Index / Muziek / | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Vanaf woensdag is Brandstof te downloaden he...dus hou die datum in de gaten. | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
YEAH! | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
dat het verdient een frontpageberichtje! jahtoch?! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
staat er al niet wat opge nieuws dan ![]() | ||
LRF Antwaarpe! |
![]() | ![]() |
owja ![]() | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Hey Dap, weet jij niet al een tracklisting? Staan er nog tracks op die ze al een keer gedaan hebben? Ik ben wel heel benieuwd. Bijna woensdag, dus... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Nee, maar dat komt snel. T zijn als het goed is alleen tracks die Vloeistof niet gehaald hebben. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
hehe opgezwolle.nl mag zich opmaken voor een stormloop! hoop niet dat ze een download limiet hebben? anders ligt het zo plat! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nop hebben ze niet , is al wel over nagedacht hoor ![]() btw ik kan het weten want ze zijn klant van datarack ![]() | ||
CrestDem0n "kleine h, grote L!" |
![]() | ![]() |
Ik vermoed dat het tracks zijn in de trant van de extra tracks op de single.. | ||
![]() | ![]() |
Ongeveer 8 nummers hoor ik net. Waarschijnlijk 6 nieuwe nummers dus.. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee tracks die niet op Vloeistof kwamen omdat ze een bepaalde verhouding 'stof' tracks en party tracks wilden. | ||
![]() | ![]() |
Hoe dan ook ben ik erg benieuwd naar deze 'extra' tracks.. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
me 2!! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ben zeker benieuwd. Moet ik in de auto gaan kiezen welke cd ik ga draaien ipv gewoon vloeistof in die speler te doen... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
mana | ![]() | ![]() |
Eindelijk!!! ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
00:00 mensen! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
listing... Harcore Rap Je weet t Doe wat je doet Klap Skeit Uur Praten zoiets 00:00 mensen | ||
N8 Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio! |
![]() | ![]() |
klote! ik moet een extra uurtje wachten totdat ik hem kan downloaden... ![]() klote GMT! waarom moeten we in UK per se een uurtje achterlopen? ---------------------------------------- take the baton, drop it on to the head, and now she's dead killin' baby seals, keepin' it real you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal coz killin' babies, for you has mass appeal | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
tis nu 0:08 en ik kan hm niet branden... ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
t staat online! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
leeg je tijdelijke internet files en www.opgezwolle.nl en dan download jawel! | ||
C-rene | ![]() | ![]() |
yeeah hijs bezig ![]() ---------------------------------------- steenbokken rulen, ja tog!! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
en hij is lekker ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
creech Limited Edition |
![]() | ![]() |
Laat ik ook maar eens "hebbes" ofzo zeggen. Nu nog een brander vangen bij het CIV morgen. (en een mobo cpu en geheugen maar dat is bijzaak) ---------------------------------------- Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai. | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Zeker lekker. Jammer want ik had 2 van de 7 nummers al. Uiteraard de track van Kubus; doe wat je doet, en Skeit was ik al een keer ergens tegen gekomen. Maar ze zijn lekker... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
skeit staat op de tjappies mammies single | ||
Mightymiel | ![]() | ![]() |
Sjawel lekkere tracks. ---------------------------------------- He was Dying To Get Famous But Never Sold Out | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
klap klapt zwaar!! | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Maar nu ik die Doe Wat Ik Doe nog eens goed luister vind ik dat eigenlijk wel een hele dope track... ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Bartoslocos | ![]() | ![]() |
Damn, waarheid van het uur, en KLAP zijn zwaar da bomdiggie!! ---------------------------------------- I'd kill for a Nobel Peace Prize | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
damm vanaf 00:00 tot nu is er bijna 21 gig aan opgezwolle dataverkeer gemaakt.. daaayum | ||
Tha Master | ![]() | ![]() |
JAA die 7 nummers zijn egt vet... check het dus op opgezwolle.nl en binnen kort een nieuwe Verre Oosten jonges dus blijf die site checken..!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
die verre oosten remix is dope, heb um al gehoord...te ver! | ||
Index / Muziek / |