Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
Destilleman Gepost door Destilleman op donderdag 13-03-2008 om 22:50:59
Ik heb wat geschreven
kunnen jullie even wat feed geven?
Zodat ik het kan verbeteren, ik ben nog een beginner
hij is nog niet helemaal af . moet nog langer in waarschijnlijk nog verbeterd worden enz.


Zit in de bus naar utrecht, zit te staren de wereld om me heen lijkt niet meer echt.
Het is net alsof je je ziel en hersens even naast je legt, je bent leeg van binnen....
In mijn hoofd zie je alleen maar blanco zinnen, ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik zit maar op mijn kamer, het is net alsof mijn visie bewerkt is met een hamer, ik zie het niet meer zitten
Ik weet niet wat ik moest doen, ik zit alleen maar thuis zonder poen, zonder vooruitzichten
het enige wat je doet zijn je plichten
Het leven is niet zo zonnig als in die mooie gedichten, kijk naar al die sombere gezichten
voor sommige mensen is het leven alleen maar een overvloed van slechte berichten, veel te leeg

voor te veel mensen is het leven alleen maar een donkere steeg.
Maar het veranderde allemaal voor mij toen ik die mic in mijn handen kreeg.
Ik word steeds sterker als ik het verleden in mijn hoofd beetje bij beetje wegveeg.
Ja die steeg, als je daar in vast zit is je leven veel te fukkin leeg.
Voor mij was het over toen ik een reddende hand kreeg.

Ik schijf het nu van mij af,dat is mijn manier, het werkt beter dan te veel bier.
Ik wil niet alleen zijn, daarom staat mijn deur altijd op een kier, ja soms is het leven mijn
grote klier,meestal wild als een losgeslagen stier, soms zo rustig als een zonsondergang op de pier.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-03-2008 @ 23:43:11 ]

----------------------------------------
Voor jou is je trukkendoos net als een pot appelmoes, je krijgt em niet open.
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.