Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 05-11-2009 om 11:06:26
Ik heb hem nu 24/7 geluisterd en kan nu goed beoordelen dat het een geweldig album is.

De hoogtepunten vind ik;

Strange Muisc Box, collabo met Krizz Kaliko en Brota Lynch Hung.
Hele harde beat en Tech komt heel nice. Krizz ook.

Blackened The Sun, gruwelijke track. Wat rustigere track, maar nog steeds heel hard. Tech flowt hem gruwelijk, al helemaal in het begin van het derde couplet.

Check Yo Temperature, harde track over haters tijdens het uitgaan. Tech komt wederom gruwelijk. Alleen de vrouwelijke rapper die na hem komt digg ik wat minder.

Pinocchiho, waarschijnlijk een van de ziekste tracks van K.O.D. In deze plaat vertelt hij dat hij vrouwen wilt op eten, but just wanna be a normal boy. Duistere beat.

Low, super nummer. Tekstueel weer ontzettend sterk. Een mengeling tussen rustig en hard.

K.O.D. de titeltrack is ook een hoogtepunt van het album, duistere beat en Tech op z'n best.
They call me the king of darkness when I offer you no pain
Why would they label me heartless when your love is my cocaine

The Martini, super nummer om het album mee af te sluiten. Dit is een story telling track. Krizz Kaliko zingt het refrein heel nice en Tech vertelt kippenvel verhalen, met name het laatste couplet.
Hoe hij zijn producers etc vermeld is ook cool.

Dit vond ik de hoogtepunten, maar de rest van de platen is ook gruwelijk. Wat me ook opvalt is dat Tech heel veel verschillende dingen gebruikt in z'n muziek. Veel verschillende flows maar ook veel aparte muzikale dingen. Bijvoorbeeld een vertraagd refrein, een koor op de achtergrond, fluister- of kinderstemmetjes en allerlei andere (kleine) dingetjes die het helemaal compleet maken.

Absoluut een klassieker en must have.

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 05-11-2009 om 16:29:09
@ Jthag

Die diversiteit qua beats & flows maakt zijn muziek ook juist zo sterk
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 06-11-2009 om 12:45:02
JTHag waar is In the Trunk???
en Hunterish? Die Irv da Phenom is kk ziek
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op vrijdag 06-11-2009 om 12:56:22
@weazel, klopt. Ik had het in het verleden ook al opgemerkt maar bij dit album nog wat meer.

@L2, Yeah die zijn idd ook te gruwelijk. Maar zoals ik zei, elke plaat is gruwelijk. Die ik genoemd had vond ik zelfs boven de ''gewoon'' gruwelijke platen uitsteken.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 06-11-2009 om 13:07:53
in the trunk vind ik wel het diskte nummer van die cd op dit moment, smaken verschillen ook enz, bumpy knuckles komt echt onverwachts met een new school style op b-boy. die track demon,en die laatste van threesix mffia heerlijke flow. Killing you die beat teringggg... angel, demon... strangle, screaming. Eigenlijk dat hele album aan.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 06-11-2009 om 13:18:04
ga hem dan toch eindelijk maar eens luisteren (A)
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 06-11-2009 om 13:21:22
schande
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 08-03-2010 om 23:49:26
https://www.youtube.com/watch?v=TFQjmc0CqD0

Al een tijdje uit maar nog niet gepost, gruwelijke track en dope clip

En binnenkort...



Al in de pre order haha

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 11:20:40
hij brengt heletijd die kut tracks uit. zo verander je de scene ook niet he.........
throw her in the trunk bitchessss
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 09-03-2010 om 12:39:23
Ik vind Low juist een gruwelijk nr
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 09-03-2010 om 12:42:50
commercieel vindik niet erg(mensen hebben zoiezo dat woord verkeerd in hun hoofd)
maar dit vindik commercieel commercieele tracks...
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 09-03-2010 om 12:49:09
Nee man
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 30-03-2010 om 15:46:56
Vandaag Lost Scripts of KOD binnen gekregen
Dalijk maar eens goed checken..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2010 @ 13:17:26 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Weazel
Gepost door Weazel op woensdag 31-03-2010 om 05:15:01
Je bent er weer snel bij, ik moet hem nog halen.
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 31-03-2010 om 12:43:10
lost scripts extra tracks??
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op woensdag 31-03-2010 om 13:22:29
Haha ja klopt, ik had hem al gepreorderd.. ik wist dat ik hem uiteindelijk toch wilde hebben en als je hem preorderd krijg je een gesigneerd exemplaar en nog wat extra's.. ik denk dat ik met verzendkosten en alles zo'n 8 euro kwijt was, dus dat is goed te doen..

@L2, ja het is een EP met 5 tracks. Ik heb ze oppervlakkig gehoord en ze klinken erg dope. Het eerste nr, Like I Died en laatste nr, Last Sad Song, vond ik er uitspringen.




----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Weazel
Gepost door Weazel op donderdag 06-05-2010 om 09:14:41
As one of independent Hip Hop’s most successful and respect emcees, Strange Music’s Tech N9ne has performed everywhere around the country, but for the Kansas City-born rapper there’s simply no place like home.

On May 18, Tech N9ne will be releasing K.O.D. Tour: Live in Kansas City, the result of his November 21 homecoming performance last year. The DVD features footage of his performance, as well as performances from the entire Strange Music crew (Krizz Kaliko, Kutt Calhoun, Big Scoob) in front of nearly 3,000 concert attendees. K.O.D. Tour: Live in Kansas City marks the second DVD performance Tech N9ne has released, with Strictly Strange being released last year from his “Strictly Strange Tour” in 2008.
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 06-05-2010 om 19:49:37
Dope.

Deze zomer komt hij ook op het Splash festival, dus kan ik hem weer eens live checken.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 22-06-2010 om 00:59:58
Nieuwe clip van zijn nieuwe collabo album dat er binnenkort aankomt


27 juli nieuwe cd, tech blijft echt over productief (gelukkig)



Ga hem deze week even pre orderen, moet hem uiteindelijk toch hebben en nu zitten er nog extra's bij, dat zijn altijd goede acties van hem

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op vrijdag 30-07-2010 om 00:31:54
Heb gisteren zijn nieuwe album binnengekregen. Het is een hele andere stijl maar het is weer een toppertje. Moet er nog even aan wennen en hem wat beter checken maar ik weet zeker dat ik hem hard ga diggen.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op maandag 27-09-2010 om 23:40:32
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Hij is echt een machine, nu alweer een nieuw album
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 28-09-2010 om 10:45:06
Lekker jthag anders kon ik echt niet weten dat ie weeer een nieuwe heeft echt machineshit
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 28-09-2010 om 13:14:45
Niet normaal he
25 oktober komt hij officieel uit


So I was laying in my hotel room in Paris when Kaliko got the news that his best friend since childhood Chris Buckles just died awaiting a heart. While I was trying to act like I didn't see Kali breaking down , my aunt Susie called crying saying mom was back in the ward. So then that’s when I went to my iPod to escape sadness. While going thru my playlist, I stumbled upon 5 paid for but unused beats from the K.O.D. collection. As much as I wanted to run from them, Seepage was born. To all the people that interview me, I would rather not talk about Seepage simply because I told fans on the Lost Scripts that those would be the last of K.O.D. I thought I could stay clear of K.O.D. but found out there's no way out totally. So until I can figure out how to balance this thing I'd rather not speak on it due my lack of understanding . Hope you enjoy it though! It's more anger than usual. Sorry n shit but thanx. TECH N9NE


Krizz Kaliko heeft overigens ook een nieuwe cd (Shock Treatment) hij is ook dope


dit is nog een nieuwe clip van zijn laatste album
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-09-2010 @ 13:52:57 ]

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
NoJoke
if you cant stand the heat, get out of the kitchen
Gepost door NoJoke op donderdag 21-10-2010 om 11:26:07
Seepage EP gaat hard worden nog een paar dagen


----------------------------------------
I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son,
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 21-10-2010 om 17:21:20
heb er zin an
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op donderdag 11-11-2010 om 14:00:28
Ik vind EP wel dope, maar had er stiekem iets meer van verwacht.
Hij bestaat uit 6 tracks, maar de eerste is alleen een intro met gepraat.
Vervolgens komt het nummer Seepage, dat is wel echt een ongelofelijk hard nummer.
Nummer drie is boven geplaatst Asshole, die is ook wel nice.
Nummer vier is uit het madness genre, niet helemaal mijn ding. Zeker niet slecht maar je moet er een beetje voor in de stemming zijn ofzo.
Vijf is wel nice maar erg kort (haalt de 2 min niet)
En het laatste nummer is opzich wel nice.

Zeker geen slechte EP, maar niet zo dope als ik hem verwacht had.
----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
Jthag
De Voorzitter
Gepost door Jthag op dinsdag 13-12-2011 om 00:42:56
Toch maar weer even een Tech N9ne update

Kwam net deze video van Ego Trippin tegen, een van mijn favoriete tracks van zijn gratis te downloaden tape "Bad Season"


En inmiddels is zijn collabo cd Welcome to Strangeland er ook, met als eerste video "Who do I catch", harde shit!

----------------------------------------
Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek
 Index / Muziek /   [Pagina: 1 2 [3] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0107 sec.