Index / Muziek / | ||
Tariq![]() |
![]() | ![]() |
Op 20 maart brengt Tim Beumers zijn derde solo album uit getiteld Il Principe. Om dit te vieren is er een releaseparty tijdens het feest Bronwater in Waterfront op donderdag 20 maart in Rotterdam. Het album is volgens Tim zijn beste tot nu toe en wordt zelfstandig uitgebracht, een bewuste keus van Tim zelf waar hij ook kiest voor totale controle. De nieuwe cd is vanaf 21 maart te koop via de site www.timbeumers.nl en bij Velvet Rotterdam. Tracklisting: 01. Zo Moet Ut (door Poebz en Tim Beumers) 02. Later (door Poebz) 03. Alleen door Poebz) 04. Keuzes ft Tommy door Presto) 05. Thuis (door Tim Beumers) 06. Il Principe (door Poebz en Tim Beumers) 07. Kan Niet Hangen ft Tommy (door Presto) 08. Modduh Fokkuh - Tim Hairo & Turk (door Presto) 09. Geen Moppie, Geen Bitch ft Tommy (door Presto) 10. Vuurwerk ft Hairo (door Tim Beumers) 11. Welke Kant (door Poebz en Tim Beumers) Nieuwe Clip: Tim Beumers - Later ---------------------------------------- Leyla schreef op 02-09-2009 @ 19:47 Ik heb vannacht over Tariq gedroomd, ik zweer het | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Ik benieuwd ben. | ||
Droplollie | ![]() | ![]() |
Ben ik benieuwd. Zijn site is iig chill. ---------------------------------------- trainen voor een six pack of neem een sixpack voor een bierbuik | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Later, later is allang begonnen. maar vandaag komt nooit meer terug. van wie is die shit ook alweer? Dope track verder, vind zn zangskills alleen niet zo dope maarja ben wel benieuwd | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Wel een lekkere track, maar ben ook niet echt weg van z'n zangskills inderdaad... | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Dope track, ben toch wel benieuwd naar het album. Check ook interview op State ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
De biets zijn meestal wel goed, en eigenlijk is met z'n stijl ook weinig mis. Ik mag z'n agressie wel. Vorige album was minder tho.. maar goed, we'll see. | ||
Frenkie17 Stillestorm ![]() |
![]() | ![]() |
Tim moet het hebbe van ze beats en rappen ![]() ---------------------------------------- $.. I'm no Alcapone or Corleone But i'm well known for the hitout on the Microphone..$ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Net als elke rapper? Geen VSOP-featurings, jammer. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Het nieuwe album van Tim Beumers "Il Principe" is vanaf zaterdag 22 maart te bestellen via www.timbeumers.nl Omdat je misschien wel wilt weten wat je koopt en om de rippers voor te zijn is het album vanaf vrijdagmiddag te downloaden via FunX in samenwerking met Moxxi. Dit betekent echter niet dat je hem niet kan kopen. Dat is nog steeds mogelijk. Veel luisterplezier ! Download : http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2177&Itemid=408 | ||
Buster Worms inside ma Face! ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm raar dat ie via FunX te downloaden is.... Zal Tim toch wel iets voor gevangen hebben denk/hoop ik..? ---------------------------------------- We don't stop playing because we get old We get old because we stop playing... | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
vet interview op state. ben het met veel dingen wel eens die die zegt ook ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Als ik em wil downloaden op FunX krijg ik een mixtape van Mbizz ofzo?? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.funx.nl/index.php?option=ijoomla_redirect&id=16 is een directere link. @buster, niet raar. Goeie reclame voor zowel tim als funx. Bovenstaand verhaal komt trouwens van Tim zelf. Dus. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2008 @ 14:43:37 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil hem bestellen, maar ken op ze site niet vinden waar....Iemand een idee? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Zjoerd![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 21-03-2008 @ 14:37 http://www.funx.nl/index.php?option=ijoomla_redirect&id=16 is een directere link. @buster, niet raar. Goeie reclame voor zowel tim als funx. Bovenstaand verhaal komt trouwens van Tim zelf. Dus. Hmm raar nu doet ie het wel. Daarnet kreeg ik een mixtape ofzoiets terwijl ik precies hetzelfde deed. | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Ja bij mij precies hetzelfde, nu doet ie het wel... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 18-03-2008 @ 21:05 Later, later is allang begonnen. maar vandaag komt nooit meer terug. van wie is die shit ook alweer? | ||
Naad Insomniac ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 19-03-2008 @ 00:26 Net als elke rapper? Geen VSOP-featurings, jammer. Word.. Ik vind 'm iets te serieus, dit ding. | ||
E-B-A![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nooit echt iets van hem geckeckt, alleen freestyled, maar dit klinkt toch wel heel vet ---------------------------------------- Heb net al me nummers opgegeten dus heb geen track meer | ||
![]() | ![]() |
de meeste tracks zijn niet dope als je het mij vraagt, zang en beat passen niet bij elkaar. vind het gewoon niet fijn om naar te luisteren | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: E-B-A schreef op 21-03-2008 @ 15:35 Ik heb nooit echt iets van hem geckeckt, alleen freestyled, maar dit klinkt toch wel heel vet emo | ||
-Profix Profixtiviteit ![]() |
![]() | ![]() |
wat kut afgemixt | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Tim Beumers is toch wel de grootste - en dikste - mislukkeling uit de nederlandse hiphopwereld! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
hij had beter gewoon het originele refrein van Klein Orkest kunnen gebruiken, dat is veel en veel beter dan dit overigens vind ik Tim wel een van de illste rappers van Nederland, ben benieuwd naar dit album ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 21-03-2008 @ 14:42 Ik wil hem bestellen, maar ken op ze site niet vinden waar....Iemand een idee? Iemand alsjeblieft? Deze heb ik nog nodig in me collectie ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 22-03-2008 @ 04:49 (...) Iemand alsjeblieft? Deze heb ik nog nodig in me collectie mailtje doen naar 60free@gmail.com en dan komt t goed. | ||
Genkster motivatie is de sleutel tot succes ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ![]() ---------------------------------------- we spelen een spelletje, gij ging over de streep, maar bij mij ging het belletje. | ||
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 21-03-2008 @ 21:29 van Klein Orkest oja is ook zo, tnx | ||
Timsko![]() |
![]() | ![]() |
Lol @ cover; die kop van 'm is zo nog gaarder CD vind ik wel aight, nog niet al te goed gecheckt, maar wel leuk. Sowieso die shit met Tomster (Tommy) is nice | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
wat is de titel nou? il ji li ii ll prncipe of wat ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
il | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
oh oke, waar slaat het op, wrm geen ill principe ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
kostte een letter meer op de cover | ||
Roman | ![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 22-03-2008 @ 19:24 oh oke, waar slaat het op, wrm geen ill principe Omdat het boek van Machiavelli 'Il Principe' (de vorst) heet. | ||
Patta![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Timsko schreef op 22-03-2008 @ 18:50 Sowieso die shit met Tomster (Tommy) is nice inderdaad, Keuzes (ft. Tommy) vind ik wel een dikke track! | ||
pats ? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 22-03-2008 @ 19:25 kostte een letter meer op de cover WORD ![]() il ![]() doet me denken aan blut(ft.cc) rolle met bolle word up,pz ---------------------------------------- ''People Are Talkin Shit!'' | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb deze shit gedownload op de site van funx, kwam er via via terecht, maar dit is dus ook gewoon downloadbaar ofzo? ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
lees t topic eens door en dan de posts van mij ... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ow ghehe, heb ik overheen gelezen dan ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jthag De Voorzitter ![]() |
![]() | ![]() |
Dope album, verdient meer aandacht ---------------------------------------- Ik eet MC's op; het is gesneden koek, ik zie je hebt de ezelsoren al op dus ik zet je in de hoek | ||
Index / Muziek / |