Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-03-2008 @ 16:52 waarom heb jij een witte elfer als avatar aapje? omdat dat een vet mooie auto is die in onze garage staat XD | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
ah ja, hij heet Rik, ik ga er van de zomer misschien ook werken, Na mn examens | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
aapje is noapalogies | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 16-03-2008 @ 16:54 (...) oh? dacht ik wat dan http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaap_%28rust%29 ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
pum is jaloers ---------------------------------------- argh | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
hoezo ben ik noapologies dan ?![]() | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Du hast recht, sorry ---------------------------------------- argh | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een onzin, de benodigde hoeveelheid slaap die een mens nodig heeft is per individu gewoon verschillend. Ligt aan je levensstijl. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
slm haat ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Dat ook natuurlijk. | ||
Quote: SLM040 schreef op 16-03-2008 @ 17:07 Wat een onzin, de benodigde hoeveelheid slaap die een mens nodig heeft is per individu gewoon verschillend. Ligt aan je levensstijl. Misschien gaat het over het gemiddelde per leeftijd? Quote: De hoeveelheid slaap die je nodig hebt hangt niet alleen van je persoonlijke behoefte af maar wordt ook beïnvloed door je leeftijd. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
Statistieken heb je geen bal aan wanneer het om het gemiddelde gaat. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ondanks de kleur wil ik dan toch wel een beetje verkering met je aapje. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
moet je heel lief zijn. ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:18:11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben rijk, compenseert dat genoeg? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
nee ik had het over LIEF dat is iets anders dan GELD. tss.. de jongens van tegenwoordig , wat moet je ermee ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hoe rijk? | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Allemaal afblijven van livio, opgetieft! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
niet rijk genoeg voor een eigen 911 iig | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Quote: aapje schreef op 16-03-2008 @ 17:20 nee ik had het over LIEF dat is iets anders dan GELD. tss.. de jongens van tegenwoordig , wat moet je ermee ![]() probeer maar eens met LIEF te betalen bij een willekeurige winkel. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
moeahahahaa livio kiest toch voor mij hoor leyla ![]() hoop ik voor hem. anders kanie nog wat beleven ![]() @don ik ben toch godverdomme geen winkel ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:26:18 ] | ||
![]() | ![]() |
lol sinds wanneer doet die emoticon dat? die van aapje. hogan knows best, die fan,.,. haha gaat te ver | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Aapje, lief-io heeft genoeg liefs. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
oooh ik had ff neit door dat appje een meisje was nou welcome op nlhh meid | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeg het ze Iminic! | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
haha thanks pummety zeg jij het mij zelf maar livio! wil geen viavia verkering ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat een gedoe, ik dacht dat tegenwoordig een happy meal en wat beltegoed voldoende was? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
gadver mac donalds. en ik heb abbonement. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dat is tegenwoordig nog een flinke investering Livio ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
![]() | ![]() |
mc chicken is freaking lkkr en mcflurry om dood voor te gaan | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Pick me livio, pick meee! Voor een McChicken doe ik alles, weet toch! Kijk, pum weet het al! [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:37:32 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
DutchNelson Bye Bye |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- het is hiphop dus we downloaden het gewoon urban kk lijers, Bye Bye | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
materialistische bitches hierr ![]() ik vraag beetje liefde en men begrijpt het niet ![]() waar gaat het naartoe in de wereld. pff. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ik wil tapen, maar ons pap en men zus is thuis,wack ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Schijt aan hun ik zing hier ook endna zeggen ze 'ja je hebt je aandacht gehad nu bek dicht' | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je zou de eerste zijn die zo is aapje ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
haha komt er een vriend langs, gaat ie op de bank tv zitten kijken valt ie in slaap ![]() ff een stift zoeken [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:43:49 ] | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
geef hem een poepsnor en neem een foto ---------------------------------------- argh | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hey is dat www.thuisbezorgd.nl een beetje betrouwbaar? | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
@livio ik ben gewoon een beetje speciaal @masahiro geniaal ![]() | ||
![]() | ![]() |
haha dutchnelson die gaat te ver ![]() @ Masa, hitler hem op zn cartmans ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Nare streek, ik val ook altijd bij iedereen op de bank in slaap. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
iemand audio battle? ---------------------------------------- argh | ||
ik terror geen slapende vrienden meer. [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-03-2008 @ 17:49:06 ] ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
![]() | ![]() |
hallo negers | ||
aapje![]() |
![]() | ![]() |
goetuhmiddag pummety | ||
![]() | ![]() |
haha aapje gemiddeld 16 posts per dag, wie topt? | ||
![]() | ![]() |
jij bent geen neger of wel | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
pum wat had je gespit op talent night? ---------------------------------------- argh | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |