Index / Muziek / | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Soms heb je van die momenten dat je even gewoon relaxte hiphop wil hebben. Dus niet die rauwe, harde biets. Dus in de richting van Memento etc. Heeft iemand tips? ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Jerry_Hh | ![]() | ![]() |
Cartes - Zo Kalm ---------------------------------------- kijk mama zonder handen | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
skiggy rapz - on my own Voldoet perfect aan je omschrijving. DAC - Ik meen 't echt 0118 - vier rookpauze ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9937 | ||
Ok, skiggy rapz even checken. Rest heb ik al, bedankt! Ja, ik zag het, maar ik vind toch een verschil tussen rustige, relaxte hiphop en mooie hiphop... [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2008 @ 17:16:27 ] ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
baas b en lange frans - zinloos | ||
sungman er is daar nog onraad sire ![]() |
![]() | ![]() |
opgeduveld - de stabiele factor | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
opgezwolle - rustug | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
Quote: sungman schreef op 15-03-2008 @ 17:34 opgeduveld - de stabiele factor Relaxter kan niet ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 15-03-2008 @ 17:13 skiggy rapz - on my own Voldoet perfect aan je omschrijving. DAC - Ik meen 't echt 0118 - vier rookpauze | ||
DirtMcGirt Ronald McAkuma ![]() |
![]() | ![]() |
Pete Philly & Perquisite shit.. ---------------------------------------- Fock jullie gasten, ik ga naar huis | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Relaxter kan zeker niet. ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Ja, pietje filly heb ik dus alles al van. Nog meer shit vanuit die richting? ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Nomak, Nujabes, Common ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
Dicecream/ Candy Dulfer - Het is zoals het is Oh buitenlands: Blue Sky Black Death, erg chille shiz [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:49:05 ] ---------------------------------------- Sabr | ||
Lugubermens 30-04-'45 ![]() |
![]() | ![]() |
surya heeft een aantal liedjes die wel lekker rustig zijn verder weet ik niet man ik luister alleen surya (is ie trouwens allochtoon of wat??) ---------------------------------------- Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk! | ||
United![]() |
![]() | ![]() |
Ja hij is inderdaad buitenlands, maar doet dat er toe? ---------------------------------------- Oke oke. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Aesop rock heeft wel sjillie nummers ---------------------------------------- argh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: United schreef op 16-03-2008 @ 17:43 Ja hij is inderdaad buitenlands, maar doet dat er toe? is die dat ja? is wel indiese(?) naam, maar dacht dat die nl was ghehe grappig zoveel meer - DAC k vind hem chill ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja Franse roots. | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 16-03-2008 @ 18:37 (...) is die dat ja? is wel indiese(?) naam, maar dacht dat die nl was ghehe grappig zoveel meer - DAC k vind hem chill indische ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wist dat ik iets fout deed![]() ---------------------------------------- .... | ||
Saizen Duku |
![]() | ![]() |
Dax heeft veel chille nummers | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
jij hebt sowieso een chille stem, niet te rauw ofzo op Veelplegeresurrectie kom je chill niet denken dat je een gouden keel hebt nu ![]() ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Elmero Rotterdam |
![]() | ![]() |
Pete Philly & Perquisite Oh, stond er al. Nou, verder vind ik veel nummers van Opgezwolle chillin, denk aan regendans, gebleven, rustug, park. Duvel met leven, alles gaat voorbij, Typhoon - vlieger, U-Niq met muziek, and so on. GMB is ook wel relaxt.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 20:51:08 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
tim & tomster - kind in jezelf ---------------------------------------- .... | ||
Oke, bedankt allemaal voor de tips. Ik merk dat ik alle rustige nederhop al heb... ![]() ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Lugubermens 30-04-'45 ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het uitgezocht surya is half koerd en half italiaan... wel beetje vreemde combi vind ik maar hij maakt wel chille pokkoes ---------------------------------------- Afschuwlijk, onzuiver, smerig, weerzinwekkend, macaber, obsceen, goor, onappetijtelijk, walgelijk, onsmakelijk, ranzig, onrein, vuil, onhygiënisch, vunzig, dreigend, verdorven, goddeloos, immoreel, afstotelijk, ziek, monsterachtig, lelijk, vreselijk! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Emo-hiphop Promoot gewoon even mijn eigen shit enzo | ||
Ja, ik heb het al gehoord SLM, best dope. Die richting bedoel ik inderdaad dus. Alleen je zagte ch begint op een gegeven moment te irriteren. Toch kudo's. Ben trouwens gewoon Top Listener op Last.FM van jullie! (Ook de enige maar dat maakt niet uit) [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 22:41:18 ] ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
vejay Je kan me niet koudmaken, ik heb een bodywarmor. |
![]() | ![]() |
Wudstik, nederlandstalig. En veelal chillende beats. Luister er zelf pas kort na, weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. | ||
Pavlove![]() |
![]() | ![]() |
sweatshop union - thing about it, stolen memories, today beatnuts - hammer time aesop rock - no city wax tailor - walk the line cunninglynguists - mexico, georgia, things I dream, dance for me (sowieso erg veel chille nummers hebben die gasten) hilltop hoods - city of lights, riding under one banner dilated peoples - reach us inverse - so far gza - cold world rakim - 18th letter amp live - video tapez niks nederhops bij dus, maar sowieso allemaal relaxed ---------------------------------------- Owkee, maar ken je Fróns? | ||
Hankie ZVM ![]() |
![]() | ![]() |
wudstik - als ik opgezwolle - rustug Kleine jay & cartes - heineken speakerkratjes yes-r ft. typhoon - bedankt om er maar een paar tenoemen ---------------------------------------- Zware Van Melle | ||
Index / Muziek / |