Index / Radio, televisie en film / | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
ik heb caiway en nu is mtv base mtv dance geworden ![]() wtf is er aan de hand. ik heb niks aan tmf pure man [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2008 @ 14:57:03 ] ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ok ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk dat ze op t kanaal van mtv base nu mtv dance hebben gezet. gokje maar hoor. | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
shit is erg!!! 2 kanalen die zonder waarschuwing worden gewisseld!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh einde van de wereld | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Locutus of Borg schreef op 08-03-2008 @ 15:33 shit is erg!!! 2 kanalen die zonder waarschuwing worden gewisseld!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh einde van de wereld ieuw wat een kutreactie. ![]() kan die jongen toch ook niks aan doendat hij wil weten wat er is gebeurd. miss heeft iemand anders het ook meegemaakt ofs en kan hem helpen. | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
laten we uithuilen op mekaars schouders | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
owja ik moest de sarchasme tekstopmaak invoeren hier komt die dan [sarchasme]shit is erg!!!![/sarchasme] | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
ik begrijp je sarchasme wel hoor vriend ---------------------------------------- joden | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
beetje kinderachtig dit, het is maar een vraag ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
als ik een eerste post zou maken op een forum waar je voor het eerst bent, dan zou ik ook voor dit gaan denk ik ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 08-03-2008 @ 16:49 als ik een eerste post zou maken op een forum waar je voor het eerst bent, dan zou ik ook voor dit gaan denk ik h1hihi1h1i1 4r1, tuig! ---------------------------------------- Sabr | ||
![]() | ![]() |
sj3 w3333333333333t tOk ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Locutus of Borg schreef op 08-03-2008 @ 15:33 shit is erg!!! 2 kanalen die zonder waarschuwing worden gewisseld!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh einde van de wereld het is niet gewisseld hij is gewoon weg. ik kijk alleen maar mtv base nederlandse music tv sucks. ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Maar wat moeten wij met deze informatie? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
maar tmf brengt toch nog steeds die urban shit? right? anders kijk ik echt geen tv meer hoor ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
shit debiel dit, iedereen flipt over een normale vraag, doe toch normaal en @ lilweezy, was me nog neit opgevallen, maar mtv base draaide eigenlijk alleen urban, r&b en commerciele hiphop, niet veel aan eigenlijk, sommige nieuws programma;s waren wel chill tho' ---------------------------------------- argh | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hij wil gewoon tof doen met digitale televisie! ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
lilweezy![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 08-03-2008 @ 17:22 Maar wat moeten wij met deze informatie? damn jij klikt erop heb je geen mtv base kom dan niet praten. ik wil weten of het aan mijn verbinding ligt of is het bij iedereen zo. ik zij niet omg omg mtv base is weg. ---------------------------------------- stop bitching you lil internet thug [lilweezy IS A MISTAKE just call me chelz] | ||
blgcrew![]() |
![]() | ![]() |
Ben jij de echte Lil Weezy??? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
toch welkom ![]() | ||
Index / Radio, televisie en film / |