Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Destilleman Gepost door Destilleman op zaterdag 08-03-2008 om 21:49:58
Dis mijn eerste text ooit dus stamp et nie gelijk de grond in.



Naar de club met me maten lekker keten, en al je dagelijkse problemen vergeten aan het eind van de avond ben je versleten.

Biertje hier biertje daar met het drinken van bier ben je nooit klaar, rondjes halen voor elkaar, eenmaal uit de club ben je hier en daar, focking gaar

je valt zowat uit elkaar je wankelt hier en daar zelfspot hier en daar soms krijg ik echt helemaal niks voor elkaar maakt nie uit wat je lult je raakt toch geen gevoelige snaar.

Ik stel me effe voor hoor,ik ben dus De Stille Man ik zit meestal te staren een beetje afwezig, maar tussen mijn oren ben ik altijd bezig.

Ja deze leerdamse kaas komt ook een poging doen, ik ben net zo lastig als die poep onder je schoen, ik heb geen poen dus kan er ook niet dom mee doen.

Ik kom uit Leerdam, maakt niet uit wat lult man, ik ben de nieuwe vlam in de pan, maakt niet uit als je zegt dat ik er niks van kan,

ik ga toch door dit is mijn spoor ookal vind je mijn texten goor, ik maak vieze dingen lekker, net als groentesmoor.ik heb niks te verliezen ik ga ervoor.

Ja ik weet het, ik zie er niet uit als iemand uit de scene, maar dat is juist het probleem al die stereotypen, als ze die nou is de afgrond in kiepen.

Ja ik ben achttien jaar al volwassen volgens de wet, maar volgens mij ligt een volwassen niet de hele dag in bed.

Nee dat was maar een grapje, kijk effe uit voor dat afstapje je gaat steeds verder naar beneden, je gaat ondergronds.

Ik zit hier op mijn kamer van 2 bij 2 meter, me kamer is klein maar mijn gedachten zijn groot, identiek als glas in lood, net als in de kerk

ik ben niet religieus, gelovige mensen kijken niet verder dan hun eigen neus, maken elkaar af voor een stukje grond in de naam van god, als er een god zou zijn nou dan heeft

hij zijn hoofd te ver in zijn eigen kont, Ik heb hem nog niet gezien jij wel? nee dat komt omdat je er niet gelooft stille, de mensen die juist geloven zijn degene die killen.

sorry voor als ik je heb beledigd, maar het is voor een deel wel de waarheid en als je het er niet mee eens bent krijg dan maar de schijt.

We zitten maar te zeiken op de Nederlandse regering zo gaat ons eigen land steeds verder naar de tering.

Ja ik ben nog een broekie een rookie maar hou maar op, je valt hier en daar uit elkaar als een American chocolat chip koekie.

Totale isolatie volle consentratie op zoek naar inspiratie soms van die rare gedachten als zo'n neonatie. Ik ben geen racist dat woord kan maar beter in de nutteloze kist.

We zeiken wel op elkaar en schieten op elkaar, mama waarom is deze wereld zo focking gaar.

Daarom zoeken mensen afleiding en lopen weg van de grote boze wereld plegen zelfmoord man je leven is net als dansen op een koord.

IK zit nu op mijn kamer in Leerdam noord, ja mijn leven gaat hier en daar ook voort.

Ik heb nog geen eigen style hier en daar wel een eigen flow, go go go dit is mijn eigen show.

Ik ben niet zo goed gebekt dat is hetgene wat mij wel eens nekt maar als ik zo in je ogen kijk ben je een beetje afwezig ik ben ook al effe bezig, dit is zo gebeurd

zometeen is het jou beurt maakt niet uit als je het wel of niet goed keurt, dat is niet jouw taak jij moet luisteren, jij moet deze skills doorfluisteren.

zodat ze zich aan hun koptelefoon kluisteren.

Ik zit hier lekker met een blikje rebull in mijn luie bureaustoel zonder doel verre van cool met een grote smoel verdwaald in mijn gedachtenpoel,

zit dan weer te staren een beetje afdwalen, nee mijn gedachten zijn niet neer te halen, ik hoef niet te luisteren naar die verhalen, voor de mijne

hoef je niet te betalen, deze is bedoelt om van het internet af te halen.

Ow jah, Mijn echte naam is dus Maarten volgens mij ben ik duidelijk dus ik schud hier de kaarten.

Ik zit hier alleen, niemand weet dat ik dit schrijf maar dit staat nu op papier en is uit me witte lijf.

----------------------------------------
Voor jou is je trukkendoos net als een pot appelmoes, je krijgt em niet open.
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 08-03-2008 om 21:51:17
voordat ik het lees, heb ik al een tip, feed komt daarna
niet na elke zin een regel wit doen enz. maar gewoon onder elkaar en dan na 4 lines kan je een regel wit doen of na 16 , net wat je wilt. leest een stuk makkelijker

edit :

opzich wel dope tekst maar je zinnen zijn te lang en daarom klinkt het op het laatst niet meer, als je ff andere indeling maakt zou het een stuk beter flowen.
ehm ja . sommige zinnen vond ik heel dope bijv dat stukje over 'isolatie,concentratie' maar daarna verpest je die zin eigenlijk door er te ver op in te gaan. vind ik.

je zinsopbouw kan ook beter, bij sommige dingen mis ik woorden dus je zou je teksten ff kunnen overkijken en controleren op onduidelijke dingen en spelfouten voordat je ze dropt.
ik denk dat verdere dingen die ik nu niet zo goed kan verwoorden wel wordt gemeld door anderen, ik ben hier ook nog niet zo lang dus ik weet ook nog niet zo goed wat wel en niet moet en blabla.
mijn tip , lees veel andere teksten en lees de tutorial (de link weet ik zo niet).

welkom op nlhiphop

edit : de tutorial https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=3543
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2008 @ 22:03:58 ]
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op zaterdag 08-03-2008 om 21:52:29
woord naar aapje, volgens mij zijn je zinnen te lang dan bedoel ik ook te lang
----------------------------------------
niet
sickjack Gepost door sickjack op zaterdag 08-03-2008 om 21:59:20
Quote:
NoApologies schreef op 08-03-2008 @ 21:52
woord naar aapje, volgens mij zijn je zinnen te lang dan bedoel ik ook te lang


nou zo is raymtzer ook bekend geworden te lange zinnen


----------------------------------------
dont act a fool,i'm far from stupid
i'm smart like a harvard student
aapje
Gepost door aapje op zaterdag 08-03-2008 om 22:02:38
Quote:
sickjack schreef op 08-03-2008 @ 21:59
(...)

nou zo is raymtzer ook bekend geworden te lange zinnen



ja maar waarschijnlijk is zijn zinsopbouw en alles een stuk anders dan die van de ts
sickjack Gepost door sickjack op zaterdag 08-03-2008 om 22:04:59
Quote:
aapje schreef op 08-03-2008 @ 22:02
(...)

ja maar waarschijnlijk is zijn zinsopbouw en alles een stuk anders dan die van de ts


ja dat zeker,heeft niks te maken met lange zinnen though
----------------------------------------
dont act a fool,i'm far from stupid
i'm smart like a harvard student
Weazel
Gepost door Weazel op zondag 09-03-2008 om 08:22:10
Gewoon een stuk of 16 lines onder elkaar.
Heb je tekst verder nog niet gelezen.
Ja ik weet het, we zijn lui hier
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op zondag 09-03-2008 om 13:46:59
hij is alweer vertrokken denk ik
----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
Destilleman Gepost door Destilleman op zondag 09-03-2008 om 13:53:29
Ik ben er nog
----------------------------------------
Voor jou is je trukkendoos net als een pot appelmoes, je krijgt em niet open.
Destilleman Gepost door Destilleman op zondag 09-03-2008 om 15:32:50

----------------------------------------
Voor jou is je trukkendoos net als een pot appelmoes, je krijgt em niet open.
NLSFLOW
Literatuur
Gepost door NLSFLOW op zondag 09-03-2008 om 15:41:50
Destilleman was het toch? Gozer ik kwam er echt niet door, sorry. vermoeiend was het. en ik ben al zo brak.

Maarja, ik vind over die lange zinnen inderdaad niet zo erg.. leest makkelijker maar toch.. Als iedereen de regeltjes van die tutorial gaat volgen enzo dan rappen we hier dadelijk allemaal hetzelfde... ontwikkel je eigenstijl, kenmerk jezelf (zoals raymster) door BIJVOORBEELD je lange zinnen. heb skeit,
[ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2008 @ 15:51:40 ]

----------------------------------------
And now, I'd like to return to the classic.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0081 sec.