Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
ewaa regelsss edit: -- bullshit -- hoi, doei, dag -- niet op niveau blijven -- alles melden wat je gaat doen -- gescheld of beef -- spammen -- niet lief doen! -- beats nakken! -- niet gewoon lief doen! [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-03-2008 @ 23:50:15 ] | ||
Outshining | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Sabr | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha dope hoor! ---------------------------------------- .... | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
leipe shit ouwe | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik ga zeiken slapen en morgen balen van mn alcohol gebruik van vanavond, slaap lekker internetvriendjes! ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Vent, pijp je dan ook met lange halen ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Patrontje noem is een goede film die ik niet ken | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
nee dat niet sorry.. maar de chicks vinden het geweldig nu al | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 17-03-2008 @ 23:50 Patrontje noem is een goede film die ik niet ken Goldmember, die sla je stelselmatig over. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Je hebt nog gelijk ook... downloaden dan maar | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
ich bin out.. tot morgen rond 1en! & trouwens Vent is lelijk! ![]() ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
''Al sta ik in het donker dan ben ik een puntje ligt versla je in een battle want ik punch je dicht, Haar op mijn tanden en op mijn kunstgebit'' Patreez die Mx Fortune nadoet! ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
hahahha pascool kan je die uppen? lang niet meer gehoord oh ik ben kk grappig | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ja, mx en zijn crew van 80 man, focking een stam in west-holland! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Vent schreef op 17-03-2008 @ 23:57 vent ik up hem morgen wel !hahahha pascool kan je die uppen? lang niet meer gehoord oh ik ben kk grappig ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
![]() | ![]() |
vent nee ik kopieerde het onderschrift van tariq, ik zou niet weten waar je die track kan vinden, weet wel welke hij bedoelt, staat vast wel op een soundclick van iemand | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
kga niet zoeken ook kom et nog wel is tegen | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
zoek by drop je mp3 daar heb ik hem nog 4dagen geleden gedropt! [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2008 @ 00:04:58 ] ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
waar is mx eigenlijk? ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
In da ghettooo? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Weg, nooit meer online gezien, in de "wij posten niet meer op nlhh omdat het word overgenomen door newbee's" tijd.. alleen hij bleef weg, wij kwamen terug | ||
OfNiet fanfaré ![]() |
![]() | ![]() |
ik hoorde dat ie in waddinxveen gesignaleerd is gangsters ---------------------------------------- 9 3 | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik spreek em nog regelmatig op MSN. | ||
![]() | ![]() |
een insider in de kring! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
MX leidt de nieuwe beweging van The Bloods in Nederlands, hij is hun stamhoofd. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha zo gehaat op mx, maar hij is dan ook echt......niet straat ooow wie snapt hem hahah wat ben ik weer grappig ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Klopt wat Patron zegt ze hebben ook een theme song : Er valt niet te fokken met iemand uit mijn buurt (of zo gaat het refrein het nummer heet "mijn buurt" volgens mij n buurt) [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2008 @ 00:11:46 ] | ||
![]() | ![]() |
Hij heeft echt van die vage shit ofzo. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, lexXxie zei het al... Maar Mx belt bestelbusjes als je met hem fuckt... [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2008 @ 00:13:16 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 18-03-2008 @ 00:13 Hij heeft echt van die vage shit ofzo. ![]() | ||
![]() | ![]() |
Fok hem hij kan de tering krijgen. | ||
deking Dr. Cooper ![]() |
![]() | ![]() |
morgen engels spreken examen, kat int bakkie | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Vraag me eens wat ik later wil worden...... ?! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat wil je later worden? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
wat wil je later worden | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Dat ben ik al... (vraag dan wat ik ben) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Wat ben je? ---------------------------------------- .... | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Sohee, Vent.. wats met die titel | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 18-03-2008 @ 00:49 Wat ben je? leukkk ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hahaha ts serieus zo kut dat ik er een glimlach van kreeg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
oke dan..thats all? ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
absoluut, volgende keer wat soepeler, en dan is hij leuk maar hoe gaat het met die kleine cagdas... Hangt hij al bij de Albert Heijn en zo? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Professor Chaos ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
krantenwijkje? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Patron schreef op 18-03-2008 @ 00:52 absoluut, volgende keer wat soepeler, en dan is hij leuk maar hoe gaat het met die kleine cagdas... Hangt hij al bij de Albert Heijn en zo? maar ik snap de grap niet.. ![]() ja goed hoor, nog niet bij appie nee, moet die ff wat ouder voor zijn ![]() ---------------------------------------- .... | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hoe oud is hij dan? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
11 maanden ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Professor chaos is wreed! en naad hou je bek man, jouwe heette jeweetzelluf | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Jeweetzelluf. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Is hij al zindelijk? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-03-2008 @ 01:05:09 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |