Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op woensdag 04-06-2008 om 00:42:02
Aannemer is beter.

'Dit is geen hasj, dit is een baksteen'.
yayzus
Gepost door yayzus op woensdag 04-06-2008 om 00:48:45
Quote:
Naad schreef op 04-06-2008 @ 00:42
Aannemer is beter.

'Dit is geen hasj, dit is een baksteen'.

hahahaha
----------------------------------------
Razor blades under the tongue,Nigga i will eat your face
dap
038
Gepost door dap op woensdag 04-06-2008 om 14:47:37
Dag Dour afficionados,

Nog 42 dagen scheiden ons van de volgende editie van Dour Festival, van donderdag 17 tot zondag 20 juli. Afspraak dus het derde weekend van juli aan de voet van de terrils op de Plaine de la Machine à Feu. Zullen eveneens aanwezig zijn: 200 groepen, goed voor 300 uur muziek, gedurende 4 dagen!
Veel variatie dus voor een zacht prijsje.
200 GROEPEN, 6 PODIA, 4 DAGEN!

Nieuwe namen:

DJ Krush - Ratatat - Chuck Dukowski Sextet - Flat Earth Society meets Jimi Tenor - Tim Vanhamel (Millionaire) - The Germans - General Mindy - Casey - Didier Super et son groupe - Sierra_sam & Marcus Vector live - The Heliocentrics


Na zijn doortocht van vorig jaar is Otto Von Schirach van plan om ditmaal schoon volk mee te brengen naar Dour. Zo zullen ook Esperanza (zangeres uit Miami) en Dj Urine (Frankrijk) van de partij zijn.

Minder goed nieuws komt er van Do Make Say Think, die hun Europese tour annuleren en dus niet naar Dour zullen komen.
KOOP NU JE FESTIVALTICKET (85 EURO in voorverkoop voor de 4 dagen van het festival)!

We hebben het festivalterrein nog wat uitgebreid en een aantal drukke passagelaatsen wat verbreed. Ook de camping pakken we anders aan dit jaar. De camping blijft vlak naast het festivalterrein liggen, maar zal wel worden opgedeeld in verschillende zones.
Toch zijn we niet van plan om meer tickets te verkopen. De capaciteit van het terrein zal beperkt blijven tot 36 000 bezoekers per dag, net zoals vorig jaar.

Ondanks geruchten die de ronde doen en de vlotte ticketverkoop (nog beter dan vorig jaar) blijven er nog dagtickets en combitickets beschikbaar (met en zonder camping).

dour festival

Opgelet: koop je campingticket op voorhand. We willen de wachttijden aan de ingang zoveel mogelijk beperken. Vorig jaar kwamen jullie, op 4 uur tijd, met 23 000 mensen aan in Dour op woensdagavond. Parking en pendelbus zijn inbegrepen in de ticketprijs om files op die plaatsen zoveel mogelijk te vermijden.

Alle info over tickets op http://tickets.dourfestival.be
HET LEVEN ZOALS HET IS: HET FESTIVAL
Het unieke concept van Dour Festival blijft bewaard, maar we willen dit jaar wel een aantal zaken verbeteren.

Naast de nieuwe indeling van de camping en maatregelen om de circulatie op het festivalterrein te verbeteren en files te beperken, voorzien we ook twee grote ontspanningszones waar je rustig kunt chillen.
Op beide plaatsen vind je een nieuwe stand met speciale bieren. Daar kun je dus op je gemak van de Belgische specialiteiten genieten!

Nog meer aanpassingen:

* meer vuilnisbakken en toiletten
* nieuw systeem om afval op te halen en te sorteren
* schoonmaakploegen die 24 uur op 24 in de weer zullen zijn. Help hen dus zoveel mogelijk.

De komende dagen mag je van ons nog meer nieuws verwachten.

dour festival

We plooien ons dubbel om er een geslaagd festival van te maken voor deze twintigste editie.

Voor meer info over het festival, de groepen en tickets kun je terecht op www.dourfestival.be

Tot binnekort,
Het team van Dour Festival
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op woensdag 04-06-2008 om 14:54:31
Ik las 'm ook net. Bring it on, ik heb m'n kaartje al een maand of twee.
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 04-06-2008 om 15:16:01
Ook goede reggae namen.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
upnorth
Geile Scheisse!
Gepost door upnorth op woensdag 04-06-2008 om 15:41:36
Ga ik volgend jaar wel heen. Of naar Sziget ofzo. Dit jaar wordt het weer Lowlands.
----------------------------------------
Days to come
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 04-06-2008 om 16:28:12
Lowlands sowieso!
Lerraimy
Nege-duust
Gepost door Lerraimy op donderdag 05-06-2008 om 15:29:48
was vorig jaar de shit maar ik ga dit jaar waarschijnlijk niet terug, alles wat me interreseert op de affiche heb ik al gezien.

Ik ga naar splash man, Jay-z, ditc, Mop, Mia, Saigon, Ice cube, phete philly, shaggy , en veeeeeeeeel meer


wordt dik
----------------------------------------
[url]www.lerr.be[/url]
dap
038
Gepost door dap op woensdag 11-06-2008 om 22:00:14
Dag Dour aficionados,

De line-up van Dour Festival is nu bijna 2 weken rond en de grote dag nadert met rasse schreden!

De ticketverkoop belooft alle records te breken. Muziekfanaten die hopen in juli nog een ticket kunnen vinden, zouden er wel eens aan kunnen zijn voor de moeite... Wat nu al vaststaat is dat de records van 2007 zullen sneuvelen voor deze 20e editie.

Tijd dus om nog wat verrassingen aan te kondigen voor onze twintigste verjaardag.
EEN EXTRAATJE VOOR DE 20e EDITIE!

De eerste verrassing is de terugkeer van de Wu-Tang Clan. Vorig jaar zetten ze de Last Arena al in vuur en vlam en ze wilden graag terugkeren om mee de twintigste verjaardag te vieren!
Wu-Tang! Wu-Tang! zal dus opnieuw uit duizenden kelen te horen vallen op de Plaine de la Machine à Feu. De invloedrijke East Coast crew zakt dus net zoals in 2007 af naar Dour. Method Mad, de grote afwezige vorig jaar, zal ditmaal wel van de partij zijn. Ze staan op de affiche voor vrijdag, in het goede gezelschap van Ice Cube, om er hun nieuwe album 8 DIAGRAMS voor te stellen.
Hip hop and you don't stop !
Zu vs Dälek vervangen Do Make Say Think!

Een uitzonderlijk niet te missen project! Ter gelegenheid van de twintigste verjaardag vormen de Italianen van Zu een combinatie met Dälek voor wat een explosieve passage belooft te worden! Experimentele hiphop doorspekt met noisy uitbarstingen: geen enkele beperking is deze bende teveel. Denk Public Enemy, Tricky, of nog My Bloody Valentine. Geen wonder dus dat Dälek intussen getekend heeft op Ipecac, het legendarische label van Mike Patton.
Na zijn doortocht in 2005, die in het gehuegen van de gelukkige festivalgangers gegrift zal blijven, en na zijn passage met de Young Gods vorig jaar, komt Dälek dus ditmaal met Zu. Ook die kennen het festival goed, want zij stonden er al in 2004 en vorig jaar samen met Scorn en Joe Lally de superbegaafde bassist van Fugazi, met een cocktail van jazz, rock, noise en elektronica. Mis dit dus niet!

En vermits alle goede dingen uit drie bestaan, hebben we nog een aantal nieuwe namen voor de affiche van dit jaar met Poulycroc, Humo's Rock Rally winnaars Steak n°8 en het MishMash Soundsystem als feestelijke afsluiter!

Andere verrassingen volgens nog tijdens het festival.

Nog 36 dagen tot het festival... wij tellen alvast af!
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op donderdag 12-06-2008 om 00:30:27
Jeeeeeeeeeeeeeeezus!
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op donderdag 12-06-2008 om 08:13:19
wu-tang, wu-tang !

ik kreeg het ook net in mijn mailbox!
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
dap
038
Gepost door dap op donderdag 12-06-2008 om 08:51:53
net als vorig jaar... en dat was niet super. Leuk om weer eens te zien maar niet meer dan dat
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op donderdag 12-06-2008 om 09:17:15
Waarschijnlijk ontzettend druk. Ik heb ook geen zin om uren vantevoren daar te gaan staan, of zo, om een beetje 'n goed zicht te hebben.
rotzooi
Gepost door rotzooi op donderdag 03-07-2008 om 15:39:20
bwaa heb ze vorig jaar gezien, ik was er 10 minute van op voorhand en ik stond echt super goed!
ik ga ze zeker dit jaar weer checke!!
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op dinsdag 08-07-2008 om 18:44:12
Nog 'n weekje..

Tijdsschema:
http://dourfestival.be/nl/1/tableaux

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-07-2008 @ 18:45:00 ]
Oude_Schaterhand
Katslau
Gepost door Oude_Schaterhand op donderdag 10-07-2008 om 01:15:56
lekker zompen in de modder.. t ruikt ook zo lekker op dour hehe hoop voor jullie dat t niet gaat regenen zoals vorig jaar.. en dat ze meer wc's hebbe.. en dat de entree goed geregeld is.. en dat er meer plaats op de camping is... enn datteh.........
----------------------------------------
TILBURG 013
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op donderdag 10-07-2008 om 01:21:54
20% extra plek.. en ik hoop dat 't weer wat bijtrekt ...
jamme
Catweazle
Gepost door jamme op donderdag 10-07-2008 om 01:24:17
check zeker Akro
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op maandag 21-07-2008 om 22:38:04
het was godverrr geniaal.. en boswottels was mad van de kaart, lekkeaaah
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 22-07-2008 om 11:54:40
zegop
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op dinsdag 22-07-2008 om 12:30:48
Dour was zàlig ! focking nice gewoonweg !

Ice Cube, Wu-tang en Sinik kickten de house !
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
Naad
Insomniac
Gepost door Naad op dinsdag 22-07-2008 om 13:49:20
Het was goed geregeld moet ik zeggen.. weinig gezeik met wachten, entree, etc.. ik ben vooral losgegaan op alle elektro shit, kankervet.. maar Wu-Tang was ook even leuk. Als mensen goeie shit willen weten van me, moet je even wat posten.. dan maak ik 'n leuk lijstje.
rotzooi
Gepost door rotzooi op dinsdag 22-07-2008 om 20:21:33
dour was vet! de organisatie is een pak verbeterd vergeleken met de vorige jaren qua wachten, camping, security,..
ice cube was de shit!!! brachten veel sfeer, vond het ook vet dat ze veel nummers van westside connection hebben gespeelt!!
wu tang was ook vet alleen was het geluid slecht afgeregeld (helft van de micro's kwamen niet boven de beats en de andere helft dan weer te veel) en dat ze 20 minuten te laat waren en dat het net dan begon te regenen maar het was nog altijd super!
black moon vond ik ook wel vet om te zien en live te beluisteren!
voor de rest zalige elektro!!
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zaterdag 21-03-2009 om 14:49:00
Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.



en er komt nog zoveel meer
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
rame
Gepost door rame op zaterdag 21-03-2009 om 14:57:37
IAM, vet.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 21-04-2009 om 17:36:45
HIP-HOP/RAP/EXPERIMENTAL/NU-JAZZ
Assassin * // Fakkelbrigade * feat. Opgezwolle & Typhoon // La Swija * // Medine * // Psy4 de la Rime *
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 21-04-2009 om 17:57:50
Harde line-up
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0132 sec.