Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
eadg
No coment
Gepost door eadg op maandag 07-05-2001 om 20:31:59
Welke oipers volgen of kijken weleens naar WWF?
Vind je het een echte sport of is het gewoon volksvermaak of een combi van beide?

Enneh .... owjah , nog een vraagje, wie weet op welke zender je het kan ontvangen, want ik volg het alleen via de banden
en dat is wel een erg duur geintje.
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 08-05-2001 om 09:55:51
't Is circus. Gewoon vermaak dus. Net als in het circus kunnen ze moe worden van wat ze doen en gaat er wel eens iets fout en is in principe van te voren bepaald wat er gebeurd.
Op DSF (dahct ik) wordt het wel eens uitgezonden. Dat is Duits sport 7 maar dan niet geflopt. Verder kan je het ergens op i-net ook volgen (goh) ook met kleine filmpjes in kutkwaliteit maar ik weet niet of je daar nou echt om zit te springen of wat het URL is.

WWF = World Wildlife Funds toch ?
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 08-05-2001 om 10:12:35
WWF is lachen!! vroeger veel gezien toen dat nog op Eurosport was. T is wel dikke nep, maar toch een goeie show.
teigetje Gepost door teigetje op dinsdag 19-03-2002 om 07:07:04
Volgens mij is het gewoon volksvermaak...

Maarre, waarom heeft Flagg nog niets in deze thread gezegd? Hij is volgens mij nog wel de grootste fan in de OIP
----------------------------------------
Code #404: User not found
limon
Gepost door limon (Oldschool) op dinsdag 19-03-2002 om 10:46:26
Vermaak, maar wel beetje boel overdreven. En dan al die fans in zo`n zaal... Vroeger had ik zo`n spel op de nintendo en de pc, die waren wel extreem cool!
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op dinsdag 19-03-2002 om 13:02:38
Ja het is idd wel grappig om te zien..

vooral die lenige gasten, die zich soms door zo'n stunt zelf meer pijn doen als de tegenstander...
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 19-03-2002 om 18:23:35
Het is vermaak.. maar dat vermaak bieden.. dat is TOPsport.. hmmz.. moeilijke vraag..
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
Flagg
Your nothing like me...
Gepost door Flagg op woensdag 20-03-2002 om 09:59:58
teigetje schreef:
> Volgens mij is het gewoon volksvermaak...
>
> Maarre, waarom heeft Flagg nog niets in deze thread gezegd? Hij is volgens mij nog wel de grootste fan in de OIP

Hmja, vreemd zeer vreemd

Maar goed, ik vind dus wel dat het sport is, als je ziet hoe die gasten getrained worden voordat ze de ring in mogen.

Ik weet natuurlijk ook wel dat (bijna) alles van tevoren in scéne is gezet, maar ik heb ook ooit eens een documantaire gezien over bret "the hitman" hart, en daarin werden de beginnende worstelaars bijna harder afgemaakt dan bij een ander soort vechtsport.

Als je zelf met 1 van de gasten in de ring zou gaan staan en hezelfde moet doen as zij doen zou je er wel een paar weken ziekenhuis aan overhouden
----------------------------------------
The bottom line is money nobody gives a fuck
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0089 sec.