het is hier echt dood | ||
![]() | ![]() |
Vote NoApo. Zijn Noshow kwam harder dan jouw text. | ||
![]() | ![]() |
haha ja daar heb je een punt | ||
MoordRappers Breng Die shit Ik breng hem harder Terug! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: deking schreef op 19-03-2008 @ 23:41 hahaha kanker harde shit vriend gewoon om geen no-shower te zijn WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JE bewijst het topic je leeft niet meer dus ik dis je met onzin en shit en ja dus ik beef niet meer ennehr ja ik zet een line neer alsof het niks is in tegenstelling tot de rest van de heule nlhiphopmeut shit wat een gay instelling no-show bati no-show bati ohja ik diss jee kaaankeertjee haaard gelukkig win ik zo het is echt een hele grote pak van me hart nlhiphop is dood kijk naar die foto's van al die die tjapppiess dan ze zijn nog doder dan in misschien 40 jaar in de toekomst mijn pappie man ze zijn nog doder als een wedstrijd tussen die tjappies ajax en pisvee ja en met zon punchline zeggen ze daar wint die de battle echt dik mee om dit topic te winnen heb ik je stiekem in het echie met een mes vermoord en dan schrijf ik op je voorhoofd nlhiphop is nu dood, man wat ben ik toch gestoord je hield nlhiphop levend want we konden al je teksten dissen enzo nu is alleen loyal mc nog over en wot de fock gek die kerel vervangt je niet echt ik mis je zo ik reanimeer 5000 uren om je weer levend te krijgen en het lukt me nog ook noapo is back maar iedereen haat je en verlaten nlhiphop dus het is hier echt dood Yo Hahah! Cker! luister, je hebt gelijk nlhiphop is dood,, mensen praten stoer en voelen zich groot.. maar uit de tekst blijkt dat ze wack zijn kinderen van 13 tjaa die mss gek zijn,, ze praten over je moer,, en ze praten over doden,, zie ik wel aan jouw dan blijft er maar 1 over,, het geeft niks knul je leert het vast wel,, battle zonder schelden.. 9 mm in het spel. ik zchiet je neer, en weet ik veel wat ze kramen,,, kijk naar je zelf en ga een diploma halen ![]() die punten intresseren me niet,, maar ik wil me mening uiten en als je het met teksten wint.. kom dan maar nara buiten. ---------------------------------------- Got It! | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
ow god dit weer ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
![]() | ![]() |
hahaha waar de fuck heb jij t nou weer over moordrappers? ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
deking sorry dat ik niet heb gedropt heb ff zo veel gezeik, met ouders en shit. ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
sorry van mij late drop, want heb best veel gezeik. en ik kon er niet meer van maken. Haha je tekst kwam niet eens over bij mij. Jongen ik begrijp niet eens wat jij over mij zei. Jongen ik blaas je op, dan heb je pas een opgeblazen gevoel. En ja nlhiphop is dood, door jij jouw achterlijke onacceptabele smoel. Ja jongen ik omzeil je met een fucking zeil op je hoofd . Ik gebruik je als een dweil en maak daarmee mn vloer zo schoon Mario zei het al, ik kom zelfs harder als ik no show. Je komt zelfs te gay voor een fucking homo Damn dit word nu een battle, maar zo word nlhiphop weer levend. Maar ik settle deze battle, zonder maar iets te weten. Dat nlhiphop dood gaat door de haters hier online, Die maken iedereen belachelijk met hun fucking basisschool rijm. En als ze kritiek krijgen dan worden ze gek. Maar dat bewijst gewoon ze zijn net als deking zo vreselijk wack. Jongen bij deze battle ben ik de king en jij de slaaf. Liever donder jij van nlhiphop en dan word nlhiphop weer gaaf. ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
voten maar of? ---------------------------------------- niet | ||
MoordRappers Breng Die shit Ik breng hem harder Terug! ![]() |
![]() | ![]() |
niet op mij ![]() ![]() ---------------------------------------- Got It! | ||
![]() | ![]() |
nice man noapo,. als je dit vergelijkt met je eerste teksten ben je echt gegroeid | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
thnx man ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 22-03-2008 @ 19:55 voten maar of? sorry voor de kick ---------------------------------------- niet | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
vote noapo ik kan dat van deking niet eens lezen man. het is een grammatica fout. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
meer votes ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
haha wtf gaan we hier nog voten? mijn tekst was toch niet serieus, overwinning mag je hebben hoor noapo ![]() | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
nee dat vind k niet cool![]() ![]() of als je wilt verbeter je hem tog ![]() ik moet nog veel leren dus, k wil wel gewone battles en niet zomaar winnen. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-03-2008 @ 15:30:42 ] ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
of mensen vote gewoon![]() ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
votes of? ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
kan dit eigenlijk niet worden afgemaakt of hoe zit dat? ---------------------------------------- niet | ||
theBuddha Jeeva The Buddha |
![]() | ![]() |
NlHipHop is Dood is zo'n Lex Goudsmit onderwerp,.. ---------------------------------------- Ik breng je sick steez als 40 jaar geleden. | ||
![]() | ![]() |
Ik vote no-apo , hij noemt mij in zn text ![]() | ||
FreshS De frisse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vote NoApo. Zijn Noshow kwam harder dan jouw text. Vote NoApo too ![]() ---------------------------------------- Yo momma so poor she can't afford to pay attention | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 ] |