Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
perez-cruz-bora
spain-hiphop-heart
Gepost door perez-cruz-bora op vrijdag 14-03-2008 om 13:47:56
Rapper weet wat je doet als je mij benadert .. jij vuile verrader..ik laat je bloeden als een ader..
je stond daar lijp te staan ,maar iedereen weet dat je niet door kan gaan op jouw wijze ,want mijn wijze is de manier om te leven op deze straten zoals het hoort, je gaat eronderdoor maar krabbelt weer overeind dat is de echte lijn om deze te verwezen zoals een weeskindje niet blij zal wezen zonder zijn pappie of mammie in de buurt om mee te leven , ik heb dingen gezien in het leven wat ik liever niet wil laten weten
Ik heb tijden gekent om niets te geven nu ken ik tijden waar het normaal is om veel te geven,we moeten niet blijven smeken dat iemand van boven ons leven herstelt,dat is makkelijk maar je moet toch zelf alles geven om te blijven leven dat staat verteld in ieders gegeven leven,neem het niet te zwaar op laat het zweven.. .ennuh......

....het is triest zoals het gaat maar je moet weten waar het leven overgaaaat....


refrein (2x): [i]en wil je weten hoe ggaaaat met deze mensen op de straaaat..
we zijn gekomen om te feesten is waar het leven over ggaaaat...
er zijn sommige die denken dat ze hOOg in het leven staaan...
maar mensen weten niet hoe het leven ervoor staaaaat..... Op de straattt.....
[/i]


Mijn leven is verbeterd na vele zware jaren, ik weet nu hoe de rechter oordeelt over leven op de straten.hou je aan de regels anders ga je naar de bajes.dat is niet de plek waar je je leven wilt ervaren.
ben eigenwijs maar luister naar mensen die het leven al jaren leven.ze kunnen je misleiden maar ook de toegang geven om verder te gaan in het zware leven.het lijkt soms een droom die op je afkomt maar dan toch gas terugneemt en van je afstompt. weet dat je zelf je kracht bepaalt het is psychologie alles wat bestaat,dus zorg dat het leven in je hoofd alles weerstaat, je geest dat is wat echte kracht maakt en dat zal je helpen met te overleven op de straat... (in deze nederlandse staaaaat)

....het is triest zoals het gaat maarja je moet weten waar het leven overgaaaat ...


refrein (2x): [i]en wil je weten hoe ggaaaat met deze mensen op de straaaat..
we zijn gekomen om te feesten is waar het leven over ggaaaat...
er zijn sommige die denken dat ze hOOg in het leven staaan...
maar mensen weten niet hoe het leven ervoor staaaaat..... Op de straattt.....
[/i]



dit is niet de volledige versie en niet de afgeronde versie wordt nog aan gepast..een mattie van me vond hem dope...dus kheb de tekst aan hem doorgepaast zodat hij er wat mee kan doen in (zijn) rapscene...... laterrrr tje
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 14-03-2008 om 13:49:24
Wat ik er zo hier en daar uitpik ziet er goed uit, maar zou je de tekst even goed kunnen posten? Dan is het makkelijker lezen voor de mensen, dus gewoon enter na elke bar.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 14-03-2008 om 13:52:06
ja pcies, dat is echt veel duidelijker...

het ziet er opzich wel goed uit ja, maar wees geen ghost writer man tape het gewoon zelf
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
perez-cruz-bora
spain-hiphop-heart
Gepost door perez-cruz-bora op vrijdag 14-03-2008 om 13:56:22
Quote:
Jspr schreef op 14-03-2008 @ 13:49
Wat ik er zo hier en daar uitpik ziet er goed uit, maar zou je de tekst even goed kunnen posten? Dan is het makkelijker lezen voor de mensen, dus gewoon enter na elke bar.

ja idd maar dan moet ik ff opnieuw posten en dan staat het er dubbel op you know! ja het maakt mij niet hoe het er staat ..de mensen begrijpen het toch wel als ze ff in gedachten een beatje eronder gooien en proberen te voelen ... daar gaat het tenslotte om... laterrr
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 14-03-2008 om 13:58:16
Wat is er mis met ghostwriter zijn? Een ghostwriter hebben suckt harder
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Snacky Gepost door Snacky op vrijdag 14-03-2008 om 17:27:10
haha ja dat zeker, maar ik weet niet...ik zou het raar vinden om mijn eigen gedachten en visies door iemand anders te laten uiten..
----------------------------------------
I'll piss on your mpc, give you a urine sample
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 14-03-2008 om 17:28:13
Ey Perez je kan je bericht editten hoor! Gewoon op dat potloodje/papier klikken (tussen de 4 icoontjes hier rechts in beeld).
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op vrijdag 14-03-2008 om 17:58:59
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------^


hier kun je hem editen

succes
[ Dit bericht is gewijzigd door op 14-03-2008 @ 17:59:45 ]

----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.