Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
Patta
Gepost door Patta op woensdag 19-03-2008 om 23:01:37
Heracles - Roda JC is nog lekker bezig,
ik gok op Heracles.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 19-03-2008 om 23:04:57
Ik hoop ook Heracles, al heeft Roda misschien een grotere kans om van de kakkerlakjes te winnen. Dus eigenlijk interesseert et me niet.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Mutz
Gepost door Mutz op woensdag 19-03-2008 om 23:05:03
laf laf laf bla bla...
kampioene !
tot stratum
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 19-03-2008 om 23:17:37
strafschoppen!

roda wint!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2008 @ 23:26:04 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op woensdag 19-03-2008 om 23:27:05
Bah vind 't jammer voor heracles,

voor feyenoord zelf maakt het me niet veel uit, moeten allebei te doen zijn

edit: aiaiai, wat valt gomes me tegen bij die actie van heitinga, een kaart vragen met gebaren en ook nog eens voor de 2e keer neervallen. Dat had ik niet verwacht van m

btw: wat denken mensen hier over zijn uitspraken over spelen in 't nederlands elftal?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-03-2008 @ 23:52:23 ]
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 19-03-2008 om 23:57:50
wel een beetje teleurstellend van Gomes ja, maar ook wel belachelijk van Heitinga

en laat hem maar komen in het Nederlandse Elftal, een betere vervanger van Van der Sar zullen we niet snel vinden
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 19-03-2008 om 23:59:39
lullig voor Stekelenburg om door een niet-nederlander uit de basis te worden gehaald van je eigen land.
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op donderdag 20-03-2008 om 00:01:04
Ja ik zie hem ook wel graag komen, maar kan me ook wel vinden in 't argument dat hij niet echt een nederlander is. Maar wat een droomteam kan die vormen met wat veteranen en de nieuwe talenten van nederland in 2010, al vertrouw ik v. Marwijk niet echt als een coach die NL 't WK laat winnen.
Nickert
boss
Gepost door Nickert op donderdag 20-03-2008 om 13:19:29
Donder op met Gomes in Oranje. Ik hoef geen vreemdelingenlegioen in Oranje te zien om succes te halen.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 20-03-2008 om 13:27:45
Stekelenburg is ook nog maar 25, 27 over 2 jaar, dan issie misschien ook een stuk ervarener. In ieder geval ben ik het wel met Nickert eens.

Aan de andere kant zul je wel een sterker team hebben met een speler als hem in je doel.

Ajax - Heracles kaarten halen zo, Vak410 of F-side.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op donderdag 20-03-2008 om 14:55:21
Ik zit bij die wedstrijd op de pers tribune
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 20-03-2008 om 16:57:08
Quote:
Nickert schreef op 20-03-2008 @ 13:19
Donder op met Gomes in Oranje. Ik hoef geen vreemdelingenlegioen in Oranje te zien om succes te halen.



dikke word.. pleur toch op met dat soort grappen.. wees trots op je nationaliteit en ga lekker op de bank zitten bij je brazilie

-----
wat een zaadwedstrijd gister zeg.. geen riscio nemend psv, we logisch overigens andere kant wel laf.. terechte 0-0 wedstrijd..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2008 @ 16:59:52 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 20-03-2008 om 17:58:10
Kaarten voor 125, relaxt.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 20-03-2008 om 18:44:22
lekker, tussen de oude garde, niet vreemd opkijken als je een paar kankerklappen krijgt wegens het verkeerde stoeltje
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Tariq
Gepost door Tariq op donderdag 20-03-2008 om 18:46:22

Zulke mensen zitten bij de prachtigste club Feyenoord niet..
----------------------------------------
Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47
Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 20-03-2008 om 18:47:24
Quote:
omebob schreef op 20-03-2008 @ 18:44
lekker, tussen de oude garde, niet vreemd opkijken als je een paar kankerklappen krijgt wegens het verkeerde stoeltje


Hehe.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 20-03-2008 om 19:23:57
Dat vind ik wel een rare regel.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 20-03-2008 om 21:18:07
Wat vind je raar?

En Tariq, je moet niet verwachten dat men zit daar, over het algemeen.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 21-03-2008 om 09:45:45
Beter knapt het weer nog op voor vanavond

Heb echt geen zin om in de regen te staan vanavond

Zwinkels weer terug, reddingsplan op het punt van mislukken en ado waarschijnlijk toch nog nacompetitie. Goed nieuws, slecht nieuws, goed nieuws dus..
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 21-03-2008 om 12:59:20
Quote:
Harry Yates (7) is een piepjonge doelman die enkel tussen de palen stond op het schoolplein. Daar werd hij opgemerkt door Everton. Volgende week wordt hij in het kantoor van The Toffees verwacht om zijn handtekening te zetten. Al is het niet zeker dat het jongetje al kan schrijven. (Diverse Britse media)

Bron voetbalzone



Gaat ver dit.. Ze zijn er vroeg bij..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Frenkie17
Stillestorm
Gepost door Frenkie17 op vrijdag 21-03-2008 om 14:05:10
Ajax!

Nergens zo chill een J rollen en smoke als in de arena
----------------------------------------
$.. I'm no Alcapone or Corleone But i'm well known for the hitout on the Microphone..$
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op vrijdag 21-03-2008 om 14:07:59
er zat van de week zo'n halve gare voor me die een dikke jonko aan het uitblazen was op een klein kind dat naast hem zat..
----------------------------------------
beng!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 21-03-2008 om 14:09:28
Quote:
Nauwgezet onderzoek naar wangedrag Ajax-supporters

PSV verricht uitgebreid onderzoek naar het wangedrag van een aantal Ajax-supporters afgelopen woensdag in bezoekersvak van het Philips Stadion. Zo’n tien minuten voor het einde wisten zij met veel geweld een vluchtdeur in de scheidingswand van het bezoekersvak kapot te trappen; waarna de zaak escaleerde.

Mensen gewond
Een groep van zo’n twintig tot dertig van hen wist via de ontstane opening het bezoekersvak te verlaten. PSV-stewards die in deze ruimte aanwezig waren moesten door het geweld vluchten en raakten hierbij gewond. De groep Ajax-supporters gooiden vervolgens met diverse materialen - ondermeer een deel van het tevoren vernielde lexaanglas en een brandblusser die daar preventief aanwezig moet zijn - richting stewards en PSV-supporters. Ook hierbij raakten diverse mensen gewond. Nadat deze groep ook een deel van het (het bezoekersvak omringende) veiligheidsnet hadden vernield, werden twee stuks zwaar vuurwerk richting PSV supporters gegooid. Diverse personen, onder wie PSV-supporters en stewards, raakten hierbij gewond aan handen en oren. Uiteindelijk is deze groep Ajax-aanhangers weer in het bezoekersvak terecht gekomen.

Uitgebreid onderzoek
PSV is direct na de wedstrijd gestart met een uitgebreid onderzoek naar deze gebeurtenissen. Er zijn diverse verklaringen opgenomen van slachtoffers en getuigen en de beelden van het camerasysteem zijn bestudeerd. Deze camerabeelden blijken een goed beeld te geven van de gebeurtenissen en PSV gaat er van uit dat deze beelden - die in beslag genomen zullen worden door de politie - voldoende aanknopingspunten bieden om de schuldigen te identificeren. PSV onderzoekt ook hoe uitbraak van supporters uit het bezoekersvak in de toekomst beter voorkomen kan worden. Daar het bezoekersvak moet voldoen aan regelgeving inzake vluchtwegen en andere bepalingen zijn er echter wel beperkingen aan het barricaderen van het bezoekersvak. PSV gaat er van uit dat bezoekende supporters naar het Philips Stadion te komen om hun elftal aan te moedigen en niet om opzettelijk vernielingen te plegen en mensen ernstig in gevaar te brengen.

Ajax-supporters niet meer welkom
Daarom stelt PSV zich op dit moment op het standpunt dat de club zich - als de uitkomsten van het onderzoek compleet zijn - het recht voorbehoudt om, gezien het gedrag van deze groep Ajax-supporters, eventueel het besluit te nemen dat Ajax-supporters gedurende enige tijd niet meer welkom zijn in het Philips Stadion. De directie van PSV heeft de directie van Ajax hierover inmiddels geïnformeerd. Natuurlijk zijn alle bevindingen die het onderzoek tot nu toe opgeleverd heeft ook verstuurd aan de KNVB, afdeling veiligheidszaken. Ook is door PSV aangifte gedaan bij de politie. Mochten er in dat kader nog PSV-supporters zijn die gewond zijn geraakt, dan verzoekt de club deze supporters zich te melden bij PSV.


Boefjes!
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 21-03-2008 om 14:27:14
Quote:
Gaucho schreef op 21-03-2008 @ 14:07
er zat van de week zo'n halve gare voor me die een dikke jonko aan het uitblazen was op een klein kind dat naast hem zat..


hehe das wel appart. Nja ik zat de laatste keer in de arena ook een j te smoken en toen begon zo'n wijf achter me te zeiken. Zeg ze van ja kan je hem niet lager houden. Ik zeg hoe wil je dat doen zal toch een hijs moeten nemen en ik ga hem niet tussen mn benen houwe ofzo kan mezelf ook niet pijpen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 21-03-2008 om 14:32:46
Godsamme, had een groot internationaal toernooi dit weekend is het afgelast vanwege het slechte weer. Nu gaan de buitenlandse deelnemers een alternatief toernooi afwerken op kunstgras. kúúúúúút...
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 21-03-2008 om 14:34:43
Afgelopen wedstrijd kwam ik een oude bekende tegen en hebben we de hele wedstrijd ploffies staan roken op de tribune. Kleine kinderen of niet, in het stadion moet je kunnen doen wat jij wil doen. Kleine kinderen kunnen ook in een familievak gaan zitten.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op vrijdag 21-03-2008 om 14:56:02
Word naar MuSS, hoef niet met iedereen rekening te houden altijd. Zeker in die teringArenA niet, als je dat gaat doen zit je 90 minuten met je lippen op mekaar naar die wedstrijd te kijken.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op vrijdag 21-03-2008 om 22:03:08
WHUAAAT
Edit: Molhoek,... wat een goal net (Vitesse-NAC), echt schitterend. Iemand gifje of al een video? Echt heel erg mooi.

FC Omniworld lekker bezig hoor volgend jaar eredivisie in almere ? Beetje te hard van stapel maar verbaasd me echt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2008 @ 22:04:24 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zaterdag 22-03-2008 om 04:37:01
/wat een kankerwedstrijd. Maar wel 3 punten. Heerlijk. We blijven hopen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Mc_Sphinx
Zoekt een leven op Google!
Gepost door Mc_Sphinx op zaterdag 22-03-2008 om 12:36:50
Rkc is koppositie kwijt

focking palingboeren
----------------------------------------
Nederhop brengt u en anderen rondom u ernstige schade toe!!
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zaterdag 22-03-2008 om 20:54:27
Quote:
MuSS070 schreef op 21-03-2008 @ 14:34
Afgelopen wedstrijd kwam ik een oude bekende tegen en hebben we de hele wedstrijd ploffies staan roken op de tribune. Kleine kinderen of niet, in het stadion moet je kunnen doen wat jij wil doen. Kleine kinderen kunnen ook in een familievak gaan zitten.


kk asociaal sorry hoor
----------------------------------------
beng!
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zaterdag 22-03-2008 om 21:49:58
wat wil je, den haag
Jspr
Gepost door Jspr op zondag 23-03-2008 om 16:29:30

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mutz
Gepost door Mutz op zondag 23-03-2008 om 16:40:52
helemaal nietsss
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 23-03-2008 om 16:50:10
Ik kan me niet één goed opgezette aanval herinneren..

Shit is schandalig.....
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 23-03-2008 om 16:51:29
precies wat ik in mijn hoofd had voor de toto, shit is niet eerlijk. Ik had geen tijd om te spelen ... !!
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op zondag 23-03-2008 om 16:54:34
Elia!
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zondag 23-03-2008 om 17:20:53
Ajax speelde echt zo fucking zuur gewoon, Leonardo viel echt zo slecht in ook. Nou ja het was al zo goed als zeker, maar nu denk ik toch wel geen titel meer voor ons.

Fucking zuur. Denk dat we het beste Feyenooit kunnen tegenkomen in de playoffs. Ach je komt uitieindelijk toch 2 teams tegen, maja...als ze zo blijven spelen zit dat er niet eens in.

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op zondag 23-03-2008 om 19:50:05
Kut Jol.
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 23-03-2008 om 20:27:28
Sja, feyenoord hier best benadeeld door Jol.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 24-03-2008 om 22:57:07
Godverdomme tieves zooi. Kankervoetbal.. Teringpsv..

Wat was ik pissig.. Ook al zie je et al vanaf dat boerendorp eindhoven aankomen. 4e x op rij, sjezes. Beter kopen ze eens wat echte voetballers aan in Amsterdam.

Laatste speeldag effe lekker kankeren op Zuid nog.. En volgend jaar seizoenkaart! Jottem!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 25-03-2008 om 09:26:26
Quote:
Heitinga tekent bij Atletico

Ajax-voetballer John Heitinga gaat naar Atletico Madrid, meldt De Telegraaf. Beide clubs hoeven het alleen nog eens te worden over de betalingsvoorwaarden. Atletico heeft al aangegeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro, die in het tot 2011 lopende contract van Heitinga bij Ajax is opgenomen, te betalen.

"Ik sta te trillen van geluk. Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière", aldus de 24-jarige international. "Nu wil ik in stijl afscheid nemen van Ajax: met voorronde Champions League."



----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 25-03-2008 om 10:12:57
Kut.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 25-03-2008 om 11:06:52
Quote:
'Ajax verlengt verbintenis Colin'
Geschreven op dinsdag, 25 maart om 08:18

Ajax heeft het aflopende contract van Jurgen Colin verlengd, zo meldt De Telegraaf. De verdediger, die al weken in onzekerheid verkeerde, staat daardoor ook de komende twee seizoenen op de loonlijst van de Amsterdamse club.

"Het rare is dat ik niemand van Ajax heb gesproken, maar dit gewoon even is meegedeeld aan mijn zaakwaarnemer", vertelt Colin in de ochtendkrant. De 27-jarige Utrechter kwam vorig jaar zomer over van Norwich City en werd dit seizoen door de aanhang als zondebok gezien voor de matige prestaties binnen de lijnen.

"Ik zit op de tribune, maar krijg toch een nieuw contract. Aan de ene kant ben ik blij dat Ajax vertrouwen in me heeft, aan de andere kant hoop ik wel dat mijn situatie snel verbetert", aldus Colin.

Colin kwam dit seizoen in elf competitieduels in actie, waarvan vijf als invaller. Zijn laatste optreden dateert van 1 februari tegen Feyenoord. De oud-speler van onder meer PSV en NAC betrad toen in de laatste minuut het veld.


Goed zo Ajax
Rem
Tourist
Gepost door Rem op dinsdag 25-03-2008 om 11:08:21
Jammer voor het Nederlandse voetbal, tof voor hem. Hij verdient het absoluut.
Ik zal vandaag ff een verslagje van m'n Inter - Juve belevenissen typen (WHAT)

Edit: Dat ging dus niet over Colin. Al is dat ook wel jammer voor het Nederlandse voetbal
[ Dit bericht is gewijzigd door op 25-03-2008 @ 11:09:15 ]

----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op dinsdag 25-03-2008 om 11:49:55
Quote:
22/03/2008 20:09

Klaas-Jan Huntelaar staat in meer dan gemiddelde belangstelling van Real Madrid. In Bernd Schusters plannen voor volgend jaar staat zijn naam.

'Nederland staat bekend om dit soort aanvallers. Huntelaar past wat mij betreft in het rijtje Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooy', vertelt Schuster tegen Sportweek waarom hij gecharmeerd is van de Ajax-aanvaller.

'Hij is het type spits dat elke club zich wenst. Beweeglijk en doeltreffend tegelijk. Met het oog op volgend seizoen komt hij zeker in mijn plannen voor', bevestigt de Duitse coach.

Volgens de Duitse oud-international gaat Real Madrid een poging wagen de aanvaller los te weken bij Ajax. Huntelaar zelf heeft aangegeven na te denken over een vertrek uit Amsterdam, waar zijn contract nog loopt tot medio 2010. Ajax wil de verbintenis tussentijds openbreken.


Bron: MSN vandaag
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 25-03-2008 om 14:46:19
Geen kampioenschap. Geen Sjonnie Heitinga. Geen beker. Wel kutvoetballers als Colin.

Enige lichtpuntje in deze dagen is de eventuele verlenging van Huntelaar.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 25-03-2008 om 15:23:40
Quote:
MaffeDodo schreef op 25-03-2008 @ 14:46
Enige lichtpuntje in deze dagen is de eventuele verlenging van Huntelaar.

Als ik soms zijn interviews na afloop van de wedstrijd bekijk lijkt het wel alsof hij het enigzins zat is. Helaas.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 25-03-2008 om 15:24:27
Ja, waarschijnlijk is het ook alleen maar om nog meer voor em te kunnen vangen.. Opzich niet gek want hij lijkt me onhoudbaar.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Rem
Tourist
Gepost door Rem op woensdag 26-03-2008 om 11:16:40
Hoi, ik was afgelopen weekend in Milaan, overigens een ontzettend leuke stad maar de klapper was natuurlijk Inter - Juventus. Kwamen ruim voor de wedstrijd aan bij San Siro, zaten 1,5 uur van te voren in het stadion. Zitplaatsen precies naast het uitvak, vol met gekke Juve aanhangers. Aangezien wij namens New Holland (sponsor van Juve) deze wedstrijd mochten bezoeken voelden wij ons daar wel op ons plaats. Ook leuk om in Juveshirt over die tribune te wandelen en totaal geen reacties te krijgen van Interfans. Ok, we zaten natuurlijk tussen de wat gemoedelijkere Italianen maar toch mooi dat het ook op deze manier kan. Respect voor je medefans. Warming up was al geweldig om te zien, die van Inter was heel basic maar Juve maakte er een hele training van, met partijtje en rondo'tjes. Tof om te zien. Om half 9 begon de wedstrijd en beiden klapten er vol op. Totaal geen afwachtend spel ofzo, allebei vol op de aanval. Voetbal was lang niet altijd even goed maar wel een hele open wedstrijd. Had ik niet verwacht, met name niet van Inter. Toch wel meer respect voor die club gekregen. In de 1e helft kansen voor beiden, maar steeds goede reddingen van Buffon en Julio Cesar. Tweede helft begon gruwelijk met een goal van Camoranesi, was trouwens wel buitenspel. Maar vanaf dat moment ging het helemaal los in het stadion. Althans, bij de Juve aanhang, die sowieso geen moment stil waren. Vooral Materazzi kreeg er keihard van langs, maar die speelde toch al niet zo bijzonder. Mooi om te zien was ook dat het middenveld van Juve (Nedved - Sissoko - Camoranesi - Salihamidzic) duidelijk overwicht had. Wonnen vrijwel elk duel, en met name Sissoko liep te buffelen als een beest. Wist trouwens niet dat die Chiellini zo goed was, daar kwam echt niemand langs. Cruz speelde echt als een Dirk Kuijt, heel veel werken maar weinig rendement. Zlatan was lui, maar had continu dubbele dekking en als hij de bal had ging er altijd dreiging vanuit. En Del Piero, WOW. Echt een zieke voetballer. Na een uur spelen werd het 0-2 door een goal van Trezeguet, wel een fout van Inter achterin. Vervolgens had Inter niets meer te vertellen, Juve 3 echt grote kansen maar gingen er niet in. 5 minuten voor tijd opeens de 1-2 uit het niets, met name door een dikke actie van Maicon, die gast is echt veel te goed btw. Vanaf dat moment was Juve radeloos, Inter doordrukken en in blessuretijd nog een bal op de paal maar het bleef 1-2. Gruwelijke wedstrijd, sfeer was echt super, stadion is weergaloos, dikke kippenvel momenten gehad. Echt onvergetelijk!


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.





----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0136 sec.